Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het was een zwarte buitenkleur, donker gele sportzetels(niet terug te vinden in de optielijst ) met Styling 323 en chrome raamomlijsting + dakrail, donker houtinleg.
Ik rijd nu sinds gisteren met de 20d Xdrive manueel! -foto's post ik later- Maar ik vind de motorisatie toch iets te weinig sensatie bieden. Als ik overga tot aankoop, wacht ik toch nog het M-pack op de markt komt.
@ Tulpje en co : Wat vond je van de prestaties van de 28i automaat ?
Moest hier een SangYong badge opgekleefd hebben...
Ik vind het jammer dat hij zo'n onterechte opmerking krijgt. Zelfs met een SangYong badge zou hij te BMW overkomen, waardoor iedereen SangYong vies zou bekijken omdat ze BMW dan gekopieerd hebben.
Dat kan ik alleen maar beamen! Het design van de BMW's van de laatste tijd heeft precies altijd wat tijd nodig om te "rijpen"! Dit is nu toch superknap? !
Net zals ze 5GT was ik niet onmiddelijk overtuigd, maar eens je ze irl gezien hebt (een mooie uitdossing kan natuurlijk helpen..)..!
Ja maar die full-option wat daar stond kostte ook wel 50 000 euro en dan mag eene auto wel mooi afgewerkt zijn.
Zowel een instap X1 als een full X1 zijn de materialen hetzelfde hoor. Maar het komt bij een instapversie gewoon meer cheap over door het ontbrekken van allerlei in het oog springende luxieuze opties.
Het is ook zo dat een standaard uitgeruste wagen altijd 'goedkoper' overkomt.
Ik zou zeggen ga eens naar Bornem en neemt eens plaats in de full option X1 2.8
Dat verandert niets aan de afwerking, he
Een dacia met leder, gps en houtinleg blijf slecht afgewerkt volgens mij.
Natuurlijk is een fulloption X1 wel mooi gestyleerd maar je mag gewoon niet te veel aan alles aankomen om ontgoocheld te zijn.
Vooral hard plastieke panelen kunnen niet meer en zeker niet voor een bmw, die normaal uit de kwaliteit en de afwerking deels zijn meerprijs rechtvaardigt. Dat en zijn ondermaatse geluidswering kan je de X1 doorschuiven als ondermaats, imo.
Dat hij klein is vanbinnen kan je verwachten en moet je niet op zagen, he. Dat kan je op voorhand weten als je de afmetingen plaatst.
ik had hem graag als leasekandidaat nog gehouden maar door zijn afwerking en geluidsisolatie is een 3 voor mij nog steeds het aantrekkelijkst.
Dat verandert niets aan de afwerking, he
Een dacia met leder, gps en houtinleg blijf slecht afgewerkt volgens mij.
Natuurlijk is een fulloption X1 wel mooi gestyleerd maar je mag gewoon niet te veel aan alles aankomen om ontgoocheld te zijn.
Vooral hard plastieke panelen kunnen niet meer en zeker niet voor een bmw, die normaal uit de kwaliteit en de afwerking deels zijn meerprijs rechtvaardigt. Dat en zijn ondermaatse geluidswering kan je de X1 doorschuiven als ondermaats, imo.
Dat hij klein is vanbinnen kan je verwachten en moet je niet op zagen, he. Dat kan je op voorhand weten als je de afmetingen plaatst.
ik had hem graag als leasekandidaat nog gehouden maar door zijn afwerking en geluidsisolatie is een 3 voor mij nog steeds het aantrekkelijkst.
Ik ervaarde de préfacelift van de 1 Serie, 3 Serie en 5 Serie en X3 als ondermaats van materiaalkwaliteit voor een BMW net als ik het interieur(en zeker al zonder iDrive) totaal niet mooi kon vinden voor een 3 Serie! Maar de materialen zijn met de facelifts op een niveau gekomen die terug als kwaliteit mag bestempeld worden. Het zijn(zullen het ook nooit meer zijn) niet de duurdere afwerkingsmaterial zijn van van welleer zoals op een E38, E39 en E46! Al zie ik wel dat de nieuwe 7 Serie terug op een heel hoog niveau zit en deze terug zullen doorgetrokken worden in andere nieuwe modellen.
Een X1 klein? Hij is ruimer dan een 3 Serie en ik durf hem zelf qua beenruimte achteraan 'bijna' vergelijken met een 5 Serie!
En vele mensen catalogeren een X1 qua grote met een 1 Serie en dat is fout! Een X1 zit zelfs op chassis van een 3 Serie! BMW had hem misschien zelfs beter iets kleiner gemaakt, omdat hij nu zelfs de X3 het moeilijk gaat maken en hem hierdoor ook weer groter zullen moet maken.
Een X1 klein? Hij is ruimer dan een 3 Serie en ik durf hem zelf qua beenruimte achteraan 'bijna' vergelijken met een 5 Serie!
|
Een X1 is niet klein maar de binnenruimte vergelijken met die van E60 is er nu net iets over
Ik zou het qua ruimte vergelijken met een E46touring... Toch zeker qua beenruimte enz
Zowel een instap X1 als een full X1 zijn de materialen hetzelfde hoor. Maar het komt bij een instapversie gewoon meer cheap over door het ontbrekken van allerlei in het oog springende luxieuze opties.
Jah ok maar bvb het handvat van de deur, de rails van de stoelen die ge zo kunt zien dat zijn allemaal dingen die niet zouden mogen maar qua design vond ik het interieur dan weer mooier dan dat van de 3.
Comment