Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
    Blijkbaar heeft de business navigatie ook een software upgrade gehad en heeft nnu ook de look & feel van de prof versie. Op de foto is dat duidelijk te zien...
    Wat zijn nog de verschillen tussen prof. en buss? Op de 3-reeks zijn dit de verschillen:

Navi Business:
    - scherm 6,5"
    - 1 DVD lader voor zowel navi DVD, als muziek CD's
    - 2D kaart

Navi Pro:
    - scherm 8,8", met mogelijkheid splitscreen (bijv radio en navigatie)
    - 1 DVD-lader voor navi DVD + aparte CD-speler.
    - 3D kaart

Maar als ik goed begrijp is de buss. navigatie nu dus ook 3D met splitscreen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
      Wat zijn nog de verschillen tussen prof. en buss? Op de 3-reeks zijn dit de verschillen:

Navi Business:
      - scherm 6,5"
      - 1 DVD lader voor zowel navi DVD, als muziek CD's
      - 2D kaart

Navi Pro:
      - scherm 8,8", met mogelijkheid splitscreen (bijv radio en navigatie)
      - 1 DVD-lader voor navi DVD + aparte CD-speler.
      - 3D kaart

Maar als ik goed begrijp is de buss. navigatie nu dus ook 3D met splitscreen ?
      Ik denk dat dit nog zo blijft, scherm is sowieso kleiner en 2d kaart. Het is vooral de interface die op het niveau van de Pro is gebracht. Bij de navi prof heb je er ook nog de HD bij, wat volgens mij niet het geval is bij de business.

Comment

• Interactieve catalogus staat online om BMW.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
          Gilles, zou ge zo eens een vergelijking willen in mekaar steken tussen de X3 en de X1
          Here you go :

Comment

• Ik ben enorm geinteresseerd geraakt in deze wagen. Zo'n 2.0d A Xdrive of een 2.3d A Xdrive.

Toch zal ik wachten tot het M-pack uitkomt en tot BMW met nog grotere kortingen zijn klanten probeer te verleiden .

Is het gewone foldertje ook al uit ? Want vind het nergens terug op het net .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Here you go :

Merci voor de moeite...

Het blijft moeilijk om er een juist zicht qua grote op te krijgen. Kzal eens op en af Frankfurt moeten vrees ik.

Comment

• 't Ding loopt als een trein, als ik BMW mag geloven. Ikzelf heb twee goeie vrienden die allebei al ene besteld hebben, in m'n familie komt er ook ene, en ik sprak eind vorige week nog met een goed bevriende BMW-dealer en die zei dat de interesse groot is.

Ben benieuwd. Lijkt erop dat die X1 alvast geen losse flodder gaat worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
                  Merci voor de moeite...

Het blijft moeilijk om er een juist zicht qua grote op te krijgen. Kzal eens op en af Frankfurt moeten vrees ik.

Ga ik ook doen, speciaal voor de X1 ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Ik ben enorm geinteresseerd geraakt in deze wagen. Zo'n 2.0d A Xdrive of een 2.3d A Xdrive.

Toch zal ik wachten tot het M-pack uitkomt en tot BMW met nog grotere kortingen zijn klanten probeer te verleiden .

Is het gewone foldertje ook al uit ? Want vind het nergens terug op het net .

Vorige week nog eens gehoord bij mijn dealer. Brochure zullen pas voor ergens in september zijn.
                    Last edited by ; 31/08/2009, 21:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      't Ding loopt als een trein, als ik BMW mag geloven. Ikzelf heb twee goeie vrienden die allebei al ene besteld hebben, in m'n familie komt er ook ene, en ik sprak eind vorige week nog met een goed bevriende BMW-dealer en die zei dat de interesse groot is.

Ben benieuwd. Lijkt erop dat die X1 alvast geen losse flodder gaat worden...
                      Straks ook effe contact opgenomen bij mijn verkoper. Hij heeft er ook al enkele opstaan. Ik heb een afspraak voor morgen namiddag om eens het een en ander te laten uittellen.

Comment

Vorige week nog eens gehuurd bij mijn dealer. .

U bedoelt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

U bedoelt?
                          En u bent?

Comment

• Productiestart voor BMW X1
                            31-08-2009 14:07

BMW begint dinsdag met de serieproductie van de X1. De compacte cross-over beleeft zijn publieksdebuut op de 17 september van start gaande IAA van Frankfurt en arriveert op 24 oktober bij de Nederlandse dealers. De X1 zal dan verkrijgbaar zijn vanaf 41.350 euro. Heeft u geduld tot maart, dan kan u al voor 34.950 euro klaar zijn. BMW begint namelijk met de bouw van een beperkt aantal uitvoeringen, waarvan de sDrive20d de goedkoopste is. Maart volgend jaar start de productie van een nieuw basismodel, de sDrive18i.
                            BMW gaat de X1 in Leipzig bouwen. Het productietempo bedraagt vooralsnog 300 exemplaren per dag. In dezelfde fabriek vervaardigt BMW ook de 1- en 3-serie, waarmee de X1 technisch veel gemeen heeft. Naast de genoemde sDrive20d zal er vanaf de showroomintroductie in oktober ook gekozen kunnen worden voor de xDrive28i (53.950 euro), de xDrive20d (44.420 euro) en de xDrive23d (51.800 euro). De Executive versies kosten 2.500 euro extra.

Bron: www.autointernationaal.nl
                            freude am fahren

Comment

Vorige week nog eens gehoord bij mijn dealer. Brochure zullen pas voor ergens in september zijn.
                              Dan heb je geen goede dealer ;-)
                              Ik heb 2 weken geleden langsgeweest bij de dealer en een brochure meegekregen.
                              Ik zal hem inscannen en hier plaatsen.
                              Last edited by ; 02/09/2009, 12:56.

Comment

• Brochure X1

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X