Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 458 Italia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als jullie allemaal niet van ferrari's houden kunnen jullie misschien naar een ander topic gaan om daar wat te zeuren over een mooie grijstint.

Comment

• Ik durf het bijna niet zeggen maar naar mijn bescheiden mening is de 612 de enige echt knappe Ferrari van het afgelopen decenium...

Comment

• Misschien ben ik de enige, maar de 458 heeft mij overtuigd. Vraagt gewoon gewenning voor een modernere stijl. Niet iedereen kan in de nineties blijven leven he.
        Qua Ferrari algemeen vind ik de F430 énorm knap, behalve het interieur. De 612 is niet echt mijn ding, te bol, maar desalniettemin nog lang niet lelijk.
        California kan mij niet overtuigen, behalve het interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Als jullie allemaal niet van ferrari's houden kunnen jullie misschien naar een ander topic gaan om daar wat te zeuren over een mooie grijstint.
          Ik durf in dit topic te zeggen dat ik zilvergrijs de mooiste kleur vind voor een Ferrari.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Als jullie allemaal niet van ferrari's houden kunnen jullie misschien naar een ander topic gaan om daar wat te zeuren over een mooie grijstint.
            Een mooie DBS, Gallardo of 911 turbo in 't grijs. hemels.

Comment

• Ik vind Ferrari's eigenlijk wel knap. 360 niet zo, maar 430 en 599, in 't rood of zwart zijn toch echt wel knappe karren.

612 vind ik ook niet zo héél geslaagd.

California is best oké, maar niet in het rood. 458 vind ik 't mooist in geel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik durf in dit topic te zeggen dat ik zilvergrijs de mooiste kleur vind voor een Ferrari.
                Zoiets is echt prachtig...

Last edited by ; 02/01/2010, 19:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Wat een moed om dat te zeggen met al die tifosi hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Een mooie DBS, Gallardo of 911 turbo in 't grijs. hemels.
                    mja, als je van boten houdt...

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• God it's fugly.

Comment

• wauw, wat een kar! Hier kom ik echt klaar van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                            wauw, wat een kar! Hier kom ik echt klaar van!
                            Altijd al gedacht

Die eerste melding in uw sig is de waarheid. De 2de melding zou kunnen maar de meeste die dat hebben spreken er niet over. De 3de melding is helaas fout, dat moet "Your brother's user" zijn
                            Last edited by ; 03/01/2010, 10:42.

Comment

• qua looks en branding...tja, das elk zijn keuze he, lp560 ziet er inderdaad beter uit, maar is subjectief

qua techniek denk ik dat ze wel een vooruitgang hebben gedaan,
                              maar de vraag blijft of deze wel al duurzaam genoeg is.

Kijk maar naar de california, al enkele versnellingsbakken werden vervangen, DSG is wel de toekomst maar in hoeverre kunnnen ze 500pk aan.

Dat stuur zal wel zijn voor- en nadelen hebben, maar hoe het vroeger was was ook niet optimaal.
                              Kijk maar op de lp, aanwijzers zitten wel bij de flippers, dus een foutje kan wel gebeuren, met al zijn gevolgen in corsa mode.

Maarja, is een nieuwe ferrari en binnen 4 jaar kost ze nog de helft gezien de geproduceerde aantallen.

Heb nog tijd om dan te kiezen tussen de lp of de italia

Comment

Geef maar, inpakken hoeft niet

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Altijd al gedacht

Die eerste melding in uw sig is de waarheid. De 2de melding zou kunnen maar de meeste die dat hebben spreken er niet over. De 3de melding is helaas fout, dat moet "Your brother's user" zijn
                                Z'n latje gaat maar tot 15cm, eerder gemiddeld dan groot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                  Gelukkig dat dit topic af en toe wat opgesmukt wordt door mooie Ferrari's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Gelukkig dat dit topic af en toe wat opgesmukt wordt door mooie Ferrari's.
                                    Met de 458 zal je waarschijnlijk wel meer dan 100km kunnen rijden zonder je remmen erdoor te branden of je transmissie in stukken te rijden.

Maar een 458 heeft geen flair.

Comment

• 't Is een spijtige zaak. Meestal wordt een wagen mooier naarmate je hem meer ziet. Bij de 458 is dat gewoon het tegenovergestelde. Hoe meer je op de details gaat letten hoe onnozeler hij eruit begint te zien.

Akkoord, hij zal ZEER goed rijden. Maar als ik dan iets zoek (in die prijsklasse) dat ZEER goed rijdt dan wacht ik op de MP4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Akkoord, hij zal ZEER goed rijden. Maar als ik dan iets zoek (in die prijsklasse) dat ZEER goed rijdt dan wacht ik op de MP4.
                                        Nu ook niet bepaald moeders mooiste hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Z'n latje gaat maar tot 15cm, eerder gemiddeld dan groot
                                          +1

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Nu ook niet bepaald moeders mooiste hé?
                                          I agree, zelfs een beetje 'bland' qua styling

Comment

Working...
                                          X