Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    Ik kijk toch best wel uit naar die 5-deurs.

    Leave a comment:


  • Hybris
    replied
    Heb veel te veel gemist. Vind al de auto's van vroeger knapper ofwel is het omdat ze gewoon te simpel zijn en te hoekig

    Leave a comment:


  • Ian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Hybris Bekijk Berichten
    audi 50 sorry maar dat vind ik echt knap
    Waarom sorry? Het IS gewoon zo.

    De eerste Polo's waren eigenlijk Audi 50's met VW emblemen, en goedkoper, dus iedereen kocht een Polo, en de Audi 50 ging uit productie.

    Leave a comment:


  • Hybris
    replied
    audi 50 sorry maar dat vind ik echt knap

    Leave a comment:


  • Ian
    replied
    Leuke opvolger van de Audi 50, al vind ik hem toch wel heel duur voor hetgeen je uiteindelijk krijgt..

    De dakvorm vind ik ook niet echt geslaagd, veel te rond, net zoals de achterkant. Zilveren dingen zou ik gewoon in kleur doen. Het prototype zag er inderdaad leuker uit (wat meestal zo is bij prototypes).


    Audi 50:


    A1:



    Deze concept is ook erg mooi vind ik:



    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    De productie van 2010 zou half oktober uitverkocht zijn

    Audi kent in september meer dan tien procent groei in de bestellingen, dankzij de nieuwe A1. Dat heeft CEO Rupert Stadler gezegd op het Autosalon van Parijs. De A1 wordt bij Audi Brussels gemaakt.
    Audi kent recordbestellingen in Duitsland en Europa dankzij de A1, aldus Stadler. De geplande productie van 40.000 wagens zal tegen half oktober zijn uitverkocht. "We zijn zeer tevreden", laat Stadler weten.
    Ook in de Vs doet Audi het goed. Daar zouden dit jaar voor het eerst meer dan 100.000 wagens verkocht worden. De Chinese verkoop zou tegen 2015 zelfs stijgen tot meer dan 300.000 stuks, aldus verkoopdirecteur Peter Schwarzenbauer.



    Bron: De Standaard

    Leave a comment:


  • caoimhin
    replied
    Overnamewaarde is voor janetten.

    Leave a comment:


  • newlook
    replied
    Zal weer een uiterst zeldzame verschijning worden, na 1 blik op tax, BIV en overnamewaarde kiest 99,99 % een diesel

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Die 6 paardjes extra zullen het verschil niet maken denk ik. Niettemin zeer indrukwekkende specs voor een A1!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    2.0TFSI met 264pk in een A1 zou redelijk zijn.
    En blijkbaar wordt het de 2.0TFSI met 270pk, vet!

    Leave a comment:


  • caoimhin
    replied
    De S3 van de volgende A3 zal er wel weer boven gaan.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Als dat het 2.0 blok is, mooie perspectieven...
    Maar dit zou volgens mij wel impliceren dat er een RS3 volgt, en dan nog is het raar dat de S1 meer paarden heeft dan de S3.

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    “Audi S1 krijgt 270 pk”

    Eigenlijk had de 185 pk sterke Audi A1 de naam S1 moeten krijgen. Nu wordt die naam bewaard voor de auto die eigenlijk de RS1 had moeten zijn. Die krijgt een vermogen van 270 pk.

    Audi presenteert op de Autosalon van Parijs de 185 pk sterke 1,4-liter FSI variant van de A1. Dat was de auto die eigenlijk S1 had moeten heten. Bij Audi is het besef doorgedrongen dat die typeaanduiding te veel wordt geassocieerd met vierwielaandrijving. In de jaren ’80 was de Sport Quattro S1 namelijk een wereldberoemde rallyauto waarmee Audi zich definitief vestigde als 4WD-specialist.
    Het Zweedse Auto Motor & Sport weet te melden dat de auto die oorspronkelijk is bedoeld als RS1 nu de S1-titel krijgt. Die krijgt Haldex vierwielaandrijving en een turbomotor met 270 pk. De S1 wordt dus de enige auto op dit (Polo-) platform met vierwielaandrijver.
    Waarschijnlijk moeten we nog een jaar wachten op de komst van de echte S1. Als introductieplek wordt de IAA in Frankfurt in het najaar van 2011 genoemd. Dat de RS1 is omgedoopt tot S1, betekent dat er geen RS1 zal verschijnen – al weet je bij Audi maar nooit.

    Leave a comment:


  • Pablo
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    "S" Audi's hebben quattro standaard, de A1 body is niet voorzien om quattro te krijgen.
    Dus Audi zou een nieuwe bodemplaat moeten ontwikkelen voor quattro toepassing of een S1 zonder quattro op de markt brengen.
    Ik denk dat ze marketinggewijs niet anders zullen kunnen dan die S1 te noemen ook al heeft die dan mss geen quattro.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    2.0TFSI met 264pk in een A1 zou redelijk zijn.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik vermoed dat ze voor een S1 dan inderdaad wel de 2-liter gaan nemen.
    gaan ze die dan ook S1 noemen ? want die is er nl al
    "S" Audi's hebben quattro standaard, de A1 body is niet voorzien om quattro te krijgen.
    Dus Audi zou een nieuwe bodemplaat moeten ontwikkelen voor quattro toepassing of een S1 zonder quattro op de markt brengen.

    Motoren voor de S1 kunnen zijn:

    1) 1.6TFSI 211 pk.
    2) 1.8TFSI 238 pk.
    3) 2.0TFSI 264 pk.

    Leave a comment:


  • jlsoundlover
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik vermoed dat ze voor een S1 dan inderdaad wel de 2-liter gaan nemen.
    gaan ze die dan ook S1 noemen ? want die is er nl al
    Last edited by jlsoundlover; 26/09/2010, 22:43.

    Leave a comment:


  • Tomski
    replied
    zo mag ie voor mij komen, allez, voor het vrouwke


    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ze zijn weer goed bezig bij HLN

    HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

    Leave a comment:


  • 911turbo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Een Audi A1 is geen concurrent voor de BMW '1, toch? De A3 staat rechtstreeks tegenover de '1, en van beide komt de echte sportversie er weldra.

    De A1 staat tegenover de MINI, en er is de JCW met 211pk (dacht ik) die zeker nog een concurrent kan hebben in de vorm van een S1.
    Oeps, sorry, ik was een beetje onduidelijk, ik had het enkel op het onterecht gebruiken van een typebenaming.

    Leave a comment:

Working...
X