Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
    Naast de 5GT ook de X1 gezien op de voorstelling van Daeninck in Oudenaarde.

Ongetwijfeld dat dit een succes zal worden voor BMW, ondanks het toch wel hoge prijskaartje.

Net zoals op de 5GT is de donkere uitvoering wat mij betreft ook hier de knapste.
    De blauwe uitvoering met bleek leder interieur viel wat tegen, qua interieurkleur dan toch.

Enkele minpuntjes die me opvielen:
    - Beenruimte achteraan is beperkt
    - Armsteun is klein, indeling opbergvak in de armsteun is onhandig
    - Kofferruimte is klein (zeker als je de huidige X3 gewoon bent)
    - Achterruit: die dikke omlijsting vraagt toch wat gewoonwording.
    Lool, ik was ook bij Daeninck in Oudenaarde

En ik ga akkoord met je statements

Comment

• Ik ben naar de voorstelling bij Verstraeten in Lochristi geweest. Knappe wagen, schitterend dashboard, maar toch wat minpuntjes ten opzichte van de X3 die ik gewoon ben:

- Koffer, beenruimte achteraan en breedte voorin zijn toch duidelijk minder. De armsteun voorin lijkt wel ongeveer even breed als bij de X3 maar de zetels zijn een beetje smaller gemaakt.
      - Je merkt aan allerlei kleine dingen dat de X1 een klasse lager valt. Harde plastics aan de middenconsole (bij de X3 FL zit er tenminste een schuimlaag op), koffer met minder mooie materialen afgewerkt, slechts 1 lichtpunt in de koffer (X3 heeft er 2 plus een lichtje in de klep zelf om de omgeving te verlichten),
      - Zo laag! In een X wil ik eigenlijk toch iets hoger zitten.

Het lijkt met toch niet zo evident dat X3 klanten nu massaal naar de X1 zouden overstappen. In termen van design en up-to-date uitrusting is het wel een stapje vooruit, maar globaal voelt het als een stap achteruit. Zeker als je de zachtheid van de 30d gewend bent, terwijl die motor in de X1 zelfs niet te krijgen is. Afwachten maar hoe de 23d aanvoelt...

Comment

• Als er iemand ergens een X1 in het wit of met magmabruin interieur tegenkomt op een voorstelling dan had ik graag een seintje gekregen.
        Ik moet binnen 14 dagen de kleuren vastleggen en zou zeker het magmabruin interieur eerst eens irl willen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
          Lool, ik was ook bij Daeninck in Oudenaarde

En ik ga akkoord met je statements
          Tiens, ik was daar ook. Tussen 20u en 21u30 ongeveer. Heb u niet gezien.

Wat de X1 betreft: alleszins ruimer dan de 1-reeks, ook qua beenruimte achteraan. Eerder het niveau van de 3-reeks, qua binnenruimte?
          Ik vind hem alleszins voldoende ruim voor een SUV (???) in dit segment. Ware hij ruimer geweest dan de 3' Touring, dan hadden ze hem net zo goed als nieuwe X3 kunnen voorstellen.

Eén detail viel mij wel enorm op toen ik achter het stuur kroop: het stuur zelf! Je zou toch denken dat ze voor deze voorloper van de nieuwe 1' toch een compleet nieuw stuur zouden ontwikkelen, maar nee, ik zag het sportstuur uit de huidige 1' voor mij. Niets mis mee, maar toch ...
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Tiens, ik was daar ook. Tussen 20u en 21u30 ongeveer. Heb u niet gezien.

Wat de X1 betreft: alleszins ruimer dan de 1-reeks, ook qua beenruimte achteraan. Eerder het niveau van de 3-reeks, qua binnenruimte?
            Ik vind hem alleszins voldoende ruim voor een SUV (???) in dit segment. Ware hij ruimer geweest dan de 3' Touring, dan hadden ze hem net zo goed als nieuwe X3 kunnen voorstellen.

Eén detail viel mij wel enorm op toen ik achter het stuur kroop: het stuur zelf! Je zou toch denken dat ze voor deze voorloper van de nieuwe 1' toch een compleet nieuw stuur zouden ontwikkelen, maar nee, ik zag het sportstuur uit de huidige 1' voor mij. Niets mis mee, maar toch ...
            De X1 zit vol met knopjes en dergelijke van de huidige modellen. Binnen een jaar of 4 is deze van binnen hopeloos verouderd net zoals de huidige X3!
            Dit in combinatie met de harde plastic middenconsole... serieuze blunder als je het mij vraagt!

Comment

• Ik vind het interieur wel knap maar inderdaad jammer van de gebruikte onderdelen.

Stuur/zetels/airco van de 1-Reeks/3-Reeks, tellers van de 3-Reeks denk ik, enz.

Maar toch vind ik hem knap en aan de buitenkant zal hij niet zo snel verouderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                De X1 zit vol met knopjes en dergelijke van de huidige modellen. Binnen een jaar of 4 is deze van binnen hopeloos verouderd net zoals de huidige X3!
                Dit in combinatie met de harde plastic middenconsole... serieuze blunder als je het mij vraagt!
                Feit. Tenslotte is dit toch al een wagen van de "volgende" generatie. Samen met de 7' en de 5' (GT).
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• X1

Heeft iemand hem al bij een dealer zien staan in de bruine kleur?
                  Ik zou hem graag eens bekijken in deze kleur.

Comment

• De X1 begrijp ik niet. Na drie Xsen, d'er nog eentje bij ? Tenzij de X3 verdwijnt ?

Voor deze doe ik mijn e60 niet weg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kr@be Bekijk Berichten
                      Bij BMW Belux in bornem staan er een paar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                        Ik vind het interieur wel knap maar inderdaad jammer van de gebruikte onderdelen.

Stuur/zetels/airco van de 1-Reeks/3-Reeks, tellers van de 3-Reeks denk ik, enz.

Maar toch vind ik hem knap en aan de buitenkant zal hij niet zo snel verouderen.

Besparingen hé. Ik heb zo de indruk dat de stuurtjes ook allemaal hetzelfde zijn. Ofwel is dat niet het geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                          Besparingen hé. Ik heb zo de indruk dat de stuurtjes ook allemaal hetzelfde zijn. Ofwel is dat niet het geval.
                          Staat er toch?

Comment

Ik had die kleur ook verwacht maar er stonden 2 zwarte bij onze dealer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                              De X1 begrijp ik niet. Na drie Xsen, d'er nog eentje bij ? Tenzij de X3 verdwijnt ?

.
                              Is er op een bepaald moment zelf geen sprake geweest van een X4?

De X1 zal de X3 nooit kunnen vervangen ... dus wat mij betreft blijven deze naast mekaar bestaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                Ik had die kleur ook verwacht maar er stonden 2 zwarte bij onze dealer...
                                Beliën Neerpelt staat er één

Comment

• In Herentals stonden er ook enkele buiten. NIet lelijk,maar toch geen echte meerwaarde tov de 3 reeks touring volgens
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Gisteren op de ring van Antwerpen

[/URL]

Comment

• Gisterenavond op Businesscontact de X1 en de 5 GT gezien. De X1 mogen ze houden, de 5 GT wil ik wel gebruiken voor reisjes

Comment

• Bij Beckers in Lanklaar staat er een X1 in het donkerbruin met zwart stoffen interieur. Eigenlijk is deze X1 zeer sober uitgerust. Het prijskaartje is dan ook nog doenbaar met €38.000. Aan de buitenzijde vind ik het een geslaagde wagen. Het interieur laat me qua afwerking en gebruikte materialen denken aan de BMW 1. Deze X1 zal in eigen huis moeten concurreren tegen de BMW E91. Het zal geen gemakkelijke taak worden.

De verkoper meldde mij ook dat er veel meer mensen komen kijken naar de 5GT dan naar de de X1. Dat is me ook vanmorgen opgevallen. Niemand keek er naar de X1...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

In roeselare Dejonckheere is het testmodel in het bruin. Enorme knappe kleur voor die auto.
                                          Gisteren heb ik er ingezeten en qua ruimte van voor was het zeer goed. Van achteren kon ik er moeilijk uit. Ik geraakte mijn benen niet kwijt.
                                          Het interieur op zich sprak me eigenlijk totaal niet aan . Het deed me niets. Ik vond de tellerpartij veel te klein en het stuur stond me ook niet aan .
                                          Ik weet nie hoe het kwam, maar dat interieur sprak me echt niet aan.

Comment

Working...
                                          X