Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben er nog altijd fan van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik snap het niet.

Er ook 'n paar gezien tijdens 't verlof. Moet zo ongeveer één van de lelijkste auto's zijn die is gelanceerd in 2010. Men zegt soms 'es dat dat goed verkoopt maar ondertussen hoor ik toch steeds vaker 't tegendeel, dat mag toch niet verwonderen?

Ik heb nu ook wel een boontje voor BMW en als 't er een beetje apart uitziet dan heb ik 't zelfs al graag ... maar hoe ik een X1 ook configureer, zowel op 2D als IRL blijft dat m.i. een gewoon compleet mislukte rotbak.

Sorry hé Roger.

En als je ziet wat dat kost ... ANYTIME een 1/2 tot 1 jaar oude BMW '3 touring met bétere uitrusting voor dezelfde prijs dan zo'n misbaksel.

Enfin, enkel maar mijn mening.
      Ge weet ni wa ge zegt... ik vind 'm zoveel vetter dan een 3. Iets hogere zit.. Ultraknappe kont met die nieuwe achterlichten. Grote nieren met die new style bmw-snoet. En last but not least... Het interieur is 1000x knapper dan die rechte boordplank alla e90 en e60.

Smaken en kleuren zeker? en nu terug bed in want griep!
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        Ge weet ni wa ge zegt... ik vind 'm zoveel vetter dan een 3. Iets hogere zit.. Ultraknappe kont met die nieuwe achterlichten. Grote nieren met die new style bmw-snoet. En last but not least... Het interieur is 1000x knapper dan die rechte boordplank alla e90 en e60.

Smaken en kleuren zeker? en nu terug bed in want griep!
        Met de juiste opties en in de juiste kleur vind ik de X1 toch ook wel een knappe auto. Ik vind hem in het echt veel knapper dan op foto. Ik zie er hier in Brugge toch al wat rond rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
          Ge weet ni wa ge zegt... (...)
          Awel, ik wijt je geraaskal aan:
          Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
          bed in want griep!
          qed

Nee uiteraard, da's persoonlijk. Koopt u maar rap nen xDrive28i gij. Da's standaard automaat dus helemaal op uw huidige goesting geschreven.

Comment

• Vond de X1 meteen knap als concept, later ook als productiemodel. Maar 'k zag enkele weken geleden zo'n X1 in file geparkeerd staan, vlak achter hem een dikke X5. Wat een verschil in buitenafmetingen.
            Mocht de eigenaar van die X1 toevallig last hebben van 'n klein-pietje-syndroom, stond 'ie uren op de hoek van de straat te wachten totdat die X5 daar weg was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              Vond de X1 meteen knap als concept, later ook als productiemodel. Maar 'k zag enkele weken geleden zo'n X1 in file geparkeerd staan, vlak achter hem een dikke X5. Wat een verschil in buitenafmetingen.
              Mocht de eigenaar van die X1 toevallig last hebben van 'n klein-pietje-syndroom, stond 'ie uren op de hoek van de straat te wachten totdat die X5 daar weg was.
              Laten we zeggen dat de X1 groot(genoeg) is en dat de X5 gewoon 'te' groot is.

Comment

• Prachtige auto , staat sedert gisteren in onze garage.
                Rijdt super , is veel groter dan hij eruit ziet en is langs achteren stukken ruimer dan een 3-reeks.
                Gezinswagen , verhoogde personenwagen , sportief. Deze auto is een combinatie van van alles.

De vergelijkingen met X3,Q5 gaan niet op , scheelt minimum 10.000 euro en X1 is trouwens geen SUV. Een van de gedurfder BMWEES want binnenkort zien alle auto's er gelijk uit buiten de voorgrille en het embleem.

You hate it or you like it, duidelijk geen eenheidsworst en dat zie je ook aan de reacties.

We hebben de goede keuze gemaakt.

1 minpunt misschien het aanbod zuinige benzinemodellen.....

Comment

• Zou je geen topicje in Mijn Auto willen aanmaken?
                  freude am fahren

Comment

• inderdaad mooie wagen de x1,heb 2 offertes laten maken,één bij bmw voor de x1,korting 7procent en één bij ford(kuga)korting 14 procent + 2500 euro extra terug voor mijn wagen,echt een moeilijke situatie...m.a.w.,voor de prijs van een gewone x1 heb je een full kuga met uitbouwkit....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door v-ice Bekijk Berichten
                      inderdaad mooie wagen de x1,heb 2 offertes laten maken,één bij bmw voor de x1,korting 7procent en één bij ford(kuga)korting 14 procent + 2500 euro extra terug voor mijn wagen,echt een moeilijke situatie...m.a.w.,voor de prijs van een gewone x1 heb je een full kuga met uitbouwkit....
                      Ik heb recent een Kuga van 32.000 EUR en 8 maand oud mogen overnemen als inruil op een X1 't Is goedkoper om van de eerste keer de juiste beslissing te nemen
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• en welke auto bevalt u het beste?

Comment

• ik weet niet wat ik er van moet denken

Comment

inderdaad mooie wagen de x1,heb 2 offertes laten maken,één bij bmw voor de x1,korting 7procent en één bij ford(kuga)korting 14 procent + 2500 euro extra terug voor mijn wagen,echt een moeilijke situatie...m.a.w.,voor de prijs van een gewone x1 heb je een full kuga met uitbouwkit....
                            Je kan ook stellen dat voor de prijs van een ford met opties je ook met een bmw kan rijden
                            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

en welke auto bevalt u het beste?
                              Als de vraag aan Alexanderr gesteld is, dan stelt u de vraag aan een bmw-verkoper
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• BMW releases new BMW X1 xDrive28i with BMW TwinPower Turbo
                                Tonight, BMW dropped a bit of a bombshell, very discreetly and buried within a press release about a new edition to the BMW X1 family. BMW has as of now officially launched the new BMW X1 xDrive28i.

The xDrive28i is the familiar X1 we already know and love but now has under its hood a brand new 2.0L gas powered 4-Cylinder engine which uses BMWs TwinPower turbo technology, good for 245HP and 350Nm of torque. This all adds up to a 0-60 time of 6.1seconds. Thats damn good for a turbo 4 cylinder geared towards efficiency. You can read all about this bombshell of a new engine in our separate post here.

The new turbo 4-cylinder engine will come mated to a standard 6-speed manual transmission or an 8-speed automatic transmission. The 6-speed manual cars will also have included start-stop technology further adding to the fuel efficient intentions of this car.

The car is officially rated at a staggering 35.7 MPG, which is a 5.7MPG improvement from past models. Co2 emissions are rated at 183 g/km.

For now, check out all the photos of the new X1 xDrive28i below.
                                4 cilinder turbo ipv 6 cilinders

Comment

• Benzine
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Gisteren nog schreef Wouter over de nieuwe viercilinder van BMW met TwinPower turbo. Vandaag lanceert BMW officieel het eerste model met deze motor! En laat je niet foppen: de 28 in de typeaanduiding staat voor 2.0 liter. Ook nieuw voor de X1: het M-pakket.

De nieuwe motor heeft zijn weg gevonden naar het vooronder van de X1. Voorzien van een handmatige zesbak levert de mini-SUV 245 pk en 350 Nm koppel dankzij de TwinPower Turbo technologie die we ook kennen van de .35i en .40i motoren. Afijn, gisteren heeft Wouter jullie al het één en ander verteld over deze nieuwe motor. Maar wat levert dat ding eigenlijk voor prestaties?
                                    In de X1 ga je straks naar de 100 kilometer per uur in 6.1 seconden, tenzij je kiest voor de 0.4 seconden tragere achttraps automaat. De nieuwe xDrive28i hoest nog maar 189 gram CO2 per kilometer uit gebruikt 7.9 liter brandstof per 100 kilometer. Uiteraard is er ook een Start/Stop unit ingehangen om die lagere uitstoot te bereiken. En om de enorme *kuch* sportiviteit van de X1 een beetje te benadrukken heeft BMW natuurlijk het M-pakket, dat overigens op alle X1′s leverbaar is vanaf nu.

Bron: autoblog.nl
                                    Te Koop: Mercedes C220 W205 Avantgarde

Comment

• Pics van M Pack? De X1 sméékt wel om een pakketje waardoor 'ie al die plasticlook een beetje ontzegd wordt, imo.

Comment

• Betekent dit dat de zescilinder niet meer beschikbaar is in de X1?
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Nu heb je daar twee 3-liters met 6 cilinders, dacht ik. De xDrive25i met net iets meer dan 200pk en de xDrive28i met een dikke 250pk, ofzo. Geen idee of die nieuwe 4-pitter turbo die allebei gaat vervangen. Nog niks online te vinden trouwens.

Edit: ah toch wel. Specsheet. In bijlage (PDF).

Edit2: miljaar, stomme limieten, file is 120kB maar forum staat maar 97kB toe

Niet dan.
                                          Last edited by ; 19/01/2011, 12:44.

Comment

Working...
                                          X