Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
    In de topklasse zou ik nooit voor een Audi kiezen.
    En waarom niet?

Comment

• Kan niet ontkennen dat ik toch een beetje teleurgesteld ben, vooral door dat achterwerk dan. Die voorkant vind ik dan weer zeer geslaagd, interieur is een beetje mixed feelings.

Ik denk dat we voor een iets dynamischere auto, naar de A7 gaan moeten kijken. Toch zal ik zeker mijn hoofd eens draaien als ik er eentje voorbij zie rijden.

Comment

• Al dat geleuter over 'een uitgerokken A4' komt me stilaan de strot uit. Ik ben licht teleurgesteld, maar niet meer dan dat.
        De enige echte misser vind ik de DRL vooraan, doet 'm echt triest kijken. Voor de rest vind ik 'm echt geslaagd. Het interieur valt heel goed mee op de laatste foto's, alleen dat klokje stoort me. En het gewone stuur is ook affreus, maar dat is op te lossen.
        Ik vind het ook een slechte kleur om een auto in voor te stellen. Dit in het donkerblauw, met 21" velgen (denk wel dat hij dat nodig heeft) en een bruin interieur zal héél wat anders zijn.
        De D3 overtreffen was wat mij betreft een erg moeilijke opgave, en op het eerste zicht slaagt hij daar niet in. Maar ik vind het wel een knappe, en vooral statige, wagen.
        Trouwens, waarom zou de 4.2 niet meekunnen met een S500? Hij heeft nauwelijks minder kracht, maar wel 0.8 liter minder slagvolume. Ik denk dat dat samen met de lichtere koets het verschil wel zal uitvlakken. 750i is een ander verhaal, maar ik denk dat er nog wel iets tussen de 4.2 en een eventuele W12 zal komen. Een 4.2 met turbo's of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
          Dat gaat AUDI echt niet goed af vind ik, die voorlichten over het algemeen. De enige die er echt mee staat is de A4, en in mindere mate de A5 (vind ze daar te hard schijnen). De A3 en de A6 zou'k allebei VFL willen, enkel en alleen door die mottige leds die er nu op zitten.
          Ik vind ze juist enkel geslaagd op de A3, A5 en Q5. Op de A4 is het niet zo mooi, op de A6 zeker niet.

Comment

• Leuke facelift!

Wanneer komt nu eens het nieuwe model, de huidige gaat toch al een eeuwigheid mee?

Comment

• Ik vind de achterkant ook niet geslaagd en ookal hoor je het 100x ik vind hem ook teveel op de a4 van achter lijken. Voorkant ook niet denderend, interieur kan ermee door, maar wellicht veranderd alles wanneer ik hem in real life zie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Leuke facelift!

Wanneer komt nu eens het nieuwe model, de huidige gaat toch al een eeuwigheid mee?

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Alles klopt gewoonweg tot in detail, zelfs die pook!
                  VIPDRIVER had geleik!!

Comment

• Comment

• Inderdaad (mooie) facelift!

Nu zie je helemaal niet meer of je met een A4, A6 of een A8 op de baan bent.

Een gemiste kans lijkt me, emotieloos tegenover de BMW 7-serie en Mercedes S-klasse.

Comment

• Catalogus: http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/...201_audia8.pdf

Prijslijst: http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/...ste_zypern.pdf

Velgen op de foto's zijn 19".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                          Dit zou nog goed passen op het dashbord!
                          Inderdaad, dan zou de kermis compleet zijn.

Comment

• Wat een ongelooflijke ontgoocheling. Ik wist aan wat ik me mocht verwachten maar dat het zoooo voorspelbaar zou zijn... dat ik had ik nooit gedacht!?

Daarenboven is ie er niet eens mooier op geworden:
                            motorkap te kort
                            voorkant te hoekig
                            gat te lang en te hangerig
                            voor-en achterlichten missen iets.

Geef mij nog maar snel een huidige A8 ipv deze facelift!

Comment

• Dit is een klucht.
                              Deze A8 is niet getekend door de designers van Audi, maar is eigenlijk een project van VH tuning.

Na hun geslaagde poging om een Mercedes W220 naadloos om te vormen tot een W221, konden ze niet anders dan hun kennis op andere merken los te laten.

Een nieuwe A8? Geen probleem! Ze nemen de huidige en plakken er onderdelen van de nieuwe A4 op. De proporties zitten wel niet meer juist, maar who cares?! Audi dus blijkbaar niet.

Comment

• Audi maakt mooie auto's, mooi en degelijk interieurs, maar jammer dat ze allemaal zo op elkaar zijn gaan lijken.

Dit is een uitvergrote A4.

Comment

• Waar is de tijd toen deze uitkwam.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                                    Nu zie je helemaal niet meer of je met een A4, A6 of een A8 op de baan bent.
                                    Dan heb je toch dringend een bril nodig, de verschillen zijn niet groot maar ze zijn er genoeg Al blijft deze A8 mij niet bekoren !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      En waarom niet?
                                      Het statige dat een S klasse of een 7 serie uitstraalt mis ik bij een A8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Dan heb je toch dringend een bril nodig, de verschillen zijn niet groot maar ze zijn er genoeg Al blijft deze A8 mij niet bekoren !
                                        De A6 haal ik er wel tussen uit. De A4 en A5 en A8 lijken toch geschift op elkaar??

Dit weekend nog een Audi gezien en geen gezever: ik wist echt niet wat het was. 't Was ofwel een A4 berline ofwel een A5 sportback...

Comment

• Pfff jammer dat ze het zo verpest hebben, zeer jammer. Papa vindt hem mooi, zelf vind ik er niks aan. Het interieur valt nog enigzins te begrijpen, de rest niet. Jammer, erg jammer. Misschien toch maar naar de XF/7-serie grijpen als opvolger van de huidige A8.

Sowieso wachten we op een uitnodiging om hem te gaan bekijken bij de dealer.
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X