Als jullie allemaal niet van ferrari's houden kunnen jullie misschien naar een ander topic gaan om daar wat te zeuren over een mooie grijstint.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ferrari 458 Italia
Collapse
X
-
Misschien ben ik de enige, maar de 458 heeft mij overtuigd. Vraagt gewoon gewenning voor een modernere stijl. Niet iedereen kan in de nineties blijven leven he.
Qua Ferrari algemeen vind ik de F430 énorm knap, behalve het interieur. De 612 is niet echt mijn ding, te bol, maar desalniettemin nog lang niet lelijk.
California kan mij niet overtuigen, behalve het interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenAls jullie allemaal niet van ferrari's houden kunnen jullie misschien naar een ander topic gaan om daar wat te zeuren over een mooie grijstint.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenAls jullie allemaal niet van ferrari's houden kunnen jullie misschien naar een ander topic gaan om daar wat te zeuren over een mooie grijstint.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk durf in dit topic te zeggen dat ik zilvergrijs de mooiste kleur vind voor een Ferrari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk durf in dit topic te zeggen dat ik zilvergrijs de mooiste kleur vind voor een Ferrari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEen mooie DBS, Gallardo of 911 turbo in 't grijs. hemels.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenwauw, wat een kar!Hier kom ik echt klaar van!
Die eerste melding in uw sig is de waarheid. De 2de melding zou kunnen maar de meeste die dat hebben spreken er niet over. De 3de melding is helaas fout, dat moet "Your brother's user" zijn
Comment
-
qua looks en branding...tja, das elk zijn keuze he, lp560 ziet er inderdaad beter uit, maar is subjectief
qua techniek denk ik dat ze wel een vooruitgang hebben gedaan,
maar de vraag blijft of deze wel al duurzaam genoeg is.
Kijk maar naar de california, al enkele versnellingsbakken werden vervangen, DSG is wel de toekomst maar in hoeverre kunnnen ze 500pk aan.
Dat stuur zal wel zijn voor- en nadelen hebben, maar hoe het vroeger was was ook niet optimaal.
Kijk maar op de lp, aanwijzers zitten wel bij de flippers, dus een foutje kan wel gebeuren, met al zijn gevolgen in corsa mode.
Maarja, is een nieuwe ferrari en binnen 4 jaar kost ze nog de helft gezien de geproduceerde aantallen.
Heb nog tijd om dan te kiezen tussen de lp of de italia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenAls jullie allemaal niet van ferrari's houden kunnen jullie misschien naar een ander topic gaan om daar wat te zeuren over een mooie grijstint.
Geef maar, inpakken hoeft niet
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAltijd al gedacht
Die eerste melding in uw sig is de waarheid. De 2de melding zou kunnen maar de meeste die dat hebben spreken er niet over. De 3de melding is helaas fout, dat moet "Your brother's user" zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenGelukkig dat dit topic af en toe wat opgesmukt wordt door mooie Ferrari's.
Maar een 458 heeft geen flair.
Comment
-
't Is een spijtige zaak. Meestal wordt een wagen mooier naarmate je hem meer ziet. Bij de 458 is dat gewoon het tegenovergestelde. Hoe meer je op de details gaat letten hoe onnozeler hij eruit begint te zien.
Akkoord, hij zal ZEER goed rijden. Maar als ik dan iets zoek (in die prijsklasse) dat ZEER goed rijdt dan wacht ik op de MP4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAkkoord, hij zal ZEER goed rijden. Maar als ik dan iets zoek (in die prijsklasse) dat ZEER goed rijdt dan wacht ik op de MP4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Z'n latje gaat maar tot 15cm, eerder gemiddeld dan groot+1
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNu ook niet bepaald moeders mooiste hé?
Comment
Comment