Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Kleine prijsverschil was toch wel te verwachten ?
Zowel de C30 als de S40 gaan als Golf/A3-concurrenten worden beschouwd. De S40 is no match voor de Passat/A4 als 't op ruimte en grootte aankomt.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
En toch geraak ik niet helemaal overtuigd van z'n looks...sterk afhankelijk van de uitvoering + aankleding varieert dit van proper naar knap en "daar wil ik nog niet in begraven worden".
Nee, al winkelend in die klasse zou ik wss nog steeds voor een A3 gaan.
ik volg peeka. voorkant is geen probleem, zijkant niet echt, maar die achterkant... ik wacht tot ik hem gewoon ben van zien in het echt vooraleer ik me uitspreek.
ik volg peeka. voorkant is geen probleem, zijkant niet echt, maar die achterkant... ik wacht tot ik hem gewoon ben van zien in het echt vooraleer ik me uitspreek.
Yep, ik denk dat die achterkant het stuk is waar de meesten over struikelen, een typisch "love it or hate it" stuk design. Op de XC90 is dat ook aanwezig, maar minder dominant.
Ik vind die achterklep ook het mooiste aan de hele auto. Ik vind het raar dat veel mensen die niet mooi vinden. Ma ja smaken kunnen verschillen. Ik vind de C30 alvast de moeite.
als ik me goed kan herinneren had de 480 zo'n onozel plankje liggen. Maar omdat dat meer onhandig was dan handig lieten velen het eruit.
Door de kofferklep bouw is dit ook niet gemakkelijk of ze zouden een hoedenplank a la twingo moeten monteren. maar aangezien de kofferruimte van een C30 dieper is dan een twingo lijkt me dat ook niet ideaal.
Ik vind de achterkant schitterend!
Het feit dat ik altijd fan ben geweest dan de 480 z'n uiterlijk heeft daar wel iets mee te maken. Toch ben ik nog niet 100 % overtuigd dat ik deze boven een A3 ofzo zou verkiezen.
ik vind 't design erg gevoelig voor uitrustingselementen, zoals hierboven al ergens aangehaald. Die bordeauxkleurige uit post 183 bijvoorbeeld, die vind ik lelijk :s
Anderzijds is het wel eens wat anders dan de saaie Golf/A3/E87 modelletjes.
Ik wacht af en kijk uit naar de voorsteling.
Comment