Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vond ik in het begin ook niet maar in tegenstelling tot de 458 begint dat design er wel beter en beter uit te zien (met uitzonderingvan die dubbele happers in de flanken).
Oh, mijn Boxster S biturbo met 365PK was ook een achterwiel aangedreven ding hoor. Heb nog met 325i coupé rondgereden, same deal.
Weet je, het ging allemaal wat te gemakkelijk op den duur. Smijten van hier naar ginder, burnouts, etc. Die 4WD'ers houden mij wat beter in het gareel weet je wel?
Ik ga akkoord met het ugly achterste de plaatsing van de achterlichten is echt niet ok. Maar voor de rest bevallen de looks me meer en meer......(alhoewel ik, waarschijnlijk, nooit een Ferrari zal kopen.....), interieur is "af".
Vond ik in het begin ook niet maar in tegenstelling tot de 458 begint dat design er wel beter en beter uit te zien (met uitzonderingvan die dubbele happers in de flanken).
Oh, mijn Boxster S biturbo met 365PK was ook een achterwiel aangedreven ding hoor. Heb nog met 325i coupé rondgereden, same deal.
Weet je, het ging allemaal wat te gemakkelijk op den duur. Smijten van hier naar ginder, burnouts, etc. Die 4WD'ers houden mij wat beter in het gareel weet je wel?
hoe meer ik hem zie hoe meer ik hem kan smaken die 458
en die dubbele koppeling zorgt ervoor da ge echt zonder weerslag blijft accelereren. daar zal lambo oook werk v mogen gaan maken. ben benieuwd naar de volgende versie vd gallardo...
hoe meer ik hem zie hoe meer ik hem kan smaken die 458
en die dubbele koppeling zorgt ervoor da ge echt zonder weerslag blijft accelereren. daar zal lambo oook werk v mogen gaan maken. ben benieuwd naar de volgende versie vd gallardo...
benieuwd? Dat weet je toch al hoe die er gaat uitzien... Gewoon de looks van de huidige Gallardo('s), mss ietwat gewijzigd, motor wat verder getuned, LP zoveel....
Volgende versie van de Gallardo zullen de SV edities zijn met naar alle waarschijnlijkheid eerst nog een 4WD (570-SV) en dan de ultieme 2WD (afsluiter) met zo'n 590-ish PK. Deze zullen gewoon evoluties zijn van de huidige LP-generatie dus een DSG-systeem daar moet je nog niet op hopen.
Enfin ... hopen ... hangt ervan af hoe je het bekijkt. Een Lambo met DSG-bak is misschien net iets te geraffineerd voor dit type van wagen. Ik vind het wel leuk in de GT-R maar telkens als ik de LP neem dan geeft dat toch nét iets meer emotie (louter versnellingsbak gewijs).
Maar ze zullen wel moeten volgen veronderstel ik. De DSG-achtigen schakelen nu éénmaal sneller en daardoor pitsen ze er toch weer een aantal tienden van een seconde vanaf waar een wagen met een ander type van bak het ergens anders moet gaan zoeken.
Waarschijnlijk zal de opvolger van de Gallardo (omstreeks 2012?) wel van die technologie gebruik gaan maken. Stel je voor ... dan rijden ze alles weer zonder moeite de vernieling in. Wordt ééntonig.
Waarschijnlijk zal de opvolger van de Gallardo (omstreeks 2012?) wel van die technologie gebruik gaan maken. Stel je voor ... dan rijden ze alles weer zonder moeite de vernieling in. Wordt ééntonig.
bij lambo spreken ze van veel lichter te gaan...en misschien carbon frame te gaan gebruiken,
nieuwe DSG bak en alle deftige en duurzame electronica van bij vag.
over die wagens heb ik een ander standpunt, want ben meer potentiele klant voor 2dehands dan voor het nieuwe prijskaartje af te dokken.
gt-r is bijvoorbeeld ultra snel, goedkoop/prestaties maar moet eens zien wat dat beest gaat kosten in gebruik.
lp560 is een prachtmachien, heel exclusief en rijdt top, 4x4 is bepaalde zekerheid
maar als ik nu kijk wat die wagens in waarde(zowel ferrari als lambo) verliezen en al de problemen die je hebt na 3/4 jaar,
dan kan je al mooi een formule halen en je wekelijks uitleven op francorchamps.
Comment