Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
    Grote misvatting trouwens dat je je 'minder goede' banden achteraan moet leggen...
    tenzij je op een circuit rijdt (en op snelheid, en op het nat...) bent je ondanks alle beweringen van (geïnteresseerde) bandenboeren en flauwe theoretici, beter af met de beste banden vooraan, zeker op met voorwielaandrijving
    even nadenken...
    je doet veel autosnelwegkilometers, dat is altijd rechtdoor, het grootste risiko is aquaplaning, dus zijn diepe groeven in de voorste banden van groot belang om het water te evacueren, de achterbanden komen toch op een reeds door de voorste banden gedroogde wegdek
    qud erat demonstrandum...

Comment

• even iets anders
      vandaag een Nissan Qashqai 2+ besteld voor de vrouw als gezinsauto))))
      Night Shade (is de kleur)
      7zitplaatsen
      Navigatie
      Automatische Airco
      Cruise Controle
      Dakrails
      Getint glas
      Achteruitcamera
      18inch velgen
      Panoramisch glazen dak
      en veel meer.....wachttijd 10weken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        even iets anders
        vandaag een Nissan Qashqai 2+ besteld voor de vrouw als gezinsauto))))
        Night Shade (is de kleur)
        7zitplaatsen
        Navigatie
        Automatische Airco
        Cruise Controle
        Dakrails
        Getint glas
        Achteruitcamera
        18inch velgen
        Panoramisch glazen dak
        en veel meer.....wachttijd 10weken
        "kijkt naar boven"

hmm topic van de A5

Comment

• toere!!! wat een scherpe opmerking
          als een trouwe A5 rijder vond ik het leuk om te vermelden dat mijn A5 naast een Qashqai ging staan

misschien leuk om te weten......
          ik welke autos rijden vrouwen van A5 rijders????

Comment

toere!!! wat een scherpe opmerking
            als een trouwe A5 rijder vond ik het leuk om te vermelden dat mijn A5 naast een Qashqai ging staan

Moa 't is een grapje zunne , mijnen beste maat heeft ook een Nissan Qashqai ...
            maar zijn broer heeft een A5 ( Cabriolet )

Hmm 'k weet nie , zeg maar ...

Comment

• weet iemand wat voor ral code de matzwart audi a5 heeft

Comment

• kijk even naar audi a5 van anderson tunig prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matthias1 Bekijk Berichten
                  kijk even naar audi a5 van anderson tunig prachtig
                  Enkel het mat is mooi, de rest trekt op niet veel hé

Comment

"Mijn" A5 gaat naast de A6 van mijn vrouw en de A3 van mijn dochter komen te staan. Samen gaan we dan dus een A14 bezitten.

Nu nog hopen dat de zoon voor een A1 gaat gaan, zeker?

Comment

• Vandaag spacers geplaatst:20mm per wiel vooraan,30mm per wiel achter.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                        Vandaag spacers geplaatst:20mm per wiel vooraan,30mm per wiel achter.
                        Net iets teveel "johny" gehalte voor mij (persoonlijk ) , een beetje mag maar dit is er voor mij over, jammer want anders mooie kar zou ik zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                          Net iets teveel "johny" gehalte voor mij (persoonlijk ) , een beetje mag maar dit is er voor mij over, jammer want anders mooie kar zou ik zeggen.
                          Dank u

Comment

• Brakepads vernieuwd vooraan: 219€

Comment

• Bossie------fantastisch man
                              merk je verschil in het weggedrag?
                              hoe breed zijn je banden?

Comment

Kun je eens een foto in zijaanzicht posten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matthias1 Bekijk Berichten
                                  weet iemand wat voor ral code de matzwart audi a5 heeft
                                  Denk niet dat Audi matzwart levert.
                                  Het is trouwens de vernis die mat is en niet de verf.
                                  Dus kan je eigenlijk gelijk welke kleur met een matte afwerking hebben.

Comment

Vind het iets te veel van het goede.
                                    Achteraan lijkt het nog mee te vallen,maar vooraan zitten ze buiten de wielkast en dat
                                    zal wel voor wat opspattend vuil zorgen.
                                    Misschien lijkt het zo door de foto en valt het in t'echt wel mee.
                                    Anders veel schoonmaakplezier gewenst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      Kun je eens een foto in zijaanzicht posten?
                                      Als gij d'er ene van uw schermafbeelding post.

Comment

Dit is er idd over, zeker de voorste wielen die letterlijk "uit" hun kas puilen !
                                        (Esthetisch onnatuurlijk)
                                        Denk zelfs dat "sjonnies" deze véél te brede spacers NIET op hun auto plaatsen.

Gevaar bestaat er ook nogal in dat de druk op de voorassen hierdoor vergroot en het euvel van de bekende stuurtrilling bevordert, en dan spreek ik nog niet over het vuil en grotere kans op steenslag...

Maar ieder natuurlijk zijn ideeën hierover.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          zijn ze zo ver versleten dat ze achteraan niet meer kunnen gebruikt worden ?
                                          als er nog zo'n 3 of 3,5 mm op zitten, kan je gewoon voor/achter wisselen, en nog een wat kilometers afleggen tot de 4 banden tergelijkertijd kunnen vervangen worden
                                          zo rijdt je altijd met gelijke bandprofielen/merk
                                          De voorbanden zijn eigenlijk wel op dus om ze nu nog van achter te gaan leggen lijkt me niet echt een optie.
                                          Welke band is volgens jullie de beste ook rekening houdend met de slijtage? Michelin pilot sport 2 ?

Comment

Working...
                                          X