Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedAls je, als kerel niet twijfelt aan je geaardheid, maakt het toch niet uit waar je in rijd.
Of dat nu een Girlscar of kappers auto is.
Leave a comment:
-
Oke bedankt gasten! Tot 1 maart met mijn girlscar
Sent from my iPhone using Tapatalk
Leave a comment:
-
Ik heb dat probleem met de W204, resoluut een bompa kar... en auto 5 tuning helpt niet echt om van dat beeld af te geraken..
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenYeah right
Sent from here
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBmw 1 girlscar? Wtf
De rest wel. Nochtans is een mini een enorm goed sturende karretje.Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenYeah right
Leave a comment:
-
Audi A1.
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenkvind de A1 wel mooi maar een girls car zoals de mini, BMW 1, corsa, fiat 500, ...
Leave a comment:
-
Bmw 1 girlscar? Wtf
De rest wel. Nochtans is een mini een enorm goed sturende karretje.
Leave a comment:
-
kvind de A1 wel mooi maar een girls car zoals de mini, BMW 1, corsa, fiat 500, ...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEven with the facelift i still don't like it.
Leave a comment:
-
Guest repliedEven with the facelift i still don't like it.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenTis al een pak beter ze.. De eerste 200 km staan er zo goed als opnog gene second spijt van gehad..
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenBeterschap! Ik ben er net bijna van af
Geniet maar van de nieuwe wagen, ik ben benieuwd wat je van s-tronic gaat vindennog gene second spijt van gehad..
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenJaa kga em seffes halen want kben ziek..
Geniet maar van de nieuwe wagen, ik ben benieuwd wat je van s-tronic gaat vinden
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenNice! Ik wist niet of je met de nieuwe wagen al ging komen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenHahau kunt hem 1 maart bekijken
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenLeuke wagen!
Weet U mij ook wonen?u kunt hem 1 maart bekijken
Leave a comment:
Leave a comment: