Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Jocar
    replied
    Sorry foutje
    Last edited by Jocar; 06/10/2012, 15:57.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Rumour has it that Audi will show a A1 with 1.5TFSI 3 cylinder engine and 130 hp - 200 Nm during the Geneva Auto show 2013.



    The 1.5TFSI 130 hp 3-cylinder engine will replace the 122 hp 1.4 TFSI 4-cylinder engine.
    It will use less fuel and have better CO2 numbers.



    It will go on sale the 2th quarter 2013 according to rumors.

    Leave a comment:


  • nickotje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door whitte Bekijk Berichten
    ik blijf m'n A1 toch echt geweldig vinden ;D
    enkel het klapschermpje van radio/gps vind ik persoonlijk maar raar en simpel opgelost...
    voor de rest zal de mijne net die paar Cm zaken dat hij nietmeer zo hoog staat (veren van audi zelf) en komen de caractere velgen in 18" er nog op.

    i like ;D
    pics?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    ik blijf m'n A1 toch echt geweldig vinden ;D
    enkel het klapschermpje van radio/gps vind ik persoonlijk maar raar en simpel opgelost...
    voor de rest zal de mijne net die paar Cm zaken dat hij nietmeer zo hoog staat (veren van audi zelf) en komen de caractere velgen in 18" er nog op.

    i like ;D

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
    Tof bakske, die A1, maar prijs loopt snel op voor wat het is
    Yep, 35.180,- Euro kom ik op uit hier in Nederland voor een 122 pk 1.4TFSI S-Line 6-bak.

    Leave a comment:


  • viperman
    replied
    Zwarte velgen met grijze wielbouten
    'T is precies of er ontbreekt nog een afdekplaatje in het midden (ja, ik heb het niet voor velgen met zichtbare bouten)

    Tof bakske, die A1, maar prijs loopt snel op voor wat het is

    Leave a comment:


  • febrero
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    de wielen blijven op hun vaste afmetingen ongeacht de grootte van de velgen, dus geen effekt op de wielkasten, die enkel beter gevuld kunnen worden door verlaging van de ophanging
    zo te zien op de foto is dat al gebeurd...
    qua look zijn donkere velgen steeds minder spectaculair... het gaat een beetje in de richting van zwarte stalen wintervelgen
    Toch maar een raar zicht die wielen van opzij...

    Leave a comment:


  • jlsoundlover
    replied
    das het nadeel van zwarte velgen , het lijkt één groot gapend zwart gat

    Leave a comment:


  • guyugy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk Berichten
    Die wielkassen vragen precies nog groter wielen... Zoals op de foto mankeert er toch iets qua look.
    de wielen blijven op hun vaste afmetingen ongeacht de grootte van de velgen, dus geen effekt op de wielkasten, die enkel beter gevuld kunnen worden door verlaging van de ophanging
    zo te zien op de foto is dat al gebeurd...
    qua look zijn donkere velgen steeds minder spectaculair... het gaat een beetje in de richting van zwarte stalen wintervelgen

    Leave a comment:


  • febrero
    replied
    Die wielkassen vragen precies nog groter wielen... Zoals op de foto mankeert er toch iets qua look.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Zot knap bakje!
    Nu nog de bovenstaande Loba Motorsport LO270 turbo er op en hij is af.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Zot knap bakje!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Audi A1 1.4TFSI S-Line, met zwarte OZ Ultraleggera's in 8x18 met 225/35 R18 banden.

    Verlaging door middel van KW Gewindefahrwerk Variant 2.



    Leave a comment:


  • caoimhin
    replied
    Knap, knapper dan de 3-deur!

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    Sportback in apart topic.

    Last edited by Jocar; 18/11/2011, 17:30.

    Leave a comment:


  • Ian
    replied
    Echt zalig zo'n A1 met power onder de kap. Spijtig van die fisheye in het filmpje.

    Leave a comment:


  • Stichel
    replied
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Deze is lekker HOT!!! De Audi A1 in Audi exclusive mat blauw met zwart hoogglans raam stylen en dak. Deze A1 is een heerlijke snelle uitvoering en voorzien van een S line interieur en exterieur pakket met de dikke 18 inch 5 spaaks rotor velgen eronder. Een prachtig gezicht zo…

    Leave a comment:


  • sibi
    replied
    Bon, ik heb met mijn bedrijfs-A1'tje nu toch al een 500km gereden. En per dag gaan er zo'n 230km bijkomen. Geen idee welke uitvoering 't precies is, ik weet alleen dat 't een TDI 90pk is en dat er APS achteraan, automatische airco, GPS, bluetooth en media interface, licht- en regensensor en een lederen multifunctiesportstuurtje opzit.

    Plus:
    • Hij steekt echt goed ineen. Het dichtslaan van de portieren doet me denken aan auto's die 2x zo duur zijn. Het stuurtje voelt even leuk aan als dat in de W212 AMG-pack van mijn pa. De knoppen van de airco en de GPS voelen imo zeer premium aan. De standaard luidsprekers zijn echt wel nog goed te noemen. ...
    • De 1.6TDI is zuinig. Een rit van 110km aan een snelheid van 130-140 levert bij aankomst een gemiddeld verbruik van 4.6 liter op. En 'ie moet dus nog wat ingereden worden.
    • De 5-bak past goed bij de motor. Een 6-bak is imo onnodig. 120 per uur -> ca. 2000rpm... ideaal.
    • Ik vind 'm op de Belgische snelweg eigenlijk nog wel de ideale wagen. Vlot genoeg in 5e... lichtjes hard afgeveerd zonder oncomfortabel te worden.

    Min:
    • Hij is klein, maar da's eigen aan het segment uiteraard. De koffer vind ik niet bepaald bruikbaar; er zit weinig diepte in.
    • Start/Stop-systeem -> ik vind het ambetant rijden in de file en zet het dan ook van bij de start af. Maar zo'n systeem is uiteraard niet eigen aan de A1.
    • De standaard zetels zijn niet echt goed: te korte zitting en te harde rugleuning (niet-verstelbaar in hardheid).
    • Loopcultuur van de TDI -> je hebt een 2000rpm waar je in kunt spelen. Van 1500rpm tot 3500rpm is 'ie vlot waardoor 'ie op de snelweg dus aangenaam rijden is. Maar rij je bvb. 50 in 4e en moet je vertragen tot 45, dan moet je om terug naar 50 te gaan eerst terugschakelen naar 3e. In de stad zou ik niet voor die motor kiezen.
      Maar ik ben een atmo benzine gewoon waar 50 in 5e zelfs geen probleem was.


    Zou ik 'm zelf kopen ?
    Aan die prijs niet direct, ik zou in die klasse eigenlijk eerder een Polo met alle toeters en bellen overwegen. Of een Skoda Octavia.
    Ben je gewoon op zoek naar een kleinere wagen om geen grote te moeten hebben, dan is 'ie echt top als 't budget dat van een iets grotere premium wagen is.

    Leave a comment:

Working...
X