Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb hulp nodig want ben serieus aan het twijfelen gegaan over de kleur van mijn nieuwe X5...
Ik ging dus eerst een saphirzwarte nemen met sportpakket en de 214 style 20 inch velgen, maar dat is al sowieso veranderd in de 21 inch style 239.
Maar nu begin ik te twijfelen aan de kleur en dan twijfel ik tussen de saphirzwarte en de space grijze. Sowieso als ik voor de grijze zou gaan, dan neem ik er ook het aerodynamicapakket bij omdat ik hem zo wel echt vet vind.
Aan de andere kant vind ik het dan weer verloren geld om het aerodynamicapakket te nemen op de zwarte want het valt totaal niet op... Op de zwarte zou ik dan wel kiezen voor de chroom ruitomlijsting.
Ik kan er eventueel eens een pol van maken met 2 foto's, maar dat zoek ik vanavond eens uit hoe dat moet.
Graag jullie idee...
By the way: in het begin ging ik sowieso voor de zwarte, maar nu ik die space grijze bekijk begin ik te twijfelen.
Als je space grijs kiest, dan zou ik gaan voor de 21" Style 215 velgen.
Die kleuren passen perfect bij elkaar.
German BMW specialist tuner Hartge has revealed a new body kit for the E70 BMW X5. Although the front lower fascia/spoiler looks a bit muscular, the package as a whole is pretty sweet. Kit details as follows:
Front fascia/spoiler (includes wheel arch extensions - not possible with M Aerodynamic package)
Rear skirt (includes wheel arch extensions - not possible with M Aerodynamic package - only in connection with HARTGE stainless steel tail piece)
2 piece side sill (only possible with standard aluminium running board)
Source: Hartge
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Heeft er iemand ervaring met volgende configuratie:
3.0sd + adaptive drive + active steering + 20" velgen
ik met 3.0d + adaptive + active + 21 inch : rijdt zeer comfortabel, helaas doen de rft banden veel afbreuk aan de idee van een comfortabel rijgedrag in bochten ed. anders gezegd : zonder rft's bijna een ideale combinatie (bij mij vliegen ze er binnenkort af trouwens)
adaptive drive is een mooie optie, maar ik vrees voor de betrouwbaarheid : mijne ligt nu al 4 weken out wegens schade aan het kleppenventiel dat de hoogte regelt van het koetswerk (vooral zeer opmerkelijk in bochten) Wordt volgende week wel hersteld.
active stuur is een must have imo.
Heeft er iemand ervaring met volgende configuratie:
3.0sd + adaptive drive + active steering + 20" velgen
Wel met de 4.8i met dezelfde opties. Na meer dan een jaar nog geen enkele probleem gehad met de auto. Active steering is fantastisch, het comfort is goed te noemen alhoewel de 20'' velgen zich op slechte wegen wel laten voelen. Het rijgedrag is voor zo'n grote auto bijna briljant te noemen. In alle geval een heel andere auto dan de vorige X5 met sportpaket: véél comfortabeler en toch een veel beter rijgedrag, ook de ruimte binnenin is er stukken op vooruit gegaan.
Hier een interessante foto die ik ben tegengekomen met het doorzoeken van een van mijn foto-mappen. Hier zie je de nieuwe en de oude X5 achter elkaar:
Vanuit deze hoek zijn er eigenlijk nauwelijks verschillen te zien. De nieuwe is misschien iets gestroomlijnder en de lijn naar achteren geeft een ietswat krachtigere look aan de auto.
wrm hebben hier veel mensen de sportpack gekozen, terwijl de m pack veel mooier is. Yis echt chique, den onzen wordt maandag geleverd hij stond er zaterdag al en hij is echt prachtig met die 20 inch m janten
Ben serieus aan het overwegen om mij een X5 aan te schaffen maar ben nog niet volledig overtuigd van de rijcapaciteiten. Heb tot nu toe altijd BMW gereden maar nooit met een SUV en m'n rijstijl is nogal sportief te noemen...
De verkoper zei me dat ik zeker de optie Adaptive drive moest toevoegen voor het facet Dynamic Drive om de rolneigingen te vermijden. Hij kent m'n rijstijl en zei dat ik zonder deze optie anders in de snelle bochten teveel het "bestelwagen-gevoel" zou hebben.
In ieder geval volgende week staat er een dag testrit op het programma met een X5 waar de optie wel op zit maar ik ken dan natuurlijk nog altijd het verschil niet he.
Ben serieus aan het overwegen om mij een X5 aan te schaffen maar ben nog niet volledig overtuigd van de rijcapaciteiten. Heb tot nu toe altijd BMW gereden maar nooit met een SUV en m'n rijstijl is nogal sportief te noemen...
De verkoper zei me dat ik zeker de optie Adaptive drive moest toevoegen voor het facet Dynamic Drive om de rolneigingen te vermijden. Hij kent m'n rijstijl en zei dat ik zonder deze optie anders in de snelle bochten teveel het "bestelwagen-gevoel" zou hebben.
In ieder geval volgende week staat er een dag testrit op het programma met een X5 waar de optie wel op zit maar ik ken dan natuurlijk nog altijd het verschil niet he.
Iemand ervaringen?
Beem
Ieder zijn gedacht, maar als je een sportieve rijder bent en graag door de bochten scheurt, zou ik toch niet voor een SUV gaan, maar eerder voor en sportieve berline of zo.
Rijden met ene SUV is toch anders dan het weggedrag van een berline.
Kan ook zijn dat je andere redenen hebt om voor en SUV te kiezen, maar als de sportiviteit de belangrijkste reden is, zou ik toch daar eens ernstg over denken.
Eens gaan proefrijden zal veel duidelijk maken.
Wij hebben de optie Adaptive Drive genomen icm 21" velgen op onze 3.0sd, wel die wagen plakt op de baan. Hij rijd sportiever dan onze Cayenne S icm 20" en luchtvering op vlak van onderstel.
Beem
Ieder zijn gedacht, maar als je een sportieve rijder bent en graag door de bochten scheurt, zou ik toch niet voor een SUV gaan, maar eerder voor en sportieve berline of zo.
Rijden met ene SUV is toch anders dan het weggedrag van een berline.
Kan ook zijn dat je andere redenen hebt om voor en SUV te kiezen, maar als de sportiviteit de belangrijkste reden is, zou ik toch daar eens ernstg over denken.
Eens gaan proefrijden zal veel duidelijk maken.
De SUV komt er inderdaad vanwege andere praktische redenen...
Comment