Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Prachtig exterieur.
    Als hij gewassen is!

Comment

• Steken die uitlaten nu zo ver uit, of is dit slechts gezichtsbedrog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Als hij gewassen is!
        Zaterdag krijgt de auto grote schoonmaak.
        Binnen en buiten worden helemaal met de hand schoongemaakt dus ik zal dan wat nieuwe foto's maken.
        Me pa heeft sinds kort zo'n leerreiniger van bmw.
        Is het erg als je dat nu op je leer gaat smeren na 2 maanden.
        Want ik weet niet of dat spul zo handig is om nu al te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
          @ havo, je wagen staat te koop op kapaza, ga je voor een nieuw speeltje?
          nochtans een prachtige x5.
          Verkoopt hij zijn 'zo goed als nieuwe' X5 al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
            Zaterdag krijgt de auto grote schoonmaak.
            Binnen en buiten worden helemaal met de hand schoongemaakt dus ik zal dan wat nieuwe foto's maken.
            Me pa heeft sinds kort zo'n leerreiniger van bmw.
            Is het erg als je dat nu op je leer gaat smeren na 2 maanden.
            Want ik weet niet of dat spul zo handig is om nu al te doen.
            Leuk om dat tehoren, vooral wat de foto's betreft!

en onderhouden kan nooit kwaad, laat hem maar smeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
              Steken die uitlaten nu zo ver uit, of is dit slechts gezichtsbedrog?
              Zelfde verhaal als de X6 éh. Kleine, miezerige uitlaten imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                Verkoopt hij zijn 'zo goed als nieuwe' X5 al?
                heb het even overwogen, maar ga t plan in de diepvries steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                  prachtig, jouw x5 is gewoon perfect.

Comment

• Gewoonweg prachtige wagen! één van de meest geslaagde creaties SUV-auto's in het hogere marktsegment! jammer dat het SUV-segment zo onder vuur ligt, want anders kon mijn vader een X5 3.0d als bedrijfswagen nemen..
                    freude am fahren

Comment

• Als je van een X5 3.0i benzine van 2002 zou overstappen naar een nieuwe X5 3.0sd diesel: is dat een groot (positief) verschil of eerder negatief?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                        Als je van een X5 3.0i benzine van 2002 zou overstappen naar een nieuwe X5 3.0sd diesel: is dat een groot (positief) verschil of eerder negatief?
                        Een sd? Uiteraard! Op het vlak van toeren maken en geluid zal je moeten inleveren, maar de prestaties...

Comment

• 8.5 vs 7 sec naar 100

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                            Gelukkig maar

Comment

• Mooie configuratie!
                              Ik zou zelf geen Tabak nemen, maar Saddle. Want bij Tabak wordt de onderkant van het dashboard ook bruin en dat vind ik weer iets teveel van het goede
                              Bamboo lijkt mij trouwens het mooiste i.c.m. Tabak, want ik denk dat alu er iets teveel uit zal springen en het erg kil zal maken.

Tabak met bamboo:

LET OP: Op foto's lijkt Tabak lichter van kleur, dan in werkelijkheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                Bedankt!
                                Bovendien zit er altijd onder de bamboe nog een stukje alu en heb je op die manier een combinatie...
                                Daar heb je inderdaad nog een punt te pakken. Ik vind het namelijk jammer dat dat stukje alu er anders uitziet dan de alu-sierlijsten van de optielijst.
                                Althans, zo lijkt het op de foto's!

Comment

Hallo,

Heb hier al veel gelezen en veel informatie verzameld en ondertussen de keuze gemaakt!!!

Ik heb me dus een nieuwe X5 3.0d, zwart met tabak interieur, besteld met volgende opties:
                                  • Exclusive line
                                    • Leder interieur
                                    • Metaalkleur
                                    • Dakrails
                                    • Automatisch dimmende binnenspielge
                                    • Opbergpakket
                                    • Lichtpakket
                                    • Verwarmde zetels
                                    • Interieurlijsten (nog te confirmeren alu of bamboe)
                                    • Xenon lichten met hogedrukreining
                                    • Parksensors
                                    • Elektronische airco
                                    • Navigatie professioneel
                                    • CD-wisselaar
                                  • Sportpakket
                                    • Sportophanging
                                    • Sportstuur
                                    • Shadowline
                                    • Zwarte hemelbekleding
                                  • Elektrische comfortzetels met lendensteun
                                  • Zonnewerende ramen achter
                                  • Aanhangerkoppeling
                                  • GSM bleutooth voorbereiding
                                  • Automatische dimmende en inklapbare buitenspiegels
                                  • Achteruitrijcamera
                                  • Voice control
                                  • Alu tredeplank
                                  De velgen voor mijn beestje gingen eerst de Y-spaken styling 214 worden, maar ik heb toch beslist om voor de 21 inch styling 239 te gaan in de plaats... Bandjes voor van 285 en achter 325...
                                  Ze kosten wel een bom, maar ik vind dat je ondertussen de 214 stylings veel te frequent ziet. Als het niet de standaard velgen zijn, dan zijn het meestal de 214 velgen die erop liggen en met mijn styling 239 en een maatje meer zal hij iets specialer staan!

Greetz en graag jullie mening over mijn bestelling, niets vergeten of teveel genomen??? Ik kan nog een aantal aanpassingen doen.

Levering begin september en ik kan nu al niet meer wachten!!!

Heb lang getwijfeld tussen deze en een Q7 S-line met 21 inch, maar na een testweekend kan ik bevestigen dat de X5 stukken beter rijdt!!! En geen problemen heeft met slijtage van banden, remmen en automaat...

Nice!

Heb je op de testwagen de achteruitrijcamera kunnen proberen?
                                  Heb er op fora al veel negatieve reacties over gelezen.

Persoonlijk zou ik voor zo'n sportieve configuratie wel de 3.0 sd kiezen.
                                  Maar mss kan je de 3.0 d nog laten chippen.

Comment

Ik heb de achteruitrijcamera niet kunnen testen... Maar op die Q7 waar ik mee gereden heb zat het ook en daar vond ik het wel handig. Vooral omdat er een lijn geprojecteerd wordt afhankelijk van je stuurpositie waar je achterkant en dus wielen gaan uitkomen (zeer handig om met 21 inch de borduren te vermijden.

Waar heb je die negatieve commentaar gelezen? Linkje???
                                    Op X5world.com.

Hier bvb : http://www.x5world.com/x5-e70-forum/...-retrofit.html

Ik heb ook voor die camera gekozen voor mn X6, maar ik ga er toch eerst een proefrit mee maken.
                                    Als de kwaliteit echt zo slecht is, dan moet ik em niet.

Comment

• Wij hebben die camera ook op de X5 en gebruiken dat nooit. Op zich is het best wel handig maar aangezien je moet kiezen tussen de camera of de standaard PDC met zones en het switchen tussen beide modi erg lang duurt gebruiken we het niet. Verder blijkt het systeem ook nutteloos te zijn in het donker. Om een lang verhaal kort te maken, die achteruitrijcamera is de meest nutteloze optie die op die auto zit.

Comment

Hallo,

Heb hier al veel gelezen en veel informatie verzameld en ondertussen de keuze gemaakt!!!

Ik heb me dus een nieuwe X5 3.0d, zwart met tabak interieur, besteld met volgende opties:
                                        • Exclusive line
                                          • Leder interieur
                                          • Metaalkleur
                                          • Dakrails
                                          • Automatisch dimmende binnenspielge
                                          • Opbergpakket
                                          • Lichtpakket
                                          • Verwarmde zetels
                                          • Interieurlijsten (nog te confirmeren alu of bamboe)
                                          • Xenon lichten met hogedrukreining
                                          • Parksensors
                                          • Elektronische airco
                                          • Navigatie professioneel
                                          • CD-wisselaar
                                        • Sportpakket
                                          • Sportophanging
                                          • Sportstuur
                                          • Shadowline
                                          • Zwarte hemelbekleding
                                        • Elektrische comfortzetels met lendensteun
                                        • Zonnewerende ramen achter
                                        • Aanhangerkoppeling
                                        • GSM bleutooth voorbereiding
                                        • Automatische dimmende en inklapbare buitenspiegels
                                        • Achteruitrijcamera
                                        • Voice control
                                        • Alu tredeplank
                                        De velgen voor mijn beestje gingen eerst de Y-spaken styling 214 worden, maar ik heb toch beslist om voor de 21 inch styling 239 te gaan in de plaats... Bandjes voor van 285 en achter 325...
                                        Ze kosten wel een bom, maar ik vind dat je ondertussen de 214 stylings veel te frequent ziet. Als het niet de standaard velgen zijn, dan zijn het meestal de 214 velgen die erop liggen en met mijn styling 239 en een maatje meer zal hij iets specialer staan!

Greetz en graag jullie mening over mijn bestelling, niets vergeten of teveel genomen??? Ik kan nog een aantal aanpassingen doen.

Levering begin september en ik kan nu al niet meer wachten!!!

Heb lang getwijfeld tussen deze en een Q7 S-line met 21 inch, maar na een testweekend kan ik bevestigen dat de X5 stukken beter rijdt!!! En geen problemen heeft met slijtage van banden, remmen en automaat...

prachtige keuze die je gemaakt hebt proficiat
                                        ik zou moest ik in uw situatie zijn misschien ook opteren voor de sd zoals Rangelove voorstelde ...zal toch merkbaar veel sneller zijn denk ik zeker in de hernemingen
                                        , maar elk zijn gedacht he daarover

waar gekocht ? want ik zie dat ge van West-Vlaanderen bent

Comment

Roeselare - Dejonckheere

Idd de sd rijd waarschijnlijk stukken beter, maar zoals gezegd is dit weer nog een stuk duurder... Tes zo al genoeg en heb dan liever dat ik de nieuwe auto van mijn vrouw ook in orde kan zetten met leder en gps en zo...
                                          het zal toch een prachtbak worden , of het nu een d is of een sd

enkele maanden geleden heb ik ook een X5 laten samenstellen in de garage( 3.0 d en een 3.0 sd) maar ik doe veel te weinig km en veel te veel korte ritten om met zo een "grote" auto constant rond te rijden

Comment

Working...
                                          X