Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toch wel een stoere auto. Ga binnekort eens langs bij den dealer in de buurt voor een proefrit. Zeer knap in deze kleur, al zou ik het zelf niet aandurven een rode te nemen. De velgen vind ik wel erg knap. Thumbs up voor Volvo. Punt van kritiek; het interieur. Te strak en opgeruimd voor mij. Ik weet het iedereen spreekt vol lof over de nieuwe Volvo interieurstijl, maar ik schijn er nog aan te moeten wennen, maar dat komt wel Komt tijd komt raad
Vwala, gTa z'n probleem met z'n aktentas is opglost...
Ah ja? Als het chassis niet wordt verlengd (zal zeker niet aangezien de C30 dezelfde wielbasis heeft als de V50), hoezo wordt de afstand tussen de voor- en achterzetels dan plots groter?
Okay, het zetelprobleem is weg, maar de ruimte is er nog altijd niet, hè.
Ik heb 'm ook al gereden. Idem met de C70 D5 Geartronic.
Maar ik wil 'm 'es een ganse dag rijden. Ik wil weten of 'ie me raakt. Ik wil de motor en de bak tijdens m'n werk, en dan ook 'es tijdens enkele actievere ritjes (hmmm, mjah, dat is dus tijdens m'n werk ) en speelmomenten 'es kunnen testen. Ik wil gewoon nagaan of de auto mij, qua aandrijfgeheel, ligt.
Pas indien ik daar met "ja" kan op antwoorden, zonder "maar", blijft de C30 kans maken. Anders niet.
En ja, m'n pa heeft verschillende S80 testgereden. 't Is gewoon ... eenmaal de beste BMW-onderstellen gewoon (genre M5, '7 met de hele ophangingsrimram), en je zet die dingen als je standaard, dan kan je bij Volvo jammer genoeg niet meer terecht.
Edit : hij weet trouwens dat 'ie in concurrentie zit. En die keer dat waren karten, versloeg ik 'm (ondanks 20 kg nadeel, en ondanks zijn rallye-ervaring), en toen 'ie me vroeg hoe ik dat deed, antwoordde ik "Mjah, ik rijd dagelijks BMW. Daar kan je tenminste iets van leren, wat rijden betreft." Nice chap, de Mike.
Was dat de nieuwe of de oude S80? Als 't de oude was, die kan idd best concurreren met een yacht , zo een oudepetenonderstel (but hey, I love it).
De nieuwe ken ik niet.
Comment