Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
    Zit misschien goeie motor in voor Dragonfly.
    Lol, garage kan daar niet veel op zeggen hé dus verwezen me ook door naar Heinz.

Woensdag 9 september gaat hij op de testbank, zou dan eigenlijk gegegevens moeten hebben van een andere motor hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Lol, garage kan daar niet veel op zeggen hé dus verwezen me ook door naar Heinz.

Woensdag 9 september gaat hij op de testbank, zou dan eigenlijk gegegevens moeten hebben van een andere motor hé
      Bij Heinz kost zo'n testbankrun 100 EUR als ik mij niet vergis... Ik heb de ferrari der ook toen laten opzetten en dat kostte 100 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
        Bij Heinz kost zo'n testbankrun 100 EUR als ik mij niet vergis... Ik heb de ferrari der ook toen laten opzetten en dat kostte 100 EUR
        Gezellig
        Misschien is het goedkoper voor een Audi

Comment

• En factuur met testverslag demonstratief doorsturen naar Audi als het tegenvalt Zou eigenlijk wel straf zijn: minder vermogen en meer verbruiken

Comment

• pffff... niet normaal !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
              Ferrari

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

WAGEN IS RIJKLAAR EN ALS NIEUW !!!!!!!!!!!!!!!

Best niet naar de laatste 2 foto's kijken!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• LOL :

LICHTE BLIKSCHADE ACHTERAAN .
                  DIT IS GEEN RICHTSCHADE, MAAR LICHTE BLIKSCHADE !!!!!!!!!!!!!!

&

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=163546059

WAGEN IS RIJKLAAR EN ALS NIEUW !!!!!!!!!!!!!!!

Best niet naar de laatste 2 foto's kijken!

Waarom koopt zo iemand een diesel, met die km op anderhalf jaar.

Comment

• Er kopen er zoveel een diesel ondanks dat ze het ding dan niet gebruiken waarvoor het dient. Ach ja ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Blijkbaar is ie zelf in dronken toestand ergens tegen gereden

Nog een foto:

Ai dat doet pijn. Iemand van hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                          Waarom koopt zo iemand een diesel, met die km op anderhalf jaar.
                          wij weten niet wanneer het accidentje gebeurd is...

Comment

• Bestelling geplaatst

Vandaag mijn Audi besteld bij de dealer zie! A5 Cabrio 2.7 TDI
                            Levering "verwacht" begin oktober

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi Bekijk Berichten
                              Proficiat :-) Normaal gezien zouden er geen problemen moeten zijn qua leveringstermijn, ik heb de mijne besteld in de tweede week van juni en hij was er al zes weken later (hoewel ze mij in de garage bij de bestelling hadden gezegd dat ze klanten niks durfden te beloven en, rekening houdend met de leveringsproblemen van de coupé, zelfs eind december als leveringstermijn realistisch vonden...).

Welke kleur heb je uiteindelijk genomen? Het bruin, wat in het echt héél mooi is, of het safe zwart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi Bekijk Berichten
                                de leveringstermijn zal wel nageleefd worden, zo te zien aan de omvangrijke stock bij de invoerder
                                de gloednieuwe cabrios tellen daar maar voor 5 eenheden, maar in coupé-vorm staan ze met zijn 88 op een eigenaar te wachten, in alle kleuren en uitvoeringen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                  de leveringstermijn zal wel nageleefd worden, zo te zien aan de omvangrijke stock bij de invoerder
                                  de gloednieuwe cabrios tellen daar maar voor 5 eenheden, maar in coupé-vorm staan ze met zijn 88 op een eigenaar te wachten, in alle kleuren en uitvoeringen...

proficiat, met uw aankoop mooie wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                    proficiat, met uw aankoop mooie wagen
                                    een vraag voor de mensen die met 20 duimers rondrijden.
                                    Valt het comfort nog wat mee samen met een s line onderstel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                      een vraag voor de mensen die met 20 duimers rondrijden.
                                      Valt het comfort nog wat mee samen met een s line onderstel?
                                      Kzou dat ook graag eens weten want ik heb dit ook genomen ....

Comment

• Hier mijn a5.

Hoe zit het met de tuning. Heb 2.0tfsi 180pk. Wil alleen abt aangezien dat de huistuner is van audi nederland en wil 100% garantie. Maar een paar weken terug vertelde mijn dealer dat deze tuning nog niet ' geldig ' is in nederland. Zit hier een kern van waarheid in?
                                        En heeft iemand het al gedaan? van 180 naar 275. Heb geen quatro, dus vraag me af of het wel verstandig is. En kunnen de andere onderdelen in de auto deze extra kracht wel aan zonder negatieve gevolgen na verloop van tijd? Iemand verstand van? Aan de andere kant zeg ik als abt als huistuner van audi deze upgrade aanbiedt, zal het wel goed zijn.

Comment

• bizar:

Aanbod Audi A5 Cabriolet verder uitgebreid• Nieuwe basismotoren 1.8 TFSI en 2.0 TDI met energielabel B • Audi A5 Cabriolet nu verkrijgbaar voor prijzen vanaf € 47.230,-- • Per heden te bestellen: Audi S5 Cabriolet • 2.7 TDI nu ook met multitronic transmissie Door de toevoeging van twee nieuwe basismotoren…

Lees: Aanbod Audi A5 Cabriolet verder uitgebreid• Nieuwe basismotoren 1.8 TFSI ...

Comment

Working...
                                          X