Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
    Iemand enig idee welke wagen de grootste restwaarde zou hebben ?

Ik zou zeggen de X6, het is een nieuwer model en ook nog exclusiever.

Ik denk dat je best eens met beiden zou gaan testrijden en dan kan je zien wat er je het beste bevalt

Comment

• Welke velgen gaan er onder de X6 liggen?
      Als er 21" onderkomt zou ik zeker de X6 nemen en anders de X5...

Comment

• Kids ---> X5
        No kids ---> X6

Ik heb twee kinderen dus ik ben voor de X5 gegaan.
        Zowiezo kan je niet fout gaan het zijn prachtige wagens, zeker met adaptive drive en active steering, een echte must!

Comment

• X5 graag!

Comment

• Ligt er natuurlijk aan wat voor doeleinden je ermee hebt.

Comment

• zopas nieuwe wagen besteld

De beslissing is gevallen

X5 3D
              Titan Silver (snap uiteindelijk niet waarom bijna niemand kleur aanbeveelt. Gewoon prachtig en onderhoudsvriendelijk)
              Zwart lederen interieur met geborsteld aluminium
              Exclusive line plus pakket (= alle mogelijke opties o.a. adaptive dive - active steering en panoramisch dak)
              M sportpakket
              Verdonkerde achterruiten

Mooie korting en salonconditie gekregen. Ikke gelukkig !!

Graag nog hulp bij twee laatste items !!!

1) de dakrails: chrome of zwart ???
              2) de velgen: heb de standaard in M pakken genomen, wilde gaan voor de 20 inch styling 227 M, maar vind opleg van 1500 euro teveel. Zeker als je weet dat je ze op de gewone markt inclusief banden rond de 2000 euro moet kunnen vinden. Kan iemand me laten weten waar ik deze velgen inclusief banden zou kunnen vinden (behalve bij BMW zelf dan ).

thx

Comment

X5 3D
                Titan Silver (snap uiteindelijk niet waarom bijna niemand kleur aanbeveelt. Gewoon prachtig en onderhoudsvriendelijk)
                Exclusive line plus pakket (= alle mogelijke opties o.a. adaptive dive - active steering en panoramisch dak)
                M sportpakket
                Verdonkerde achterruiten

2) de velgen: heb de standaard in M pakken genomen, wilde gaan voor de 20 inch styling 227 M, maar vind opleg van 1500 euro teveel. Zeker als je weet dat je ze op de gewone markt inclusief banden rond de 2000 euro moet kunnen vinden. Kan iemand me laten weten waar ik deze velgen inclusief banden zou kunnen vinden (behalve bij BMW zelf dan ).

thx

Waarom is het toch een X5 geworden en hoelang levertijd?

Comment

X5 3D
                  M sportpakket
                  Verdonkerde achterruiten

thx
                  Dakrails identiek aan je raamomlijsting. Bij een zilveren zou ik persoonlijk eerder de raamomlijsting en de dakrails in 't hoogglanszwart kiezen.

Maar 2.000 EUR voor die 20" velgen met banden? Dan spreek je zeker over namaakvelgen, doe dat niet. Als je maar 2.000 EUR wil geven voor de originele BMW 20" velgen, dan ga je geen rubber hebben, vrees ik. http://www.salesafter.de/index.php?id=90

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Dakrails identiek aan je raamomlijsting. Bij een zilveren zou ik persoonlijk eerder de raamomlijsting en de dakrails in 't hoogglanszwart kiezen.

Maar 2.000 EUR voor die 20" velgen met banden? Dan spreek je zeker over namaakvelgen, doe dat niet. Als je maar 2.000 EUR wil geven voor de originele BMW 20" velgen, dan ga je geen rubber hebben, vrees ik. http://www.salesafter.de/index.php?id=90
                    Alvast bedankt voor de link.

Het klopt dat het om namaakvelgen zal gaan.
                    Ik heb in het verleden al meermaals met 20 inch "namaakvelgen" gereden en ik heb er nooit problemen mee ondervonden. Waarom dan originele kopen ?? Gemiddeld betaalde ik 2000 euro + BTW inclusief banden. Orginele bij BMW kon ik niet onder de 5000 euro krijgen.

Ter info. De alombekende BMW Y spaken 20 inch kan ik nu zelfs krijgen inclusief banden voor net geen 1800 euro !!!
                    Last edited by ; 25/12/2008, 18:39. Reden: correctie

Comment

• [quote=gTa;3142243]Dakrails identiek aan je raamomlijsting. Bij een zilveren zou ik persoonlijk eerder de raamomlijsting en de dakrails in 't hoogglanszwart kiezen.

Dealer stelde de zilveren omlijsting voor in combinatie met zwarte dakrails.
                      Zilveren zouden niet volgens onze dealer niet mooi zijn.
                      Nochtans denken mijn vrouw en ik dat de combinatie van beide in chrome ideaal zouden zijn.
                      Zeker bij een zilveren.
                      Deelt niemand die mening ?
                      Zijn er foto's van een zilveren X5 en chrome lijstwerk op internet beschikbaar ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
                        Waarom is het toch een X5 geworden en hoelang levertijd?
                        Levering: 25-04-09

Waarom X5 ? : Dit is uiteindelijk een lang proces van wikken en wegen geworden. Had oorspronkelijk in februari dit jaar een X6 besteld (na het autosalon). Mijn motivatie toen: heb geen kinderen en als zelfstandig vertegenwoordiger benut ik niet altijd de volle kofferruimte van mijn huidige wagen, een X3:. Toen ik echter vorige zaterdag in Bornem de X6 ging testrijden en moest samenstellen, kwam ik in de toonzaal van mijn dealer voorbij een X5 in titaanzilver met M pakket. Toen kwam het voor mij grootste minpunt terug naar boven: de X6 is op geen enkele manier bescheiden te noemen en ziet er veel duurder uit dan hij werkelijk is.
                        Ik vreesde de reactie van de eigenaars van de fabrikanten, waarvoor ik nu werk, en misschien ook wel van wat klanten. Ik zie ze al denken " de dienen heeft het weeral hoog in zijnen bol". Ik weet het ... het is een flauw excuus. Maar als dan ook nog mijn ouders het een afgrijselijk gedrocht vinden ... .
                        Ben dan veiligheidshalve voor de iets bescheidener X5 gegaan. Deze is voor enkele duizenden euros minder ook volledig full option, inclusief dat zalige panoramisch dak. Het is een wagen die ondertussen al door velen aanvaard geworden.
                        Last edited by ; 27/12/2008, 14:25.

Comment

Levering: 25-04-09

Waarom X5 ? : Dit is uiteindelijk een lang proces van wikken en wegen geworden. Had oorspronkelijk in februari dit jaar een X6 besteld (na het autosalon). Mijn motivatie toen: heb geen kinderen en als zelfstandig vertegenwoordiger benut ik niet altijd de volle kofferruimte van mijn huidige wagen, een X3:. Toen ik echter vorige zaterdag in Bornem de X6 ging testrijden en moest samenstellen, kwam ik in de toonzal van mijn dealer voorbij een X5 in titaanzilver met M pakket. Toen kwam het voor mij grootste mipunt terug naar boven: de X6 is op geen enkele manier bescheiden te noemen en ziet er veel duurder uit dan hij werkelijk is.
                          Ik vreesde de reactie vaneiganaars van de fabrikanten, waarvoor ik nu werk, en misschien ook wel van wat klanten. Ik zie ze al denken " de dienen heeft het weeral hoog in zijnen bol". Ik weet het ... het is een flauw excuus. Maar als dan ook nog mijn ouders het een afgrijselijk gedrocht vinden ... .
                          Ben dan veiligheidshalve voor de iets bescheidener X5 gegaan. Deze is voor enkele duizenden euros minder ook volledig full option, inclusief dat zalige panoramisch dak. Het is een wagen die ondertussen al door velen aanvaard geworden.
                          Je hebt wel een beetje gelijk ja maar ik ben ook vertegenwoordiger en ik ben van mening dat dat wel gaat in een X6 ik heb ook getwijfeld tussen een X5 en X6. Het zijn allebij super mooie wagens maar ik vind de X6 net dat iets specialer zijn. Daarom is mijn keuze op een X6 gevallen levering: begin april,
                          BTW hoe weet jij de exacte leverdatum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
                            Je hebt wel een beetje gelijk ja maar ik ben ook vertegenwoordiger en ik ben van mening dat dat wel gaat in een X6 ik heb ook getwijfeld tussen een X5 en X6. Het zijn allebij super mooie wagens maar ik vind de X6 net dat iets specialer zijn. Daarom is mijn keuze op een X6 gevallen levering: begin april,
                            BTW hoe weet jij de exacte leverdatum?
                            Staat op mijn bestelbon vermeld

Wat er ook van zij. X6 is & zal altijd specialer blijven

Comment

• Heeft iemand een foto van een zwarte X5 met styling 214 in het zwart? Thx

Comment

• Heb je al eens op mobile.de gekeken?
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Heb je al eens op mobile.de gekeken?
                                  Goed idee.. Thx.

Comment

• Ik sta op het punt een x5 te kopen. Ik heb 2 configuraties in het hoofd:
                                    1)

-m sportpakket met 20" velgen
                                    -exclusive pack
                                    -panoramisch dak
                                    -hifi set
                                    -getinte ramen

2)

-sportpakket met 20" velgen
                                    -exclusive pack
                                    -panoramisch dak
                                    -hifi set

Hierbuiten twijfel ik nog echter over adaptive drive en active steering. Wat denken jullie hiervan? Noodzakelijk of niet? Heb het zelf nog niet getest. Ik heb zelf nog nooit een SUV met sportophanging en 20" gereden.

Als ik deze er zou bijnemen lijk ik beter af te zijn met het exclusive plus pack. Zonder deze opties is de auto toch weer duizenden euro's goedkoper....

Alvast bedankt voor de moeite!
                                    Last edited by ; 10/01/2009, 22:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroens Bekijk Berichten
                                      Ik sta op het punt een x5 te kopen. Ik heb 2 configuraties in het hoofd:
                                      1)

-exclusive pack
                                      -panoramisch dak
                                      -hifi set
                                      -getinte ramen

2)

-exclusive pack
                                      -panoramisch dak
                                      -hifi set

Hierbuiten twijfel ik nog echter over adaptive drive en active steering. Wat denken jullie hiervan? Noodzakelijk of niet? Heb het zelf nog niet getest. Ik heb zelf nog nooit een SUV met sportophanging en 20" gereden.

Als ik deze er zou bijnemen lijk ik beter af te zijn met het exclusive plus pack. Zonder deze opties is de auto toch weer duizenden euro's goedkoper....

Adaptive drive is een must. Active steering vind ik zelf ook geweldig maar daar zijn de meningen wat meer over verdeeld.

Comment

1)

-exclusive pack
                                        -panoramisch dak
                                        -hifi set
                                        -getinte ramen

2)

-exclusive pack
                                        -panoramisch dak
                                        -hifi set

Niet bestellen zonder adaptive drive en active steering. Absolute must!
                                        Comfort zetels en bleutooth zijn ook bijna onmisbare opties volgens mij.

Comment

1)

-exclusive pack
                                          -panoramisch dak
                                          -hifi set
                                          -getinte ramen

2)

-exclusive pack
                                          -panoramisch dak
                                          -hifi set

Heb enkele weken geleden voor hetzelfde dilemma gestaan.
                                          Uiteindelijk beslist om zowel active steering, adaptive drive als het exclusive line plus pakket erbij te nemen.
                                          Dit in combinatie met verdonkerde ruiten en het M pakket in het titaanzilver en met zwart leder.Gewoon ronduit schitterend !!
                                          Het nemen van het exclusive line plus pakket kwam in mijn geval zelfs goedkoper uit dat de som van de afzonderlijke opties.
                                          By the way, welke condities hebben ze jou voorgesteld ... ?

Comment

Working...
                                          X