Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo C30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nogal een klein verschil. Hopelijk vallen de Belgische prijzen wat beter mee...
    Hier slechts 1000€ verschil, met identieke uitrusting?

Comment

• 't Kleine prijsverschil was toch wel te verwachten ?
      Zowel de C30 als de S40 gaan als Golf/A3-concurrenten worden beschouwd. De S40 is no match voor de Passat/A4 als 't op ruimte en grootte aankomt.

Iedereen koopt toch ook gewoon een Golf hatchback, en dat terwijl de Jetta niet veel duurder is. Het zou me zelfs verbazen moest 't verschil daar wél meer dan € 1000 bedragen.
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Comment

• was te verwachten... die 1000 euro goedkoper

Comment

• En toch geraak ik niet helemaal overtuigd van z'n looks...sterk afhankelijk van de uitvoering + aankleding varieert dit van proper naar knap en "daar wil ik nog niet in begraven worden".

Nee, al winkelend in die klasse zou ik wss nog steeds voor een A3 gaan.

Comment

• ik volg peeka. voorkant is geen probleem, zijkant niet echt, maar die achterkant... ik wacht tot ik hem gewoon ben van zien in het echt vooraleer ik me uitspreek.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                ik volg peeka. voorkant is geen probleem, zijkant niet echt, maar die achterkant... ik wacht tot ik hem gewoon ben van zien in het echt vooraleer ik me uitspreek.
                Yep, ik denk dat die achterkant het stuk is waar de meesten over struikelen, een typisch "love it or hate it" stuk design. Op de XC90 is dat ook aanwezig, maar minder dominant.

Comment

• Zo een hoge prijs had ik niet verwacht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                    Zo een hoge prijs had ik niet verwacht!
                    Er zijn nog geen Belgische prijzen bekend, even wachten dus met commentaar.

Comment

• Is er geen hoedenplank boven de koffer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50

fijne nummerplaat

Comment

• Ik vind de C30 een mooie auto... tot aan de achterklep Daar is iets mis mee vind ik. Jammer!

Comment

• Dat is omdat je nog te jong bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                              Ik vind de C30 een mooie auto... tot aan de achterklep Daar is iets mis mee vind ik. Jammer!
                              z'n schoonste troef is nu net de achterklep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life
                                z'n schoonste troef is nu net de achterklep.
                                Ik vind die achterklep ook het mooiste aan de hele auto. Ik vind het raar dat veel mensen die niet mooi vinden. Ma ja smaken kunnen verschillen. Ik vind de C30 alvast de moeite.

Comment

Is er geen hoedenplank boven de koffer?
                                  als ik me goed kan herinneren had de 480 zo'n onozel plankje liggen. Maar omdat dat meer onhandig was dan handig lieten velen het eruit.
                                  Door de kofferklep bouw is dit ook niet gemakkelijk of ze zouden een hoedenplank a la twingo moeten monteren. maar aangezien de kofferruimte van een C30 dieper is dan een twingo lijkt me dat ook niet ideaal.

hier zie je een clos-up

Comment

Is er geen hoedenplank boven de koffer?
                                    is ihmo ook niet nodig.
                                    Behalve van die losers die daar 500 Watt ofzo willen op hange

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                                      Er zijn nog geen Belgische prijzen bekend, even wachten dus met commentaar.
                                      Liever zonder

Comment

• Voor mij liever een goed uitgeruste golf, een A3, een BMW 1 dan dit. Ik vind die kont allesbehalve geslaagd.

Comment

• Ik vind de achterkant schitterend!
                                          Het feit dat ik altijd fan ben geweest dan de 480 z'n uiterlijk heeft daar wel iets mee te maken. Toch ben ik nog niet 100 % overtuigd dat ik deze boven een A3 ofzo zou verkiezen.

ik vind 't design erg gevoelig voor uitrustingselementen, zoals hierboven al ergens aangehaald. Die bordeauxkleurige uit post 183 bijvoorbeeld, die vind ik lelijk :s

Anderzijds is het wel eens wat anders dan de saaie Golf/A3/E87 modelletjes.
                                          Ik wacht af en kijk uit naar de voorsteling.

Comment

Working...
                                          X