Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• had ik een lager leasebudget dan had ik zeker deze gekozen maar het wordt een A4. ( A4 is goeikoper dan den A3 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
      I love this car !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life
        is ihmo ook niet nodig.
        Behalve van die losers die daar 500 Watt ofzo willen op hange
        Vreemd? En als je nu eens een laptop mee hebt of eender wat? Alles open en bloot in de auto laten liggen dan?

Comment

• C30 al getuned

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Comment

Trekt op niks!!!!

Comment

• Comment

• Ik vind het wel een knappe wagen, enkel het kofferdeksel heb ik het wat moeilijk mee.

Comment

• Auto heeft echt wel (zoals zovele andere auto's eigenlijk) de T5/D5 attributen nodig om er een beetje goed uit te zien. Wel niet met deze trieste velgjes en de niet echt flatterende kleur, zo staat zelfs de T5 'n beetje sullig.

Maar 'k blijf 'm mooi vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Auto heeft echt wel (zoals zovele andere auto's eigenlijk) de T5/D5 attributen nodig om er een beetje goed uit te zien. Wel niet met deze trieste velgjes en de niet echt flatterende kleur, zo staat zelfs de T5 'n beetje sullig.

Maar 'k blijf 'm mooi vinden.
                    De kleur is best ok, maar de velgen zijn idd niet flatterend

Comment

• Zoals ik al eerder zei, de schoonheid van deze wagen hangt sterk af van welke kleur/velgen/ea cobinatie je neemt. Sommige combinaties zijn zo en andere .

Comment

• Ik reed gisteren 2 van die C30 met Zweedse platen voorbij op de snelweg. Vind het eerlijk gezegd maar lelijke dingen, langs achter gezien, deed mij wat aan de Megane denken met zijn raar "gat"

Elk z'n goesting zeker ?

Comment

• Het mysterie is eindelijk opgelost van al die C30'tjes die per 2 met zweedse nummerplaten rondrijden.

Vandaag bij mijn dealer geweest, en daar vernomen dat er tien rondrijden in België. Als RECLAME. Per twee, dus 5 koppels. Waarom?
                          Er rijdt je enen voorbij. Tiens, een nieuw model van Volvo. Als de tweede voorbijrijdt, zie je direct veel meer, want je aandacht is al getrokken. Idem als je ze zelf voorbijsteekt of gewoonweg als je ze ziet passeren.
                          Ze doen niets anders dan gewoon hun parcours af te leggen, soms wel eens vaste plaatsen en vaste uren zoals ik zelf al gemerkt heb en hier eerder vermelde.
                          Heel het land door.
                          De kenners denken er eentje te kunnen spotten, en zijn blij dat ze voor release datum er een paar zien rijden, de niet-kenners merken het model op. (en dan heb je er nog die absoluut niks merken, maar dat heb je altijd met reclame)

Goed gevonden, als je het mij vraagt.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                            Het mysterie is eindelijk opgelost van al die C30'tjes die per 2 met zweedse nummerplaten rondrijden.

Vandaag bij mijn dealer geweest, en daar vernomen dat er tien rondrijden in België. Als RECLAME. Per twee, dus 5 koppels. Waarom?
                            Er rijdt je enen voorbij. Tiens, een nieuw model van Volvo. Als de tweede voorbijrijdt, zie je direct veel meer, want je aandacht is al getrokken. Idem als je ze zelf voorbijsteekt of gewoonweg als je ze ziet passeren.
                            Ze doen niets anders dan gewoon hun parcours af te leggen, soms wel eens vaste plaatsen en vaste uren zoals ik zelf al gemerkt heb en hier eerder vermelde.
                            Heel het land door.
                            De kenners denken er eentje te kunnen spotten, en zijn blij dat ze voor release datum er een paar zien rijden, de niet-kenners merken het model op. (en dan heb je er nog die absoluut niks merken, maar dat heb je altijd met reclame)

grappig

Comment

• Cool, kheb spijtig genoeg nog niet het geluk gehad een koppel tegen te komen maar toch goed gevonden.

Eigenlijk een show jobke zo wa op kosten van de zaak in Europa rondtoeren met iets wat nog niemand heeft.

Comment

• let wel, 't zijn niet de dealers die ermee rondrijden.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Comment

• Ik zou bijleggen voor een S40. In het begin was ik er nog min of meer voor te vinden maar voor mij moet een auto in elke kleur en in elke uitvoering min of meer mooi zijn. Dat is bij deze auto niet het geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                                      Het mysterie is eindelijk opgelost van al die C30'tjes die per 2 met zweedse nummerplaten rondrijden.

Heel het land door.

Knappe marketinggeesten bij Volvo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Ik zou bijleggen voor een S40. In het begin was ik er nog min of meer voor te vinden maar voor mij moet een auto in elke kleur en in elke uitvoering min of meer mooi zijn. Dat is bij deze auto niet het geval.
                                        dat is bij GEEN ENKELE wagen zo.

Comment

dat is bij GEEN ENKELE wagen zo.
                                          Dat denk ik er ook van, precies of elke standaard s40 ziet er zo lekker uit...

Comment

Working...
                                          X