Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo C30
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDat zal nog niet
Ik haat het soms hoe mijn auto ( ondanks goede FWD ) zich gedraagt in de bochten, en als ik dan op stap ben met een E46 318i die niet vooruit te branden is, maar verdorie veel zwaarder een bocht kan induiken, dan krijg ik het
Ik snap alleen niet goed, wat gta bezielt zijn lijfspreuk oneer aan te doen. Oftewel moet hij wel erg verliefd zijn op de looks van de C70, zoals ik dat met de alfa ben.
gewoon, hij vindt de C30 de beste auto die je kunt krijgen voor dat geld, en hij moet er 40000 werkkilometers per jaar meemaken. dus doet hij een toegeving, en laat hij die RWD voor wat het is.
daarbij, hij ging zich nog een 2de funauto aankopen die wss wél RWD zal zijn. Dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenHeb post ietsje aangepast
euhm JayJay wa bedoelde dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenHeb idd mistypt, ik bedoede RWD. Gewoon omdat ik het grappig vond dat jij RWD lijkt aan te hangen terwijl er trots onder jouw postst "Alfa 147 IT owner" staat.
uitleg: zie hoger: het is niet omdat en auto RWD is dat ik hem verkies boven een mooiere FWD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIs er hier toevallig iemand die de velgen van de C70 waarvan de foto hier is bijgevoegd, kan shoppen onder de C30 die hier ook is bijgevoed?
Met grote dank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenBen gisteren nog even langsgeweest bij Lacom in Heverlee. Heel onvriendelijk, ik vroeg om uitleg en die verkoper z'n antwoord was meteen "mondeling of schriftelijk"
Dan weet je het al natuurlijk... Ik vroeg wat ze van korting gaven en hij zei van normaal geen korting maar toch een 6%, precies zo heel tegen z'n goesting.
Conclusie: daar zien ze mij nooit meer terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenC70?
C30 zal wel volstaan zekers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe velgen die je toont zijn 7,5Jx17"-velgen (op de C70), dus passen zullen ze zeker. Je zal ze echter achteraf moeten kopen, en ze kosten 435 EUR / st. excl. BTW. Ze lijken trouwens goed op de Mestra 17" van de C30 zelf, en die komen standaard in het Summum Pack. Waarom zou je dan nog 'es 2.500 EUR voor velgen en banden investeren?
Hoeveel kosten die velgen 18" nog indien je al summum en sportpakket neemt? (tegemoetkoming?) of momentum en sportpakket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenAh liet me weer leiden door mijn eigen volvo favoriet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenGilles, in de Belgische carconfigurator kan je Summum en Sportpakket niet samen nemen ... das een onvolmaaktheid van de configurator zeker ?
Hoeveel kosten die velgen 18" nog indien je al summum en sportpakket neemt? (tegemoetkoming?) of momentum en sportpakket?
Het lederen stuurwiel met alu inleg is eigenlijk niet zo denderend knap (daarstraks nog effe vastgehad bij de dealer in Doornik), het pookje kost in optie twee keer niks, en de sportophanging is ook niet zo bijster duur (300 EUR). Als je géén vijfcilinder hebt, mis je dan eigenlijk nog enkel het dakspoilertje.
Comment
-
Ik dacht wel dat 'ie daar in zat, die spoiler, yep. Maar pin me er niet op vast, die bodykit interesseert me niet dus ik weet er ook niet veel van af.
Ben daarnet dus nog 'es in Doornik gepasseerd (zat toch in Menen), om naar die orinoco te gaan zien, 'ie stond buiten nu en 't was je reinste appelblauwzeegroen onder het donkere dreigende wolkendek. Binnen in de showroom stonden er twee orinoco V50 ook.
Nope. Hoef ik echt niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk dacht wel dat 'ie daar in zat, die spoiler, yep. Maar pin me er niet op vast, die bodykit interesseert me niet dus ik weet er ook niet veel van af.
Ben daarnet dus nog 'es in Doornik gepasseerd (zat toch in Menen), om naar die orinoco te gaan zien, 'ie stond buiten nu en 't was je reinste appelblauwzeegroen onder het donkere dreigende wolkendek. Binnen in de showroom stonden er twee orinoco V50 ook.
Nope. Hoef ik echt niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHeb je eigenlijk al geantwoord op het ballonnetje dat hier opgelaten werd met de vraag waarom een FWD nu opeens wel goed genoeg is?
Ik denk dat ik al duidelijk genoeg heb gezegd waarom ik deze auto in huis ga halen. Eerst en vooral hoef ik me geenszins te verantwoorden voor m'n keuze tegenover dit forum, en al helemaal niet ten aanzien van sommige gebruikers daarvan die niks liever doen dan tegendraads te doen of anderen proberen te pakken op punten waarvan ze denken dat 't zwakke punten zijn.
Desondanks heb ik toch al meermaals duidelijk uitgelegd wat m'n argumenten zijn voor de aankoop, alhoewel ik dat dus niet moest. Bottom-line : ik ben het beu compromissen te maken, zelfs een steengoeie dagelijke RWD met potente dieselmotor stelt me op circuit teleur.
Als die forummers 't niet willen lezen, mij goed. Ik doe met mijn geld wat ik wil, en bovendien wil ik ze over 2-3 jaar dan 'es groen zien lachen als er een S2000 of een Lotus Exige of een E46 M3 in huis komt. Dan zullen ze wel met hangende pootjes aan komen draven of ze eens mee mogen een ritje doen, of mee mogen liften naar de Ring omdat ze twee bakjes diesel om heen en weer de Ring te rijden eigenlijk niet kunnen betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLeuke autostrade trouwens, jammer dat 't zo zwaar regende.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJayJe moet af en toe je software eens updaten hé! Mijn vrouw wou twee jaar geleden graag een tweedehands Alfa 147 omdat ze niet veel Km rijdt. Ik had er al eentje gehad dus we wisten wat de kwaliteit van die wagen was (zeer goed en fantastisch rijgedrag). Snel bleek dat de tweedehands 147 peperduur was, veel te hoog in vergelijking met de nieuwe eigenlijk.
En dat programma wordt om de 2 weken geupdate
Geloof mij: ik zit er midden in (autowereld): een alfa krijg je amper verkocht.
Dat het slechte auto's zijn, beweer ik niet (zie boven), maar het is de mond-aan-mond reclame (de belangrijkste!)
die zorgt voor lage prijzen--> Vertrouwen !!! Oh zo belangrijk!
Comment
Comment