Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Sharan
Collapse
X
-
Heb je al 4 kinderen dan?
Eerlijk gezegd, als ik geen 4 kinderen had, dan zou ik ofwel een 520d touring, of een V70 D3 kiezen.
Binnen een jaar of 4 zal het wel zoiets worden denk ik.
Verder is er hier over familiebusjes niet veel te vinden....
Comment
-
Gisteren een testrit gedaan met de nieuwe Sharan van een collega.
136pk tdi Trendline met Bussiness blue pack en nog paar kleine toeters en bellen.
'k Moet zeggen ik was aangenaam verrast. Heel stille en romige motor. Zalig schakelen (wat een verschil met mijn 3 reeks) en een puike wegligging.
Je mag van zo'n grote volume natuurlijk niet de snedigheid van een BMW verwachten, maar ik vond het toch dik OK. Heel goede rijhouding ook en de versnellingspook, die me op het autosalon nog te laag leek te staan, viel perfect in de hand.
Ophanging is zeer comfortabel en toch stabiel in vrij snel genomen bochten. Overhellen blijft binnen de perken.
Prestaties vond ik zelf behoorlijk, al is het natuurlijk geen echte verkeerslicht-sprinter. Maar zeker ruimschoots voldoende voor het huidige verkeer. Snelheidsgevoel is nihil, dus je rijdt rap, sneller dan je denkt.
Sinds mijn Espace ervaring , altijd fan geweest van het MPV concept, en deze staat echt wel een stapje hoger, dan wat er tot nu toe op de markt was.
Jammer dat die 17" banden in leasing zooo pokkeduur zijn op een MPV (W reeks), want qua looks zijn die toch wel onontbeerlijk imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHeb net gehoord dat de bestelling geplaatst is!
Highline, 170pk DSG, Business blue pakket, premium pakket, 7 zits pakket, iPod aansluiting en een verwarmde voorruit.
Ik heb gekozen voor Night blue en Palladium grijs interieur.
Alleen het wachten zal moeilijk zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHeb je al 4 kinderen dan?
Eerlijk gezegd, als ik geen 4 kinderen had, dan zou ik ofwel een 520d touring, of een V70 D3 kiezen.
Binnen een jaar of 4 zal het wel zoiets worden denk ik.
Verder is er hier over familiebusjes niet veel te vinden....
Een break met voldoende brede achterbank en big ass koffer is idd ook niet mis.
Maar dan echt breed.
Een superb combi is ideaal voor 2 kinderen, maar misschien weer te krap voor 3...
Blijft S max, Touran en 5 en E break.
Touran is easy buy, E is knal in de roos qua merk en stijlvoorkeur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten3 kinderen ...
Een break met voldoende brede achterbank en big ass koffer is idd ook niet mis.
Maar dan echt breed.
Een superb combi is ideaal voor 2 kinderen, maar misschien weer te krap voor 3...
Blijft S max, Touran en 5 en E break.
Touran is easy buy, E is knal in de roos qua merk en stijlvoorkeur.freude am fahren
Comment
-
Nu begin je er toch af en toe een te zien op straat.
Ik vind dat de Sharan er echt wel groot uit ziet.
Af en toe mispak ik mij aan een Touran, maar als je dan een Sharan ziet, is het wel ineens duidelijk.
Met audi heb ik meer last om te zien welke het juist is.
Comment
-
Nee, ik heb er nog niet mee kunnen rijden, en heb ook geen pogingen meer ondernomen.
Hij is besteld, en zou September-Oktober ergens aankomen.
Nu, in die klasse is er ook geen enkel valabel alternatief met 7 plaatsen, dus als het echt zou tegenvallen, ik zou niet weten wat nemen in de plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenJe maakt me nieuwsgierig.
Waar kan het ? En hoe regel ik dat?
Comment
-
We mogen mijn vrouws nieuwe Sharan volgende week ophalen.
Specificaties:
2.0 TDI 136PK
Indiumgrijs metaalkleur
DSG automaat
Versie comfortline
en voor de rest enkel wat essentiële opties:
7 zetels
pack business blue met GSM bluetooth, boordcomputer plus, multifunctiestuur met leder, GPS systeem voor West-Europa
verdonkerde ruiten achteraan
acoustisch en optisch parking system
zijairbags achteraan
en 1 niet-essentiële optie (die mijn vrouw totaal niet kan schelen, maar die ik er wel op wou) :
dakrailing gechromeerd2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenWe mogen mijn vrouws nieuwe Sharan volgende week ophalen.
Specificaties:
2.0 TDI 136PK
Indiumgrijs metaalkleur
DSG automaat
Versie comfortline
en voor de rest enkel wat essentiële opties:
7 zetels
pack business blue met GSM bluetooth, boordcomputer plus, multifunctiestuur met leder, GPS systeem voor West-Europa
verdonkerde ruiten achteraan
acoustisch en optisch parking system
zijairbags achteraan
en 1 niet-essentiële optie (die mijn vrouw totaal niet kan schelen, maar die ik er wel op wou) :
dakrailing gechromeerdProficiat!
Comment
Comment