Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kvind niets aan de ferrari's van de laatste 10 jaar, voor mij was de F355 de laatste mooie ferrari, al de rest vind ik te modern oogend. Vooral het interieur van de nieuwe F vind ik lelijk
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
kvind niets aan de ferrari's van de laatste 10 jaar, voor mij was de F355 de laatste mooie ferrari, al de rest vind ik te modern oogend. Vooral het interieur van de nieuwe F vind ik lelijk
I'm with stupid but then again I'm not
Laatste mooie Ferrari: F355 -> 100% mee eens.
Interieur 458 Italia: beste dat ze tot nu toe gedaan hebben al moet ik zeggen dat "blijkbaar" hun hightech stuurtje toch ook serieuze nadelen heeft in dagdagelijks gebruik.
Interieur 458 Italia: beste dat ze tot nu toe gedaan hebben al moet ik zeggen dat "blijkbaar" hun hightech stuurtje toch ook serieuze nadelen heeft in dagdagelijks gebruik.
dat klinkt alsof ge der mee gereden hebt. Waart gij dat dan toch met dieje zwarte??????
Laatste mooie Ferrari: F355 -> 100% mee eens.
Had al gelezen dat de richtingaanwijzers op het stuur niet alles zijn
De pinkers zouden nog ok zijn (mits enige gewenning) maar het stuur heeft ook nog eens knoppen aan de achterzijde voor besturing voor triviale zaken zoals multimedia, ruitenwissers ed. Ze moesten en zouden alles op de stuur krijgen en dat stoort blijkbaar enorm hard.
Ik had het duidelijk over dagdagelijks gebruik. Op circuit zal dit idd niet storen maar hoeveel van die bakken gaan verkocht worden voor trackdays ed?
De pinkers zouden nog ok zijn (mits enige gewenning) maar het stuur heeft ook nog eens knoppen aan de achterzijde voor besturing voor triviale zaken zoals multimedia, ruitenwissers ed. Ze moesten en zouden alles op de stuur krijgen en dat stoort blijkbaar enorm hard.
Ik had het duidelijk over dagdagelijks gebruik. Op circuit zal dit idd niet storen maar hoeveel van die bakken gaan verkocht worden voor trackdays ed?
Ik ben nooit echt voor Ferrari geweest. Ik vind het auto's voor patsers . De 355 is qua design inderdaad een mooie wagen. Ook de motorsound van zo'n 355 is hemels.
Van de huidige modellen zie ik enkel graag de 599. Toch zou ik voor dat geld eerder een Aston-Martin DBS kopen.
In plaats van de 430 of deze nieuwe 458 zou ik een Lamborghini Gallado kopen
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment