Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten

Toch wel een stoere auto. Ga binnekort eens langs bij den dealer in de buurt voor een proefrit. Zeer knap in deze kleur, al zou ik het zelf niet aandurven een rode te nemen. De velgen vind ik wel erg knap. Thumbs up voor Volvo. Punt van kritiek; het interieur. Te strak en opgeruimd voor mij. Ik weet het iedereen spreekt vol lof over de nieuwe Volvo interieurstijl, maar ik schijn er nog aan te moeten wennen, maar dat komt wel Komt tijd komt raad
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Komt er ook een 5-deurs variante ?

Comment

• Vwala, gTa z'n probleem met z'n aktentas is opglost...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Komt er ook een 5-deurs variante ?
          Die zou er volgens Volvo nooit komen daar hij dan in het vaarwater van de S40 & V50 zou komen...
          Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Vwala, gTa z'n probleem met z'n aktentas is opglost...
            Ah ja? Als het chassis niet wordt verlengd (zal zeker niet aangezien de C30 dezelfde wielbasis heeft als de V50), hoezo wordt de afstand tussen de voor- en achterzetels dan plots groter?

Okay, het zetelprobleem is weg, maar de ruimte is er nog altijd niet, hè.

Blijft ook nog de koffer.

Comment

• Donderdag 1 februari ga ik een dag werken met een Volvo V50 D5 Geartronic. We gaan 't sebiet weten, dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Donderdag 1 februari ga ik een dag werken met een Volvo V50 D5 Geartronic. We gaan 't sebiet weten, dan.
                Wat moet je weten ?
                Wij hebben hier een V50 D5.

Comment

• Ik heb 'm ook al gereden. Idem met de C70 D5 Geartronic.

Maar ik wil 'm 'es een ganse dag rijden. Ik wil weten of 'ie me raakt. Ik wil de motor en de bak tijdens m'n werk, en dan ook 'es tijdens enkele actievere ritjes (hmmm, mjah, dat is dus tijdens m'n werk ) en speelmomenten 'es kunnen testen. Ik wil gewoon nagaan of de auto mij, qua aandrijfgeheel, ligt.

Pas indien ik daar met "ja" kan op antwoorden, zonder "maar", blijft de C30 kans maken. Anders niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Pas indien ik daar met "ja" kan op antwoorden, zonder "maar", blijft de C30 kans maken. Anders niet.
                    Dan gaan ze bibberen, daar bij Volvo

Comment

• De zaakvoerder van de concessie is ne maat. Toen we 'es op 'n feest samen zaten aan tafel, en 'ie m'n pa een Volvo S80 wou slijten, verslikte m'n pa zich in z'n weetikveelwattieät en kuchte er, vergezeld met wat halfverteerde etensresten, een hakkelend "Ik? Met zo'n bompa-strijkijzer? Kerel, ik wil wel nog een beetje bochten kunnen nemen, hé! "

*lol*

En ja, m'n pa heeft verschillende S80 testgereden. 't Is gewoon ... eenmaal de beste BMW-onderstellen gewoon (genre M5, '7 met de hele ophangingsrimram), en je zet die dingen als je standaard, dan kan je bij Volvo jammer genoeg niet meer terecht.

Edit : hij weet trouwens dat 'ie in concurrentie zit. En die keer dat waren karten, versloeg ik 'm (ondanks 20 kg nadeel, en ondanks zijn rallye-ervaring), en toen 'ie me vroeg hoe ik dat deed, antwoordde ik "Mjah, ik rijd dagelijks BMW. Daar kan je tenminste iets van leren, wat rijden betreft." Nice chap, de Mike.
                      Last edited by ; 09/01/2007, 18:34.

Comment

• Was dat de nieuwe of de oude S80? Als 't de oude was, die kan idd best concurreren met een yacht , zo een oudepetenonderstel (but hey, I love it).
                        De nieuwe ken ik niet.

Welke dealer is dat, gTa?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Dealer van Izegem denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                            Dealer van Izegem denk ik
                            *PEUT* bestaat niet

edit: toch niet als officiële dealer/agent

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Bedoelde Automobilia, ik dacht dat dat dus Izegem was, maar zal dus Roeselare zijn ... dat gehucht naast dat Ize-gehucht

Comment

• Ela.

Comment

• Die C30 is wel erg knap vind ik in rood

Maar dat ze me die rode vloer niet durven geven!!

Comment

• Das idd kotslelijk

Comment

• En met rood leder, in exact dezelfde tint, is 't dan nog lelijk? Een Porsche met terracotta interieur heeft ook terracotta voetmatten, b.v.

Comment

• Ja blijft nie mooi + heb indruk dat het niet perfect op elkaar aansluit qua tint ...

Comment

• ?

Al foto's gezien dan van eentje met rode voetmatten + rood leder, zo'n C30? Zo ja : POSTEN !

Zo neen : ik zeg je dat de tint gelijk zal zijn. Niet, dan? Bij Porsche ook niet, dus?

Edit : de rode buitentint is hier NIET van tel, hè. 't Zou 'm om een zilveren auto gaan.

Comment

Working...
                                          X