Oorspronkelijk geplaatst door Wes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X1
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenOp de Belgische stie van BMW is de X1 al samen te stellen in de configurator.
Is nog wel niet compleet. Alle kleuren en uitvoeringen staan er nog niet in als ook sensatec staat er nog niet tss.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenHeb ik dat goed gezien ? Is er geen X1 te verkrijgen waarvan de BIV lager is dan € 2478 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenDe 1.8d zeker, maar deze staat er nog niet op...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenIs pas beschikbaar vanaf december.
Klopt.
Comment
-
X1 preview in Rijswijk
Inderdaad morgen is er de officiele voorstelling van de X1 en ja o ja ik kan ook niet gaan, heb een bbq bij mijn broer. Dus als er iemand in mijn plaats wil gaan wil ik gerust als ik j e email adres heb je nog de plaats van het spectakel doorsturen.
Spijtig voor mij maar het is nu zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk BerichtenInderdaad morgen is er de officiele voorstelling van de X1 en ja o ja ik kan ook niet gaan, heb een bbq bij mijn broer. Dus als er iemand in mijn plaats wil gaan wil ik gerust als ik j e email adres heb je nog de plaats van het spectakel doorsturen.
Spijtig voor mij maar het is nu zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk BerichtenDiegene die niet kunnen wachten, kunnen vanaf morgen de X1 gaan bewonderen op het KLM Open golftoernooi in Zandvoort. Hij staat daar in het sponsordorp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenHeb ik dat goed gezien ? Is er geen X1 te verkrijgen waarvan de BIV lager is dan € 2478 ?
Het Belgische BIV systeem loopt trouwens toch op z'n laatste poten, binnenkort gaat het afgeschaft worden en komt er een nieuw systeem. Niet te vroeg juichen, het zal er niet op beteren. De bedoeling is om de aanschaf van een auto goedkoper te maken, maar het gebruik duurder. Hopelijk kijken ze niet richting Nederland en gaan ze niet beginnen met BPM en bijtelling, want dan zijn we ver van huis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk BerichtenZou BMW niet beter stoppen met 'gereduceerd vermogen' aan te bieden en doen zoals Volvo, de volle PK's leveren en het verschil in BIV als korting geven? Voor hen volgens mij goedkoper want ze hoeven minder modellen te homologeren.
Het Belgische BIV systeem loopt trouwens toch op z'n laatste poten, binnenkort gaat het afgeschaft worden en komt er een nieuw systeem. Niet te vroeg juichen, het zal er niet op beteren. De bedoeling is om de aanschaf van een auto goedkoper te maken, maar het gebruik duurder. Hopelijk kijken ze niet richting Nederland en gaan ze niet beginnen met BPM en bijtelling, want dan zijn we ver van huis.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenConfigureerbaar op www.bmw.be.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenja, dat stond al op de vorige bladzijde ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHoho 53 000 eurowat is de basisprijs van de 23d
Comment
-
Blijkbaar heeft de business navigatie ook een software upgrade gehad en heeft nnu ook de look & feel van de prof versie. Op de foto is dat duidelijk te zien...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVergelijking met de '3 touring (correcte schaal).
Comment
Comment