Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Bij Beckers in Lanklaar staat er een X1 in het donkerbruin met zwart stoffen interieur. Eigenlijk is deze X1 zeer sober uitgerust. Het prijskaartje is dan ook nog doenbaar met €38.000. Aan de buitenzijde vind ik het een geslaagde wagen. Het interieur laat me qua afwerking en gebruikte materialen denken aan de BMW 1. Deze X1 zal in eigen huis moeten concurreren tegen de BMW E91. Het zal geen gemakkelijke taak worden.

De verkoper meldde mij ook dat er veel meer mensen komen kijken naar de 5GT dan naar de de X1. Dat is me ook vanmorgen opgevallen. Niemand keek er naar de X1...
    Tis daarom dat de X1 al is uitverkocht voor van de jaar

ik vind de X1 zeer geslaagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Eigenlijk is deze X1 zeer sober uitgerust. Het prijskaartje is dan ook nog doenbaar met €38.000.
      Mja...
      Allez, stoffen zetels en toch nog dik anderhalf miljoen, ik zou het er niet aan kunnen geven.

Comment

• off topic,maar ik vind die Panamera erg meevallen zoals daar op de foto
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Gisteren ben ik ook nog is gaan kijken bij Van Boom.

Grootste minpunt aan wagen is dat de afwerking op sommige plaatsen echt ondermaats is.
          Als hij zoals volgens de berichten echt veel luidruchtiger is dan de 3-serie, dan heb ik het meer voor de 3 al is die duurder en minder uitgerust en 4jaar ouder.

Comment

• Gisteren gaan kijken naar zo'n X1 en damn wat een mottig ding is me dat!!!???

Comment

• Gisteren ook gaan zien, buiten stond een Marrakech bruin, stof interieur ,
              zwarte dakrails , weinig opties was niet om aan te zien .
              Binnen stond dan een felblauwe met witte ledersportzetels , alu dakrails,
              18' velgen en die was prachtig , zoals altijd , opties kleden de auto maar ook de prijs .... 47000 eur voor de 20 D X drive .
              O ja de 5 GT stond er ook, als ik dan toch moet kiezen voor een groot l monster, geef mij dan maar de X6 .

Comment

• Heeft iemand weet van / een idee of de SDrive 18i, die leverbaar is vanaf voorjaar 2010, direct met steptonic-automaat beschikbaar wordt ?
                Freude am Fahren

Comment

• Volgens mij is de automaat enkel te verkrijgen tesamen met xdrive.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• + Snel en toch zuinig
                        + Uitstekend weggedrag
                        + Beschaafde vormgeving

- Hoofdsteunen te laag
                        - Start/stop-systeem te traag
                        - Nieuwe generatie iDrive minder eenvoudig te bedienen dan voorgangers

Rijtest: [www.autozine.nl]
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

+ Snel en toch zuinig
                          + Uitstekend weggedrag
                          + Beschaafde vormgeving

- Hoofdsteunen te laag
                          - Start/stop-systeem te traag
                          - Nieuwe generatie iDrive minder eenvoudig te bedienen dan voorgangers

Rijtest: [www.autozine.nl]
                          Strange, in al de andere besprekingen lees ik dat de Idrive eindelijk op punt staat en veel eenvoudiger te bedienen is dan voordien. Sommige noemen het zelfs de referentie...

Comment

• in profiel vind ik hem zeer knap
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• bij directlease is hij al #1 bij de SUV's
                              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                bij directlease is hij al #1 bij de SUV's
                                Als meest bezocht op de site.
                                Dat wil niet veel meer zeggen dan dat men wel eens wil weten hoeveel de X1 in lease moet kosten, niet dat dit de meest geleasede SUV zou zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                  Als meest bezocht op de site.
                                  Dat wil niet veel meer zeggen dan dat men wel eens wil weten hoeveel de X1 in lease moet kosten, niet dat dit de meest geleasede SUV zou zijn.
                                  idd, zeker bij een nieuw model

Comment

• ah, ik dacht dat het gebaseerd was op hoeveel er al geleased zijn.
                                    blijkbaar dus enkel op interesse en hits.

ook maar dom
                                    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ik heb toch bedenkingen bij de omvang van de X1! Is dat nog beetje doenbaar op de achterbank van ruimte? Want persoonlijk vind ik dat de GLK/Q5/X3.... al niet veel over hebben van ruimte en de X1 wordt nog lager gepositioneerd (dus wellicht stukje kleiner)!

greetz

Comment

• Nu al een paar keer, met veel toeval wss, in het straatbeeld gezien. Ik vind hem elke minder meevallen.
                                        En ik overwoog hem nogthans als volgende auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                          Ik heb toch bedenkingen bij de omvang van de X1! Is dat nog beetje doenbaar op de achterbank van ruimte? Want persoonlijk vind ik dat de GLK/Q5/X3.... al niet veel over hebben van ruimte en de X1 wordt nog lager gepositioneerd (dus wellicht stukje kleiner)!

greetz
                                          klinkt misschien raar maar; Vorige week de X1 gaan bezichtigen, er stond ook een X6. En ik ben in elke auto achter mezelf gaan zitten en ik moet zeggen dat je puur qua beenruimte bijna hetzelfde hebt in de X6 achteraan. Natuurlijk is hij breder en "luchtiger" en heb je meer ruimtegevoel, maar voor je knietjes is het bijna hetzelfde m.i. .
                                          Qua breedte heb je er niks te zoeken met drie. Toch niet voor lang.

Comment

Working...
                                          X