Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij Beckers in Lanklaar staat er een X1 in het donkerbruin met zwart stoffen interieur. Eigenlijk is deze X1 zeer sober uitgerust. Het prijskaartje is dan ook nog doenbaar met €38.000. Aan de buitenzijde vind ik het een geslaagde wagen. Het interieur laat me qua afwerking en gebruikte materialen denken aan de BMW 1. Deze X1 zal in eigen huis moeten concurreren tegen de BMW E91. Het zal geen gemakkelijke taak worden.
De verkoper meldde mij ook dat er veel meer mensen komen kijken naar de 5GT dan naar de de X1. Dat is me ook vanmorgen opgevallen. Niemand keek er naar de X1...
Tis daarom dat de X1 al is uitverkocht voor van de jaar
Gisteren ben ik ook nog is gaan kijken bij Van Boom.
Grootste minpunt aan wagen is dat de afwerking op sommige plaatsen echt ondermaats is.
Als hij zoals volgens de berichten echt veel luidruchtiger is dan de 3-serie, dan heb ik het meer voor de 3 al is die duurder en minder uitgerust en 4jaar ouder.
Gisteren ook gaan zien, buiten stond een Marrakech bruin, stof interieur ,
zwarte dakrails , weinig opties was niet om aan te zien .
Binnen stond dan een felblauwe met witte ledersportzetels , alu dakrails,
18' velgen en die was prachtig , zoals altijd , opties kleden de auto maar ook de prijs .... 47000 eur voor de 20 D X drive .
O ja de 5 GT stond er ook, als ik dan toch moet kiezen voor een groot l monster, geef mij dan maar de X6 .
Strange, in al de andere besprekingen lees ik dat de Idrive eindelijk op punt staat en veel eenvoudiger te bedienen is dan voordien. Sommige noemen het zelfs de referentie...
Als meest bezocht op de site.
Dat wil niet veel meer zeggen dan dat men wel eens wil weten hoeveel de X1 in lease moet kosten, niet dat dit de meest geleasede SUV zou zijn.
Als meest bezocht op de site.
Dat wil niet veel meer zeggen dan dat men wel eens wil weten hoeveel de X1 in lease moet kosten, niet dat dit de meest geleasede SUV zou zijn.
Ik heb toch bedenkingen bij de omvang van de X1! Is dat nog beetje doenbaar op de achterbank van ruimte? Want persoonlijk vind ik dat de GLK/Q5/X3.... al niet veel over hebben van ruimte en de X1 wordt nog lager gepositioneerd (dus wellicht stukje kleiner)!
Ik heb toch bedenkingen bij de omvang van de X1! Is dat nog beetje doenbaar op de achterbank van ruimte? Want persoonlijk vind ik dat de GLK/Q5/X3.... al niet veel over hebben van ruimte en de X1 wordt nog lager gepositioneerd (dus wellicht stukje kleiner)!
greetz
klinkt misschien raar maar; Vorige week de X1 gaan bezichtigen, er stond ook een X6. En ik ben in elke auto achter mezelf gaan zitten en ik moet zeggen dat je puur qua beenruimte bijna hetzelfde hebt in de X6 achteraan. Natuurlijk is hij breder en "luchtiger" en heb je meer ruimtegevoel, maar voor je knietjes is het bijna hetzelfde m.i. .
Qua breedte heb je er niks te zoeken met drie. Toch niet voor lang.
Comment