Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
    mijn vorige A4 B7 had lederen sportzetels, na 350.000km zag alles er nog altijd mooi strak uit....mijn huidige A4 B7 heeft ook lederen sportzetels...heb nu bijna 60.000km en alles ziet er nog steeds prima uit......maar ik ben ook maar een lichtgewicht...( 70kg )...
    zoals ge zegt zo een lichtgewichtje als ik van 80 kg zou geen probleem mogen zijn;

Comment

• Iemand een foto van een zwarte A5 met lichtgrijs lederen interieur?
      2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
      2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Terug van de garage.. dikke zeikers. Nog altijd niet gemaakt. Iemand enig idee welke bandenspanning er op nen 20/30/255 moet zitten? In de garage wisten ze het niet. Ongelooflijk.

Comment

• 38 psi vooraan, 33 achteraan.

Comment

• is dat hetzelfde als 3.8 bar en 3.3 bar?

Comment

• Is eerder in de buurt van 2,6 en 2,3 bar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                Terug van de garage.. dikke zeikers. Nog altijd niet gemaakt. Iemand enig idee welke bandenspanning er op nen 20/30/255 moet zitten? In de garage wisten ze het niet. Ongelooflijk.
                2.5 vooraan en 2.2 achteraan.
                Bij zwaar geladen (4 personen) 2.7voor en 2.7 achter.

Comment

• heeft er iemand deftige foto's van een A5 met volgende kleuren:
                  kwartsgrijs en/of sfeerblauw ?
                  Ik zou gaan voor een lichte kleur.
                  Mijn persoonlijke nr 1 tot nu toe is ijszilver , gevolgt door monza grijs.
                  Iemand een snelle reactie want ik ga morgen vrijdag bestellen.
                  thanks

Comment

Terug van de garage.. dikke zeikers. Nog altijd niet gemaakt. Iemand enig idee welke bandenspanning er op nen 20/30/255 moet zitten? In de garage wisten ze het niet. Ongelooflijk.
                    dat zou dan de laatste keer zijn dat ze mij daar gezien hebben in die garage!
                    zoiets kan toch echt niet??

Comment

ACM ?

Comment

Iemand enig idee welke bandenspanning er op nen 20/30/255 moet zitten?.
                        alle toegelaten combinaties velgen/banden staan in het boekje van de wagen, en ergens op het koetswerk (meestal brandstofklep of deur)
                        daar zijn ook de aanbevolen bandenspanningen vermeld
                        vindt je je maten niet, dan zijn je velgen/banden niet voor de wagen gehomologeerd... en zullen ook niet gekeurd worden !
                        misschien geen zorgen voor vandaag, maar wel voor de herverkoop, tenzij de standardvelgen erbij zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                          beste forummers,
                          ik ben van plan een A5 te kopen maar twijfel nog over sportzetelbekleding nl.
                          alcantara-leder of milano leder? Verkoper vertelde mij dat bij 2de hands auto's met alcantara
                          bij 60dk-100dkM bekleding gaat vervormen (rimpels op zitgedeelte) Ikzelf heb dit ook gezien bij wagens met vollederen sportzetels. Liefst zou ik voor alcantara gaan
                          Graag een spoedige reactie aangezien ik ten laatste zaterdag moet bestellen
                          Ik heb full leder genomen (milano) met s-line logo's erin en dat is super mooi...
                          Het gaat vooral om smaak... up to you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                            heeft er iemand deftige foto's van een A5 met volgende kleuren:
                            kwartsgrijs en/of sfeerblauw ?
                            Ik zou gaan voor een lichte kleur.
                            Mijn persoonlijke nr 1 tot nu toe is ijszilver , gevolgt door monza grijs.
                            Iemand een snelle reactie want ik ga morgen vrijdag bestellen.
                            thanks
                            volgens mij is dit ice silver:

anders in google eens de term audi a5 ice silver ingeven...

Comment

• Nieuwe A5

Vandaag eens langs geweest in de garage om te horen wanneer mijn aangekochte A5 in produktie gaat. Zou reeds in week 6 in produktie gaan daar het normaal maar voorzien was voor April. Het betreft een A5 2.7tdi, handgeschakeld. Kastanje bruin milano leder, kwartsgrijs met het intenso plus pakket en het lounge pakket.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                                Vandaag eens langs geweest in de garage om te horen wanneer mijn aangekochte A5 in produktie gaat. Zou reeds in week 6 in produktie gaan daar het normaal maar voorzien was voor April. Het betreft een A5 2.7tdi, handgeschakeld. Kastanje bruin milano leder, kwartsgrijs met het intenso plus pakket en het lounge pakket.

Mooie wagen. Proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                  alle toegelaten combinaties velgen/banden staan in het boekje van de wagen, en ergens op het koetswerk (meestal brandstofklep of deur)
                                  daar zijn ook de aanbevolen bandenspanningen vermeld
                                  vindt je je maten niet, dan zijn je velgen/banden niet voor de wagen gehomologeerd... en zullen ook niet gekeurd worden !
                                  misschien geen zorgen voor vandaag, maar wel voor de herverkoop, tenzij de standardvelgen erbij zijn

Ik vind de maten nergens (niet op de brandstofklep, niet in de binnenkant van de deur).. Toch zou het mij verbazen moesten mijn banden/ velgen niet gehomologeerd zijn voor de wagen.. Het zijn namelijk standaard audi velgen/ dunlop banden die af fabriek geleverd zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    ACM ?
                                    Jep.. ACM.. Ik ga vandaag naar audi d'Ieteren bellen en vragen of het normaal is dat ze mij in de garage niet kunnen vertellen wat er met mijn rechter voorwiel is.. Ik ben eens benieuwd.

Comment

Ik vind de maten nergens (niet op de brandstofklep, niet in de binnenkant van de deur).. Toch zou het mij verbazen moesten mijn banden/ velgen niet gehomologeerd zijn voor de wagen.. Het zijn namelijk standaard audi velgen/ dunlop banden die af fabriek geleverd zijn.
                                      Hey,

Je moet eens kijken op jouw (europees) gelijkvormigheidsattest.
                                      Daar staan de banden en velgenmaat op vermeld.

Er staat immers een schat aan informatie op dit gelijkvormigheidsattest.

Greetz,

Stelo

Comment

Jep.. ACM.. Ik ga vandaag naar audi d'Ieteren bellen en vragen of het normaal is dat ze mij in de garage niet kunnen vertellen wat er met mijn rechter voorwiel is.. Ik ben eens benieuwd.
                                        Ik ga altijd naar Jennes in Boortmeerbeek, tot nu toe ontzettend tevreden van !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Ik ga altijd naar Jennes in Boortmeerbeek, tot nu toe ontzettend tevreden van !
                                          Van Dielis in Bornem ben ik ook tevreden.

Comment

Working...
                                          X