Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aaaaaah .... dat verandert de zaak.

Dus vraag is, rood leder + die vloermatten (indien ze dus zelfde tint hebben)

HELLL YEAH !!!!!!!

Comment

• Ah oké. Dacht al...

Comment

• Prob is wel, zou es dat rood moeten in het echt zien ... omdat ik natuurlijk niet weet of het mooi rood is

Comment

• Ik heb 't gezien in Parijs (salon), op een zwarte C30 1.6D Momentum. 't Is niet echt fel rood, maar best aangenaam warm rood. Niet vergeten dat rode en bruine tinten, zeker in een interieur (in contrast met het doorgaans overvloedig aanwezige zwart), feller lijken op foto dan in 't echt.

Nu, ik zou nog altijd twijfelen, hoor. Je hebt gelijk dat de tint inderdaad exact dezelfde zou moeten zijn.

Comment

• Als je ziet hoe de kleur van een tapijt kan veranderen door richting van de haren te wijzigen .... (cfr stofzuigen) .... heb ik inderdaad ook mn twijfels omtrent de haalbaarheid van hetzelfde kleur ...

PS is het dus iets in de aard van het redwood red leder van mini ?

Comment

• Euhm, neen, da's eerder rood met een bruine tint in. 'k Kan 't niet goed omschrijven.

't Is roder, écht rood, maar niet fel. Beetje zoals 't rood uit de M3, het imolarood nappaleder.

Comment

• Deze velgen staan'm wel goed. 't Is een shop:

Comment

• dat onderste randje vind ik maar niks, hij heeft precies in de caramel gereden

Comment

• De velgmaat vanachteren is optisch kleiner

Slechte shop

Comment

• verbeter hem!

Die caramelstrook is glanzend gemaakt, wordt ie niet beter van natuurlijk. Vind ik al redelijk sjonnie-achtig.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Hmmm caramel .... ik ga er snel nog één maken ...

Comment

• Ik heb hem niet zelf gedaan hé!

Comment

• Vandaag heb ik op het salon eens plaats genomen in een C30 D5. Het was zo'n witte met bruine spoilerkit en 18" wielen.

Binnen had de wagen lederen sportzetels die zeer goed zaten. Ook het dikke lederen stuur lag aangenaam in de hand.

Qua design is deze wagen veel knapper dan een BMW 1 of Audi A3. Ik zou er heel zeker mee kunnen leven. Ik heb wel niet naar het prijskaarje gekeken van deze full option D5 automaat, maar ik denk dat het niet van de poes zal zijn...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ja zalig ding die C30, heb een halve dag met zo een 2.0d gereden en die motorisatie volstaat wel voor het wagentje, het gaat vlot vooruit maar je wordt dat vermogen dat wat "los" aanvoelt iets te snel gewoon, doch zou ik persoonlijk voor een D5 gaan..

Iemand die toevallig wel naar dat prijskaartje gekeken heeft ?

Comment

• Vanop de webblog van autoweek.nl door één van hun journalisten:
                                De Volvo C30. Hoewel we ’m enige tijd geleden al een week in een vergelijkende test hebben gehad, is het me tot nu toe toch gelukt om de baby-Zweed met Belgische genen mis te lopen. Geen nood, we zouden ’m immers als duurtester krijgen dus kans genoeg om er t.z.t. eens rustig aan te snuffelen. Dat snuffelen kon vanochtend beginnen, de kakelverse C30 T5 was zojuist in de garage gestald door collega Luc. ’Onze’ C30: hij ziet eruit om door een ringetje te halen, gespoten in een soort parelmoerwit met een bruine rand langs de onderkant. Mooie grote wielen erop, helemaal goed. Lekker dik ding. Even binnenin kijken dan maar. Toen werd ik even stil. Wat een afknapper. Je kijkt gewoon tegen een S40/V50-dashboard aan. Copy, paste, klaar. Lekker makkelijk. Nou snap ik ook wel dat het uit kostenoogpunt erg interessant is om componenten te delen (dat zien we immers vaker) maar dit is gewoon klakkeloos een-op-een kopiëren. Dan moet je ook geen hippe reclamecampagne starten waar aan alle kanten vanaf druipt hoe ’anders’ de C30 is. De buitenkant, ja! Die is inderdaad behoorlijk onderscheidend. Maar als eigenaar kijk je toch de meeste tijd tegen de binnenkant aan. Waarom Volvo niet de moeite heeft genomen om het dashboard van de C30 onderscheidend te maken van dat van de S40/V50, is me een raadsel. Even een paar andere klokken, knoppen of hendeltjes inbouwen, zoveel extra kan dat toch niet kosten? Da’s een beetje het probleem met de auto’s van tegenwoordig: als de buitenkant er maar leuk uitziet (aankoopargument nummer één), dan zien we binnenin wel weer verder...
                                Schiet niet op mij, ik heb dat niet geschreven. Reacties op deze kerel z'n werk kan je posten op http://www.autoweek.nl/weblog.php?id=578&cache=no

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  Vanop de webblog van autoweek.nl door één van hun journalisten:

Schiet niet op mij, ik heb dat niet geschreven. Reacties op deze kerel z'n werk kan je posten op http://www.autoweek.nl/weblog.php?id=578&cache=no
                                  Lulkoek.
                                  Waarom post je dit hier dan ?

Het interieur is originele Volvo-design, dat kan van vele tegenwoordige nieuwkomers niet gezegd worden.
                                  Last edited by ; 17/01/2007, 00:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                    Lulkoek
                                    Je hebt 't duidelijk niet voor journalisten
                                    Nu je er toch bent, je bent 2 vraagjes vergeten te beantwoorden in 't siet-topicje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                      Je hebt 't duidelijk niet voor journalisten
                                      Nu je er toch bent, je bent 2 vraagjes vergeten te beantwoorden in 't siet-topicje.
                                      1. Een blog is niks van journalisten.
                                      2. Ik antwoord niet op vragen omtrent zaken die ik nergens beweer of schrijf. Als je mijn posts beter leest weet je wel beter en hoef je er vooral niks achter te zoeken.

Terug on-topic please.

Comment

Lulkoek.
                                        Waarom post je dit hier dan ?

Het interieur is originele Volvo-design, dat kan van vele tegenwoordige nieuwkomers niet gezegd worden.
                                        Ja, vind ik ook.

Er is helemaal niks mis met 't interieur van de S40/V50... met de zwevende middenconsole is die immers al anders genoeg.
                                        De Golf heeft toch ook hetzelfde interieur als dat van de Jetta, de Megan dat van de Megane Sedan, de Astra dat van de Astra Wagon... .
                                        Life's too short. Not to. Live it.
                                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

1. Een blog is niks van journalisten.
                                          Beter informeren voor zelf lulkoek te posten

Comment

Working...
                                          X