Porsche is echter na veel vijven en zessen afgekomen met paddles, terwijl ze eerst met die stomme knoppen begonnen waren.
in de review van Chris Harris zei hij dat die DSG van de 458 helemaal niet zo steriel aanvoelt als je eerst zou denken.
Tis natuurlijk af te wachten hoe t stuur aanvoelt, maar ik denk dat dat ook wat gewenning vraagt, al die controls op t stuur...
en wat meer emotie met de E gear van lambo, misschien wel, maar zoals je zelf zegt Lambo kan hier niet mee uitblijven, want dan gaan de verschillen in de vergelijkingen tussen de 2 (gallardo-458 ) te groot worden. (alhoewel ge aan die snelheid op den duur ni echt t verschil zult merken tussen die tiendes v.e. seconde, maar op papier staat t altijd mooier niwaar)
in de review van Chris Harris zei hij dat die DSG van de 458 helemaal niet zo steriel aanvoelt als je eerst zou denken.
Tis natuurlijk af te wachten hoe t stuur aanvoelt, maar ik denk dat dat ook wat gewenning vraagt, al die controls op t stuur...
en wat meer emotie met de E gear van lambo, misschien wel, maar zoals je zelf zegt Lambo kan hier niet mee uitblijven, want dan gaan de verschillen in de vergelijkingen tussen de 2 (gallardo-458 ) te groot worden. (alhoewel ge aan die snelheid op den duur ni echt t verschil zult merken tussen die tiendes v.e. seconde, maar op papier staat t altijd mooier niwaar)
Comment