Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
    Ik wil wel :-)
    Jah tis ergens in holland meh t ging allemaal via mail en ik heb terugstuurd dat ik nie kon komen en dat ze maar iemand anders ermee gelukkig mee moesten maken.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
      Op de Belgische stie van BMW is de X1 al samen te stellen in de configurator.

Is nog wel niet compleet. Alle kleuren en uitvoeringen staan er nog niet in als ook sensatec staat er nog niet tss.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
        Heb ik dat goed gezien ? Is er geen X1 te verkrijgen waarvan de BIV lager is dan € 2478 ?
        De 1.8d zeker, maar deze staat er nog niet op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
          De 1.8d zeker, maar deze staat er nog niet op...
          Is pas beschikbaar vanaf december.
          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
            Is pas beschikbaar vanaf december.

Klopt.

Comment

• X1 preview in Rijswijk

Inderdaad morgen is er de officiele voorstelling van de X1 en ja o ja ik kan ook niet gaan, heb een bbq bij mijn broer. Dus als er iemand in mijn plaats wil gaan wil ik gerust als ik j e email adres heb je nog de plaats van het spectakel doorsturen.

Spijtig voor mij maar het is nu zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
                Inderdaad morgen is er de officiele voorstelling van de X1 en ja o ja ik kan ook niet gaan, heb een bbq bij mijn broer. Dus als er iemand in mijn plaats wil gaan wil ik gerust als ik j e email adres heb je nog de plaats van het spectakel doorsturen.

Spijtig voor mij maar het is nu zo.
                Rijswijk is wel een eindje bollen. Hoe laat is dat?

Comment

• Diegene die niet kunnen wachten, kunnen vanaf morgen de X1 gaan bewonderen op het KLM Open golftoernooi in Zandvoort. Hij staat daar in het sponsordorp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
                    Diegene die niet kunnen wachten, kunnen vanaf morgen de X1 gaan bewonderen op het KLM Open golftoernooi in Zandvoort. Hij staat daar in het sponsordorp.
                    Weeral in Nederland, vorige week Rijswijk, nu Znadvoort. Wanneer bij ons...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                      Heb ik dat goed gezien ? Is er geen X1 te verkrijgen waarvan de BIV lager is dan € 2478 ?
                      Zou BMW niet beter stoppen met 'gereduceerd vermogen' aan te bieden en doen zoals Volvo, de volle PK's leveren en het verschil in BIV als korting geven? Voor hen volgens mij goedkoper want ze hoeven minder modellen te homologeren.

Het Belgische BIV systeem loopt trouwens toch op z'n laatste poten, binnenkort gaat het afgeschaft worden en komt er een nieuw systeem. Niet te vroeg juichen, het zal er niet op beteren. De bedoeling is om de aanschaf van een auto goedkoper te maken, maar het gebruik duurder. Hopelijk kijken ze niet richting Nederland en gaan ze niet beginnen met BPM en bijtelling, want dan zijn we ver van huis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
                        Zou BMW niet beter stoppen met 'gereduceerd vermogen' aan te bieden en doen zoals Volvo, de volle PK's leveren en het verschil in BIV als korting geven? Voor hen volgens mij goedkoper want ze hoeven minder modellen te homologeren.

Het Belgische BIV systeem loopt trouwens toch op z'n laatste poten, binnenkort gaat het afgeschaft worden en komt er een nieuw systeem. Niet te vroeg juichen, het zal er niet op beteren. De bedoeling is om de aanschaf van een auto goedkoper te maken, maar het gebruik duurder. Hopelijk kijken ze niet richting Nederland en gaan ze niet beginnen met BPM en bijtelling, want dan zijn we ver van huis.
                        een soort co2 taks dan. Wat dan met wagens die op lpg bollen? Zij hebben quasi toch geen uitstoot?

Comment

• Configureerbaar op www.bmw.be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Configureerbaar op www.bmw.be.
                            ja, dat stond al op de vorige bladzijde ook
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• X1 xDrive23d met automaat, zowat volledig naar mijn goesting, 53.650 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                ja, dat stond al op de vorige bladzijde ook
                                Proficiat.

Comment

• Hoho 53 000 euro wat is de basisprijs van de 23d
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                    Hoho 53 000 euro wat is de basisprijs van de 23d
                                    Edit: 38.500 €
                                    Last edited by ; 20/08/2009, 21:23.

Comment

• ah zo belachelijk veel
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Blijkbaar heeft de business navigatie ook een software upgrade gehad en heeft nnu ook de look & feel van de prof versie. Op de foto is dat duidelijk te zien...
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 25/08/2009, 16:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Vergelijking met de '3 touring (correcte schaal).

Gilles, zou ge zo eens een vergelijking willen in mekaar steken tussen de X3 en de X1

Comment

Working...
                                          X