Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
      Dan heb je geen goede dealer ;-)
      Ik heb 2 weken geleden langsgeweest bij de dealer en een brochure meegekregen.
      Ik zal hem inscannen en hier plaatsen.
      Deze staat ook al enkel weken on-line op verschillende sites. Heb het over de echte product brochure waarin al de verschillende opties staan afgebeeld. Deze staat ondertss wel al on-line op bmw.com, maar is blijkbaar nog niet beschikbaar in hard copy. Maar vermits het al enkel weken geleden is kan dat ondertss ook wel al het geval zijn...

Comment

• Ziet er niet slecht uit
        Gewicht blijft binnen de perken en prestaties lijken ok.

Ben wel benieuwd hoe BMW deze tegenover de X3 zal positioneren zonder de nieuwe versie van deze laatste teveel in het vaarwater van de X5 te laten komen.
        2021 Taycan 4S
        2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Vergelijking met de '3 touring (correcte schaal).

Ze hebben hem dus net iets kleiner dan de 3 gehouden qua kofferruimte, toch zeker in de lengte, terwijl de 3 op dat gebied helemaal niet overhoudt. Gezien de prijs (lager dan de 3) kon dat natuurlijk niet anders, hoewel het BMW niets extra had gekost om het iets ruimer te maken.

Spijtig, want gezien de prijs vond ik dit voor de rest best een interessante wagen. Maar als ik bovenstaande zie valt hij hoogstens te overwegen voor mensen zonder kinderen of als tweede wagen.

Comment

• Lijkt me even groot als X3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
              Ze hebben hem dus net iets kleiner dan de 3 gehouden qua kofferruimte, toch zeker in de lengte, terwijl de 3 op dat gebied helemaal niet overhoudt. Gezien de prijs (lager dan de 3) kon dat natuurlijk niet anders, hoewel het BMW niets extra had gekost om het iets ruimer te maken.

Spijtig, want gezien de prijs vond ik dit voor de rest best een interessante wagen. Maar als ik bovenstaande zie valt hij hoogstens te overwegen voor mensen zonder kinderen of als tweede wagen.
              Dat ligt er aan. De achterbank heeft 3 standen. In de 'transport-stand' iheeft het koffer van de X1 30 L meer inhoud dan de 3 touring...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proseat Bekijk Berichten
                Lijkt me even groot als X3.
                Euhm?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Here you go :

Comment

Euhm?
                  Scheelt niet veel. BMW claimt trouwens dat er voor de passagiers meer binnenruimte zou zijn vanachter dan in een 3 touring. Lijkt me logisch want de X1 is hoger, dus zal er wel meer hoofdruimte zijn.

Volgende week zaterdag is er opnieuw in 'sneak preview' in Utrecht. Ik ga eens kijken.
                  Mijn garagist heeft gisteren laten weten dat er ook in België een roadshow zou komen voor de X1, maar dat zou pas eind september of begin oktober zijn. Ze zullen moeten wachten tot de eerste exemplaren van de band rollen deze week in de fabriek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
                    Scheelt niet veel. BMW claimt trouwens dat er voor de passagiers meer binnenruimte zou zijn vanachter dan in een 3 touring. Lijkt me logisch want de X1 is hoger, dus zal er wel meer hoofdruimte zijn.

Volgende week zaterdag is er opnieuw in 'sneak preview' in Utrecht. Ik ga eens kijken.
                    Mijn garagist heeft gisteren laten weten dat er ook in België een roadshow zou komen voor de X1, maar dat zou pas eind september of begin oktober zijn. Ze zullen moeten wachten tot de eerste exemplaren van de band rollen deze week in de fabriek.

Heb die mail ook gehad, maar ga de week nadien naar de IAA Frankfurt. Zal de X1 daar wel in volle glorie zien.

Comment

• Ik vind die X1 echt knap. Kan wel eens de opvolger worden van de 159 hier
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Heb hem vorige week gezien in het echt. Een bruine, beige interieur en 19" velgen.
                        Hoe doet BMW het toch, op foto dacht ik van wat is dat nu weer voor iets, maar eens je hem in het echt ziet, damn . Het is echt een raar concept, ze hadden er een 3 touring naast gezet en deze verdween in het niets t.o.v. de X1. Wel een minpuntje aan de koffer is dat hij een hard hoedeplank heeft en geen inschuifbare.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          Heb hem vorige week gezien in het echt. Een bruine, beige interieur en 19" velgen.
                          Hoe doet BMW het toch, op foto dacht ik van wat is dat nu weer voor iets, maar eens je hem in het echt ziet, damn . Het is echt een raar concept, ze hadden er een 3 touring naast gezet en deze verdween in het niets t.o.v. de X1. Wel een minpuntje aan de koffer is dat hij een hard hoedeplank heeft en geen inschuifbare.
                          Waar ergens? Geen foto's genomen?

Comment

• In Bornem staan er 2. In de "dark room", als je er al ene bestelde heb je veel kans dat je er heen mag. Vriend van me (heeft al bestelbon getekend) is gaan zien en is er gek van. Zegt dat 'ie in the flesh écht knap en potent (volwassen) overkomt. Ben benieuwd! Ik ga 'm zien in Frankfurt.

Comment

.... en volwassen overkomt.
                              Wat is dat nu voor lulkoek....
                              Last edited by ; 06/09/2009, 00:49.

Comment

In Bornem staan er 2. In de "dark room", als je er al ene bestelde heb je veel kans dat je er heen mag. Vriend van me (heeft al bestelbon getekend) is gaan zien en is er gek van. Zegt dat 'ie in the flesh écht knap en potent (volwassen) overkomt. Ben benieuwd! Ik ga 'm zien in Frankfurt.
                                Was idd in bornem. Iedereen die nog enige twijfel heeft over de wagen, zal wel bijdraaien als ze hem eens deftig kunnen bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                  Helemaal geen lulkoek. Sommige kleinere wagens hebben echt présence, ze "staan" er, terwijl sommige grotere wagens bijvoorbeeld veel minder dan hun omvang zou doen vermoeden, dat hebben.

De X1 is een kleine auto, eigenlijk, die er op foto's wel vrij groot uitziet. De kans dat je dan een teleurstellend gevoel hebt éénmaal je 'm live ziet, is bij zo'n auto's zeker niet onbestaande. Blijkt dus niet zo te zijn, 't zou een auto zijn die (als ik de twee mensen hoor die 'm gezien hebben) echt de blikken naar zich trekt, die een krachtige uitstraling heeft (niet in de zin van "krachtige motor", maar designmatig).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                    Waar ergens? Geen foto's genomen?
                                    Kheb wel een foto genomen, zal eens zien of ik hem mag posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                      Dit denken waarschijnlijk ook velen als ze een post van u lezen... Volgens mij moet je een zeer aangenaam iemand zijn....

Comment

Working...
                                      X