Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Blij dat je eindelijk eens echt uit je schelp komt. Kweet nu hoe je werkelijk over me denkt, en tzal wel altijd zo geweest zijn.
Sjeezes precies of het me werkelijk om 80€ diesel gaat. Heb al genoeg mensen van het forum met plezier meegenomen naar her en der zonder ook maar iets te vragen ( ik heb het al anders mee gemaakt). cfr de Gumball rally...
Oh leuke anekdote: terwijl iedereen in zijn auto sprong, niet achterom kijkend, toen ze hoorden dat de wagens langs de andere gate waren vertrokken, bleef ik mooi wachten op de rest van de forummers die mee waren. Ze waren me iets belangrijker dan een stelletjes auto's. Resultaat: niet teveel gumball auto's gezien, en voor de rest van de avond mogen de weg alleen verder zetten.
Ben dan nog naar doornik gereden om de rest en mezelf toch nog iets te laten zien van de Gumball... Ik wil maar even zeggen ... Dus nu komt er commentaar over MIJN GEDRAG? Ik kan hier veel te veel schrijven over wat ik hier lees en zie soms.
Heb trouwens die dag 500 km gedaan met de auto volgeladen met forummers, allemaal gratis en voor niets. T gaat me duidelijk niet om het geld, hoezeer je t ook zou willen.
Over de ringtrip:
Dus je had liever een van deze twee scenario's gezien:
1) Mathieu rijdt achter met eigen auto en volgt gTa, terwijl er nog plaats is in de andere auto. Hoe fucking absurd is zoiets niet? Sjeezes, ik heb dat er niet voor over om de schijn wat hoog te houden. Ik verlaag ( zo hoor je t toch graag veronderstel ik? ) me dan liever om vriendelijk te vragen of ik met iemand mag mee rijden.
2) Mathieu rijdt helemaal alleen met eigen auto, en vergezeld van toffe mappy blaadjes omdat zijn gps op dat moment toch kapot was ( lader was immers in herstelling ).
Dat je omwille van een ludiek fotootje zo zwaar in je gat gebeten bent, dat begrijp ik dus langs geen kanten. Het fotootje was enkel grappig bedoeld, om eens te zien wat je zou antwoorden, hoewel ik maar al te zeer wist waarom je een C30 zou kopen met FWD, met dezelfde redenen als mezelf trouwens, hoezeer het misschien niet de beste wagens in hun klasse zijn.
Ik altijd tegendraads willen zijn?

Is het dan soms verkeerd een eigen mening te hebben, wat objectiever te willen/kunnen zijn dan 90% van dit forum hier. Ik kijk verder dan de badge, voor mij telt het totaalpakketje, het design, de prijs, veel meer dan een stomme badge.
Dikwijls werd dit bestempeld als "bmw-aversie". Evenzeer onterecht. Ik keek altijd naar het model, bepaalde bmw's moest ik hebben, bepaalde andere bezorgde me walgneigingen, hoezeer sommigen ook zaten te geilen op het propellertje dat op de erbarmelijke koets hing te prijken. Dit noemen ze objectiviteit, iets wat hier soms wel erg ver te zoeken is. Ook bij u, hoezeer je t ook probeert te zijn.
Dat je op deze manier zegt veel meer over jezelf, dan over mij. Omwille van een idiote foto begin je mensen persoonlijk (onterecht/ terecht oordeelt u zelf maar ) uit te maken. Kvind het een beetje te verregaand voor dergelijke kleinigheid.
Maar nogmaals, bedankt, kweet het nu ook.
Fouten kunnen erin staan, tis maar een snelgetypt iets, heb ervoor geen tijd.
Comment