Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Iemand een foto van een zwarte A5 met lichtgrijs lederen interieur?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Is eerder in de buurt van 2,6 en 2,3 bar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenTerug van de garage.. dikke zeikers. Nog altijd niet gemaakt. Iemand enig idee welke bandenspanning er op nen 20/30/255 moet zitten? In de garage wisten ze het niet. Ongelooflijk.
Bij zwaar geladen (4 personen) 2.7voor en 2.7 achter.
Comment
-
heeft er iemand deftige foto's van een A5 met volgende kleuren:
kwartsgrijs en/of sfeerblauw ?
Ik zou gaan voor een lichte kleur.
Mijn persoonlijke nr 1 tot nu toe is ijszilver , gevolgt door monza grijs.
Iemand een snelle reactie want ik ga morgen vrijdag bestellen.
thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenTerug van de garage.. dikke zeikers. Nog altijd niet gemaakt. Iemand enig idee welke bandenspanning er op nen 20/30/255 moet zitten? In de garage wisten ze het niet. Ongelooflijk.
zoiets kan toch echt niet??
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIemand enig idee welke bandenspanning er op nen 20/30/255 moet zitten?.
daar zijn ook de aanbevolen bandenspanningen vermeld
vindt je je maten niet, dan zijn je velgen/banden niet voor de wagen gehomologeerd... en zullen ook niet gekeurd worden !
misschien geen zorgen voor vandaag, maar wel voor de herverkoop, tenzij de standardvelgen erbij zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtenbeste forummers,
ik ben van plan een A5 te kopen maar twijfel nog over sportzetelbekleding nl.
alcantara-leder of milano leder? Verkoper vertelde mij dat bij 2de hands auto's met alcantara
bij 60dk-100dkM bekleding gaat vervormen (rimpels op zitgedeelte) Ikzelf heb dit ook gezien bij wagens met vollederen sportzetels. Liefst zou ik voor alcantara gaan
Graag een spoedige reactie aangezien ik ten laatste zaterdag moet bestellen
Het gaat vooral om smaak... up to you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtenheeft er iemand deftige foto's van een A5 met volgende kleuren:
kwartsgrijs en/of sfeerblauw ?
Ik zou gaan voor een lichte kleur.
Mijn persoonlijke nr 1 tot nu toe is ijszilver , gevolgt door monza grijs.
Iemand een snelle reactie want ik ga morgen vrijdag bestellen.
thanks
anders in google eens de term audi a5 ice silver ingeven...
Comment
-
Nieuwe A5
Vandaag eens langs geweest in de garage om te horen wanneer mijn aangekochte A5 in produktie gaat. Zou reeds in week 6 in produktie gaan daar het normaal maar voorzien was voor April. Het betreft een A5 2.7tdi, handgeschakeld. Kastanje bruin milano leder, kwartsgrijs met het intenso plus pakket en het lounge pakket.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk BerichtenVandaag eens langs geweest in de garage om te horen wanneer mijn aangekochte A5 in produktie gaat. Zou reeds in week 6 in produktie gaan daar het normaal maar voorzien was voor April. Het betreft een A5 2.7tdi, handgeschakeld. Kastanje bruin milano leder, kwartsgrijs met het intenso plus pakket en het lounge pakket.
Mooie wagen. Proficiat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenalle toegelaten combinaties velgen/banden staan in het boekje van de wagen, en ergens op het koetswerk (meestal brandstofklep of deur)
daar zijn ook de aanbevolen bandenspanningen vermeld
vindt je je maten niet, dan zijn je velgen/banden niet voor de wagen gehomologeerd... en zullen ook niet gekeurd worden !
misschien geen zorgen voor vandaag, maar wel voor de herverkoop, tenzij de standardvelgen erbij zijn
Ik vind de maten nergens (niet op de brandstofklep, niet in de binnenkant van de deur).. Toch zou het mij verbazen moesten mijn banden/ velgen niet gehomologeerd zijn voor de wagen.. Het zijn namelijk standaard audi velgen/ dunlop banden die af fabriek geleverd zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenACM ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIk vind de maten nergens (niet op de brandstofklep, niet in de binnenkant van de deur).. Toch zou het mij verbazen moesten mijn banden/ velgen niet gehomologeerd zijn voor de wagen.. Het zijn namelijk standaard audi velgen/ dunlop banden die af fabriek geleverd zijn.
Je moet eens kijken op jouw (europees) gelijkvormigheidsattest.
Daar staan de banden en velgenmaat op vermeld.
Er staat immers een schat aan informatie op dit gelijkvormigheidsattest.
Greetz,
Stelo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenJep.. ACM.. Ik ga vandaag naar audi d'Ieteren bellen en vragen of het normaal is dat ze mij in de garage niet kunnen vertellen wat er met mijn rechter voorwiel is.. Ik ben eens benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk ga altijd naar Jennes in Boortmeerbeek, tot nu toe ontzettend tevreden van !
Comment
Comment