Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 458 Italia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iets realistischer:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

Optie= stinger, dat is in BE toch illegaal ?
      Ik denk het wel ja kameraad van mij wou dat doen maar dan mogen ze uwe auto in beslag nemen als ze ontdekken ofzoiets.
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
        Die achterkant blijft zo een vreselijke miskleun he

De foto's zijn dan ook misleidend, tenzij je met je zatte botten over de grond kruipt zie je een auto nooit vanuit die hoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Iets realistischer:
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          gaat toch hard ze shit man

Comment

Iets realistischer:
            + YouTube Video
            fak dat gaat

Comment

• damn, it's growing on me. help i'm turning to the dark side

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                damn, it's growing on me. help i'm turning to the dark side
                n00b mistake. Zal het even verbeteren:

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                damn, it's growing on me. help i'm turning to the gay side

Comment

• kvind niets aan de ferrari's van de laatste 10 jaar, voor mij was de F355 de laatste mooie ferrari, al de rest vind ik te modern oogend. Vooral het interieur van de nieuwe F vind ik lelijk
                  2015 BMW S1000R
                  2010 Renault Clio RS Cup
                  1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                    kvind niets aan de ferrari's van de laatste 10 jaar, voor mij was de F355 de laatste mooie ferrari, al de rest vind ik te modern oogend. Vooral het interieur van de nieuwe F vind ik lelijk
                    I'm with stupid but then again I'm not

Laatste mooie Ferrari: F355 -> 100% mee eens.
                    Interieur 458 Italia: beste dat ze tot nu toe gedaan hebben al moet ik zeggen dat "blijkbaar" hun hightech stuurtje toch ook serieuze nadelen heeft in dagdagelijks gebruik.

Comment

• vertel

Comment

Interieur 458 Italia: beste dat ze tot nu toe gedaan hebben al moet ik zeggen dat "blijkbaar" hun hightech stuurtje toch ook serieuze nadelen heeft in dagdagelijks gebruik.
                        dat klinkt alsof ge der mee gereden hebt. Waart gij dat dan toch met dieje zwarte??????
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

I'm with stupid but then again I'm not

Laatste mooie Ferrari: F355 -> 100% mee eens.
                          Had al gelezen dat de richtingaanwijzers op het stuur niet alles zijn

Comment

• op zo'n racebak slechte pinkerbesturing, wat een fout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                              op zo'n racebak slechte pinkerbesturing, wat een fout
                              Of mensen met een sportwagen die er niet deftig mee kunnen rijden

Comment

• De pinkers zouden nog ok zijn (mits enige gewenning) maar het stuur heeft ook nog eens knoppen aan de achterzijde voor besturing voor triviale zaken zoals multimedia, ruitenwissers ed. Ze moesten en zouden alles op de stuur krijgen en dat stoort blijkbaar enorm hard.

Ik had het duidelijk over dagdagelijks gebruik. Op circuit zal dit idd niet storen maar hoeveel van die bakken gaan verkocht worden voor trackdays ed?

Comment

De pinkers zouden nog ok zijn (mits enige gewenning) maar het stuur heeft ook nog eens knoppen aan de achterzijde voor besturing voor triviale zaken zoals multimedia, ruitenwissers ed. Ze moesten en zouden alles op de stuur krijgen en dat stoort blijkbaar enorm hard.

Ik had het duidelijk over dagdagelijks gebruik. Op circuit zal dit idd niet storen maar hoeveel van die bakken gaan verkocht worden voor trackdays ed?
                                  en helaas he

Comment

• die kopen gewoon ne GTR voor circuit d'r bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                      kvind niets aan de ferrari's van de laatste 10 jaar, voor mij was de F355 de laatste mooie ferrari, al de rest vind ik te modern oogend. Vooral het interieur van de nieuwe F vind ik lelijk

Tja, 355, 456GTM, 550 of 575 en de 512TR.

360

430, 612

California

Comment

• De enige knappe Ferrari van de laatste jaren vind ik de 599, rest trekt idd op niet veel.

Comment

• Ik ben nooit echt voor Ferrari geweest. Ik vind het auto's voor patsers . De 355 is qua design inderdaad een mooie wagen. Ook de motorsound van zo'n 355 is hemels.

Van de huidige modellen zie ik enkel graag de 599. Toch zou ik voor dat geld eerder een Aston-Martin DBS kopen.

In plaats van de 430 of deze nieuwe 458 zou ik een Lamborghini Gallado kopen
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X