Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 458 Italia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Nu ook niet bepaald moeders mooiste hé?
    Wat is de MP4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Wat is de MP4?

Comment

Wat is de MP4?
        De nieuwe Mc Laren
        freude am fahren

Comment

• Merci

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Akkoord, hij zal ZEER goed rijden. Maar als ik dan iets zoek (in die prijsklasse) dat ZEER goed rijdt dan wacht ik op de MP4.

"Het vermogen gaat direct naar de achterwielen"

Daar durft gij toch ni mee rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Nu ook niet bepaald moeders mooiste hé?
            Vond ik in het begin ook niet maar in tegenstelling tot de 458 begint dat design er wel beter en beter uit te zien (met uitzonderingvan die dubbele happers in de flanken).

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            "Het vermogen gaat direct naar de achterwielen"

Daar durft gij toch ni mee rijden?
            Oh, mijn Boxster S biturbo met 365PK was ook een achterwiel aangedreven ding hoor. Heb nog met 325i coupé rondgereden, same deal.

Weet je, het ging allemaal wat te gemakkelijk op den duur. Smijten van hier naar ginder, burnouts, etc. Die 4WD'ers houden mij wat beter in het gareel weet je wel?

Comment

• Ik ga akkoord met het ugly achterste de plaatsing van de achterlichten is echt niet ok. Maar voor de rest bevallen de looks me meer en meer......(alhoewel ik, waarschijnlijk, nooit een Ferrari zal kopen.....), interieur is "af".

Comment

Wat is de MP4?
                incrowd: " ze zwelf cee"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Vond ik in het begin ook niet maar in tegenstelling tot de 458 begint dat design er wel beter en beter uit te zien (met uitzonderingvan die dubbele happers in de flanken).

Oh, mijn Boxster S biturbo met 365PK was ook een achterwiel aangedreven ding hoor. Heb nog met 325i coupé rondgereden, same deal.

Weet je, het ging allemaal wat te gemakkelijk op den duur. Smijten van hier naar ginder, burnouts, etc. Die 4WD'ers houden mij wat beter in het gareel weet je wel?
                  Hoe heb je die biturbo eigelijk gekeurd gekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Hoe heb je die biturbo eigelijk gekeurd gekregen?
                    Peist gij da ze bij ne Boxster of ne Cayman naar de motor gaan/kunnen kijken?

Comment

Peist gij da ze bij ne Boxster of ne Cayman naar de motor gaan/kunnen kijken?
                      Bodemplaat onder de motor dan? Handig!

Comment

• In de Rt12 stak een compleet andere motor en die was er ook zonder problemen door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Bodemplaat onder de motor dan? Handig!
                          Daar zit ge niks van.

Comment

In de Rt12 stak een compleet andere motor en die was er ook zonder problemen door
                            Maar dan moet ge al weten waar ge gaat zeker?

Comment

Maar dan moet ge al weten waar ge gaat zeker?
                              Neenee toch niet. Ik ben die zelf persoonlijk gaan afleveren en gezegd dat het er niet aan toe doet waar hij gekeurd wordt!

Comment

• hoe meer ik hem zie hoe meer ik hem kan smaken die 458

en die dubbele koppeling zorgt ervoor da ge echt zonder weerslag blijft accelereren. daar zal lambo oook werk v mogen gaan maken. ben benieuwd naar de volgende versie vd gallardo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                  hoe meer ik hem zie hoe meer ik hem kan smaken die 458

en die dubbele koppeling zorgt ervoor da ge echt zonder weerslag blijft accelereren. daar zal lambo oook werk v mogen gaan maken. ben benieuwd naar de volgende versie vd gallardo...
                                  benieuwd? Dat weet je toch al hoe die er gaat uitzien... Gewoon de looks van de huidige Gallardo('s), mss ietwat gewijzigd, motor wat verder getuned, LP zoveel....

Echt vernieuwend zal het weeral niet zijn.

Comment

• Volgende versie van de Gallardo zullen de SV edities zijn met naar alle waarschijnlijkheid eerst nog een 4WD (570-SV) en dan de ultieme 2WD (afsluiter) met zo'n 590-ish PK. Deze zullen gewoon evoluties zijn van de huidige LP-generatie dus een DSG-systeem daar moet je nog niet op hopen.
                                    Enfin ... hopen ... hangt ervan af hoe je het bekijkt. Een Lambo met DSG-bak is misschien net iets te geraffineerd voor dit type van wagen. Ik vind het wel leuk in de GT-R maar telkens als ik de LP neem dan geeft dat toch nét iets meer emotie (louter versnellingsbak gewijs).
                                    Maar ze zullen wel moeten volgen veronderstel ik. De DSG-achtigen schakelen nu éénmaal sneller en daardoor pitsen ze er toch weer een aantal tienden van een seconde vanaf waar een wagen met een ander type van bak het ergens anders moet gaan zoeken.

Waarschijnlijk zal de opvolger van de Gallardo (omstreeks 2012?) wel van die technologie gebruik gaan maken. Stel je voor ... dan rijden ze alles weer zonder moeite de vernieling in. Wordt ééntonig.

Comment

Waarschijnlijk zal de opvolger van de Gallardo (omstreeks 2012?) wel van die technologie gebruik gaan maken. Stel je voor ... dan rijden ze alles weer zonder moeite de vernieling in. Wordt ééntonig.
                                      Terug 3 jaar te laat dus ...

Comment

• bij lambo spreken ze van veel lichter te gaan...en misschien carbon frame te gaan gebruiken,
                                        nieuwe DSG bak en alle deftige en duurzame electronica van bij vag.

over die wagens heb ik een ander standpunt, want ben meer potentiele klant voor 2dehands dan voor het nieuwe prijskaartje af te dokken.

gt-r is bijvoorbeeld ultra snel, goedkoop/prestaties maar moet eens zien wat dat beest gaat kosten in gebruik.

lp560 is een prachtmachien, heel exclusief en rijdt top, 4x4 is bepaalde zekerheid

maar als ik nu kijk wat die wagens in waarde(zowel ferrari als lambo) verliezen en al de problemen die je hebt na 3/4 jaar,
                                        dan kan je al mooi een formule halen en je wekelijks uitleven op francorchamps.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                          Terug 3 jaar te laat dus ...
                                          Hangt ervan af hoe je het bekijkt he. Misschien geeft nét dat hen de edge op hun concurrenten om met beter materiaal voor de pinnen te komen.

Bekijk Porsche, ze waren zowat DE hekkesluiter op dit niveau. Tot verleden jaar bolden ze nog met Tiptronics rond!

Comment

Working...
                                          X