Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb 't gezien in Parijs (salon), op een zwarte C30 1.6D Momentum. 't Is niet echt fel rood, maar best aangenaam warm rood. Niet vergeten dat rode en bruine tinten, zeker in een interieur (in contrast met het doorgaans overvloedig aanwezige zwart), feller lijken op foto dan in 't echt.
Nu, ik zou nog altijd twijfelen, hoor. Je hebt gelijk dat de tint inderdaad exact dezelfde zou moeten zijn.
Als je ziet hoe de kleur van een tapijt kan veranderen door richting van de haren te wijzigen .... (cfr stofzuigen) .... heb ik inderdaad ook mn twijfels omtrent de haalbaarheid van hetzelfde kleur ...
PS is het dus iets in de aard van het redwood red leder van mini ?
Vandaag heb ik op het salon eens plaats genomen in een C30 D5. Het was zo'n witte met bruine spoilerkit en 18" wielen.
Binnen had de wagen lederen sportzetels die zeer goed zaten. Ook het dikke lederen stuur lag aangenaam in de hand.
Qua design is deze wagen veel knapper dan een BMW 1 of Audi A3. Ik zou er heel zeker mee kunnen leven. Ik heb wel niet naar het prijskaarje gekeken van deze full option D5 automaat, maar ik denk dat het niet van de poes zal zijn...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ja zalig ding die C30, heb een halve dag met zo een 2.0d gereden en die motorisatie volstaat wel voor het wagentje, het gaat vlot vooruit maar je wordt dat vermogen dat wat "los" aanvoelt iets te snel gewoon, doch zou ik persoonlijk voor een D5 gaan..
Iemand die toevallig wel naar dat prijskaartje gekeken heeft ?
Je hebt 't duidelijk niet voor journalisten
Nu je er toch bent, je bent 2 vraagjes vergeten te beantwoorden in 't siet-topicje.
1. Een blog is niks van journalisten.
2. Ik antwoord niet op vragen omtrent zaken die ik nergens beweer of schrijf. Als je mijn posts beter leest weet je wel beter en hoef je er vooral niks achter te zoeken.
Het interieur is originele Volvo-design, dat kan van vele tegenwoordige nieuwkomers niet gezegd worden.
Ja, vind ik ook.
Er is helemaal niks mis met 't interieur van de S40/V50... met de zwevende middenconsole is die immers al anders genoeg.
De Golf heeft toch ook hetzelfde interieur als dat van de Jetta, de Megan dat van de Megane Sedan, de Astra dat van de Astra Wagon... .
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment