Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik lees heel weinig over de s drive versie, heeft iemand hier ervaring mee? De dealer meent dat ie sportiever rijdt dan de x drive terwijl men bij alle tests vol lof is over de x drive ...
Heeft iemand er ervaring mee? Also... sportophanging of niet? Ik vind het wat stom om te moeten bijbetalen om het weg te laten uit het sportpakket. Heeft ie ook een verlaagde vering dan?
Je ziet hem inderdaad al wat rijden,eerst vond ik hem mooi maar hij springt toch niet echt uit tussen de andere wagens.
Heb hem in de showroom uitgebreid betast en ik vond hem niet echt ruim ook het uitzicht naar buiten toe is ook maar magertjes (kleine achterruit en smalle zijruiten).
De instap,je voelt lichtjes dat hij hoger staat maar niet méér eigenlijk.
Qua basisprijs valt hij wel nog mee maar na een klets opties (want die heeft hij echt nodig)is het géén koopje.
Ik versta uiteindelijk het concept van de X1 niet.Tis zo van kwille maar ik kan niet.
Je gaat dus beter voor een 3touring of de nieuwe X3 dan voor een mosselen nog vis X1.
Wij vinden het ook een zeer mooie wagen, daarom 1.5 weken geleden eentje besteld...
De X1 18d XDrive
Opties:
Comfortline
PDC
Automaat
Leren zetels
Performance Control
X-Line
Navi Business
Dakrails aluminium gesatineerd
Volgens de bestelbon zou ie geleverd worden in de 21e week, zou dus redelijk snel zijn.
Laten we hopen dat het waar is.
Ik denk dat de opvolger van mijn 320d ook een x1 zal zijn,vind de auto mooier worden met de dag + de testen van de x1 komen meestal ook overal positief uit,mooi...
Ben benieuwd naar de foto's meridian,en ook naar de bevindingen van de auto,succes
Comment