Mijn broer zal begin volgende week z'n A1-bestelling doorgeven, en het zal een vette worden:
- 1.6tdi
- ambition S-line
- S-line bumperkit
- Rotor velgen 18"
- Xenon verlichting met led
- S-line kuipzetels in leder/stof
- Radio Concert
- Audi soundsystem
- Alu ventilatiedecoratie
- Cruise control
- Verwarmde zetels
- Pack inspiration
- Centrale armsteun
Enkel qua definitieve kleurkeuze zijn we er nog niet helemaal aan uit. M'n broer zijn eerste gedacht was "Misanorood", maar dat ben ik hem een beetje aan het afraden.
Tweede optie is "Daytonagrijs", zal volgens mij heel mooi staan met de S-linekit, en rotorvelgen én het is overigens een kleur exclusief voor de S-line!
"Scubablauw" vinden we ook nog mooi, en komt misschien ook wel in aanmerking... 't Is moeilijk!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenIk vind hem wel knap in wit.Oorspronkelijk geplaatst door Danyboy Bekijk BerichtenIk vind hem ook best knap in't wit
Ik nie , en mijn vrouw ook nie
Leave a comment:
-
Guest repliedIk denk dat elektrische regeling standaard is, voor elektrisch inklapbare en verwarmde spiegels moet je bijbetalen.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk vind hem ook best knap in't wit, maar kan er me iemand zeggen of de elektrische spiegels nu standaard zijn of niet? In de optielijst kan je ze aanvinken en als je kijkt bij de standaard uitrusting staan ze er ook op.
Leave a comment:
-
Guest replied -
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenGisteren in Ledegem een witte A1 gezien , trok op niks
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGisteren een vrachtwagen vol witte gezien.
Dat is het toch ni zenne.
Leave a comment:
-
Guest repliedGisteren een vrachtwagen vol witte gezien.
Dat is het toch ni zenne.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk ben er gisteren eens gaan naar kijken in de showroom.
Contrast-bogen en mooie velgen zijn een must, er stond ook een volledig standaard zwarte, en die kwam zeer banaal over.
Momenteel wel weinig keuze qua motorisatie, bvb in combinatie met een automaat zit je direct aan een 1.4 TFSI ... misschien dat ze na verloop van tijd er de 1.2 TFSI met s-tronic insteken.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door munchie Bekijk BerichtenDe kuipzetels die momenteel bij de S-line te bestellen zijn zien er (op foto dan toch) qua vorm redelijk identiek uit. Enig verschil is dat bij de effectieve, te bestellen kuipzetels de middenbekleding van stof is, en de randen in leder. En met een grijze stikking i.p.v. oranje. Prijs is 696 euro bovenop de S-line.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk ben op zoek naar een foto van een A1 in Cumulusblauw, misschien kan er iemand me hier helpen?
Leave a comment:
-
Guest repliedDe kuipzetels die momenteel bij de S-line te bestellen zijn zien er (op foto dan toch) qua vorm redelijk identiek uit. Enig verschil is dat bij de effectieve, te bestellen kuipzetels de middenbekleding van stof is, en de randen in leder. En met een grijze stikking i.p.v. oranje. Prijs is 696 euro bovenop de S-line.
Leave a comment:
-
Ik denk toch dat het die zetels zijn. Anders moet je voor de zekerheid eens op de Duitse CC kijken.
En geen idee !
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDit was eerst de S1, maar Audi is daar van afgestapt. De S1 zal 270pk krijgen.
En volgens de Duitse CC 575 euro voor de zeteltjes indien je S line hebt.
Wanneer komt de TDI uit met S-tronic ?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDie zetels, zo lekker !
Is dit de zogezegde S1 of gewoon een ge-upgrade versie van de huidige 1.4 T motor ?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenA1 1.4 TFSI 185 pk S-Line live @ Mondial de l'Automobile Parijs:
Bron: [www.auto.cz]
Audi stand: [www.omniauto.it]
Leave a comment:
-
Guest repliedPolyester-tuning
Leave a comment:
Leave a comment: