Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toch één styling-fout van de BMW X5 = geen chroomlijsten a/d vensters.
Da's een optie die 'Shadowline Hoogglans' noemt, zit standaard in het sportpakket, alsook deze velgen, ik vind het mooier (soberder, sportiever) . Standaard heeft hij chroom hoor.
Da's een optie die 'Shadowline Hoogglans' noemt, zit standaard in het sportpakket, alsook deze velgen, ik vind het mooier (soberder, sportiever) . Standaard heeft hij chroom hoor.
A bon, dan moet je misschien 2500 euro neerleggen wil je chroomlijsten hebben. Nu, alhoewel ik de X5 een zeer geslaagde wagen vind, zijn de ongespoten bumpers toch goedkoop uitziend ... zie VOLVO XC90.
A bon, dan moet je misschien 2500 euro neerleggen wil je chroomlijsten hebben. Nu, alhoewel ik de X5 een zeer geslaagde wagen vind, zijn de ongespoten bumpers toch goedkoop uitziend ... zie VOLVO XC90.
Daarstraks eindelijk nog eens mee kunnen rijden na een maand opgesloten te zitten op mijn kot, en 't is echt een beest. Een heerlijk geluid en 't gaat ook geweldig goed vooruit. Hetgene echter het meest verbeterd is is het ophangingscomfort, dat is echt dag en nacht verschil met onze vorige X5, en maar goed ook want dat was toch echt het grote pijnpunt van de vorige. Je merkt wel dat hij een stuk gegroeid is als je er kort mee draait, ik heb al meermaals een stuk van een voetpad mee gehad.
Eigenlijk is het ongelooflijk lelijk dat de buitenste angel eyes groter zijn dan de binnenste. Ik vind dat echt een jammerlijke misser in het concept .
Comment