Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW verhoogt X1 productie
    29-12-2009 09:43

BMW wil komend jaar de productie van de X1 verhogen. Het is de bedoeling dat in 2010 dagelijks 300 exemplaren van de cross-over van de band rollen. Daarmee stijgt het productieaandeel van de X1 richting de 50 procent want de totale dagproductie bedraagt in Leipzig (waar het model van de band rolt) afgerond 700 auto’s. “De X1 slaat zeer goed aan en heeft onze verwachtingen overtroffen”, zo laat een woordvoerder weten.
    BMW is in september begonnen met de productie van de X1. De verkoop blijft vooralsnog hoofdzakelijk tot Europa beperkt. In een later stadium zal het model ook in de Verenigde Staten en Japan worden geïntroduceerd. Naast de X1 rollen ook de 1-serie en de sedanuitvoering van de 3-serie in Leipzig van de band. In de fabriek zijn 2.600 personen werkzaam.

Bron: www.autointernationaal.nl
    freude am fahren

Comment

• Vreemde plaats om uw sleutels weg te steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
        Vreemde plaats om uw sleutels weg te steken.
        Dat is om onmiddellijk warm te kunnen starten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten

Vreemde plaats om uw sleutels weg te steken.
          Hehe, dat ding is ni hoger dan nen Ypsi. Die van ons rijdt daarmee, maar 'k vrees dat het "die is maar even hoog" argument niet gaat pakken want ze vindt de X1 erg lelijk.

Ik ben er ook niet echt gek op.

Comment

• Ze waren beter wat vroeger begonnen met die productie verhoging, dan was onze levering miet met een maand uitgesteld.

Comment

• Mooie combinatie:

Bron: www.autoweek.nl
              freude am fahren

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                freude am fahren

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                  freude am fahren

Comment

• persoonlijk vind ik deze wagen elke keer bij het zien leijker en lijker worden. Normaal heb ik jusit een ander gevoel bij BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                      persoonlijk vind ik deze wagen elke keer bij het zien leijker en lijker worden. Normaal heb ik jusit een ander gevoel bij BMW
                      Hier just hetzelfde in het echt tussen de andere auto's is hij echt klein amper groter dan een focus ik vind dit echt een poor man's Bmw
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Ik ben echt benieuwd naar het M-pack..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                          ik vind dit echt een poor man's Bmw
                          Ik vind dit al redelijk zware uitspraken voor iemand die nog elke dag met de fiets naar het school moet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
                            Ik vind dit al redelijk zware uitspraken voor iemand die nog elke dag met de fiets naar het school moet
                            Wat heeft dat er nu mee te maken ik kan er ook niet aan doen dat u een x1 heeft besteld en dat er daarom geen slecht woord over gezegd mag worden,ik snap gewoon niet hoe een autoliefhebber liever een x1 dan een 3-reeks zou hebben
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

Wat heeft dat er nu mee te maken ik kan er ook niet aan doen dat u een x1 heeft besteld en dat er daarom geen slecht woord over gezegd mag worden,ik snap gewoon niet hoe een autoliefhebber liever een x1 dan een 3-reeks zou hebben

Want de X1 is goedkoper dan de 3.
                              Nora!

Comment

• Voor mij maakt het niet uit of iemand anders de X1 al dan niet schoon vind. Iedereen mag van die wagen vinden wat hem wil.

En om terug te komen op waarom geen 3 reeks... Ik vond het een beetje zot om hier 2 E9X op de inrit te hebben staan.
                                Last edited by ; 01/01/2010, 21:36.

Comment

• Ik heb van de week ne keer kunnen rijden met de X1 en ik vond het prima. De meest essentiele dingen zitten logisch geordend en makkelijk bedienbaar.
                                  De enige verrassing was dat ik vond dat hij heel laag zit. Ik zou er niet van verschieten dat hij precies even laag zit dan de gewone 3. En eigenlijk vind ik dat de enige teleurstelling. Geeft hij niet juist de indruk dat je hoger zult zitten????
                                  De hoofdruimte valt dan weer wel mee.
                                  Wat is het verschil in hoofdruimte tussen een gewone 3 en de X1??

groeten

Comment

• 12345
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• vind het ook een jammerlijke bmw, niet mooi in mijn ogen, modellen blijven uitvinden...
                                      Het gekke is het slaat aan.

Comment

• De X1 mag dan wel goedkoper geprijsd zijn.
                                        Voor hetzelfde geld dat ik nu een X1 heb gekocht,
                                        had ik een beter uitgeruste 3 touring.
                                        Op de 3 geven ze mooie acties en korting.

Ik vind de X1 een knappe wagen. De looks van een SUV en toch
                                        beperkte afmetingen. En zeker de BMW badge waard.

Comment

Hier just hetzelfde in het echt tussen de andere auto's is hij echt klein amper groter dan een focus ik vind dit echt een poor man's Bmw
                                          Wat is uw mening over een BMW 1-reeks en mensen die in rijhuizen wonen?

Comment

Working...
                                          X