Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mijne staat ook altijd op AUT., en zo moet ie prima werken, indien je steeds zou moeten corrigeren met op MAN te zetten is de AUT stand overbodig.
    Bijkomend als ie een fluitend geluid maakt, dient ook dit nagekeken te worden...ook dat is niet normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
      Ik ga morgen eens langsgaan bij mijn garage, want dat trillen is volgens mij idd niet normaal. Het is niet enkel de koppeling die trilt, maar ook af en toe mijn versnellingspook. Waarschijnlijk zijn beiden met elkaar gelinkt. Jammer voor een auto van 7 maand oud...
      Ik heb die trillingen ook rond de 110km/u, meestal enkel stuur soms ook versnellingspook. Koppeling heb ik nog niet ondervonden.
      Mijn banden heb ik nu tweemaal laten uitlijnen maar t'is nog niet opgelost, van de week leg ik terug mijn wintervelgen (18"->16") ik ga eens kijken of het trillen meeverhuist of niet.

Fluiten van de airco heb ik ook één keer voorgehad, er zat een klein blaadje voor de opening. Eventjes maximaal gezet en dan was het vermalen vermoed ik want het was over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
        mijne staat ook altijd op AUT., en zo moet ie prima werken, indien je steeds zou moeten corrigeren met op MAN te zetten is de AUT stand overbodig.
        ik moet nooit corrigeren, ik zeg alleen dat de werking op Auto meer tochten produceert (blijkbaar omdat het systeem de gevraagde temperatuur sneller probeert te halen)
        op manueel voel ik nooit tocht, en de ventilatie stel ik af om helemaal geen geluid te bekomen (stand 2 denk ik...)
        nu, ik denk ook dat dit wat persoonlijk is : het eerst dat mijn schoonbroer doet als hij in mijn wagen komt zitten is alle mondingen aan zijn kant dichtdoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          ik moet nooit corrigeren, ik zeg alleen dat de werking op Auto meer tochten produceert (blijkbaar omdat het systeem de gevraagde temperatuur sneller probeert te halen)
          op manueel voel ik nooit tocht, en de ventilatie stel ik af om helemaal geen geluid te bekomen (stand 2 denk ik...)
          nu, ik denk ook dat dit wat persoonlijk is : het eerst dat mijn schoonbroer doet als hij in mijn wagen komt zitten is alle mondingen aan zijn kant dichtdoen
          idd..roosters afsluiten heeft idd invloed op de andere, ik zou dan eerder verkiezen van de luchtstroom van u weg te sturen en de monden laten open te staan.
          Feit is ook wanneer ik in de wagen stap, hij naar aanleiding van mijn reeds opgezette standverwarming niet volle bak begint te blazen eenmaal gestart, daar de temp. in de wagen reeds warm is. En gezien in mijn geval het meestal voor een rit(je) is van 5 a 6 uur, dient ie gewoon alles op temp. te houden ipv op temp. te brengen = een groot verschil.
          En zoals je zegt zal ieder zijn persoontje hier ook wel iets mee te maken hebben, wat voor de ene een briesje is, is voor de andere tocht etc...

Comment

• Vandaag een brief gehad van Audi, mijn wagen ( op basis van chasisnummer ) 04/2009
            maakt deel uit van een terugroep actie.
            Er staat niet bij waarover dat het gaat....we zullen wel zien...ben is benieuwd....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
              Vandaag een brief gehad van Audi, mijn wagen ( op basis van chasisnummer ) 04/2009
              maakt deel uit van een terugroep actie.
              Er staat niet bij waarover dat het gaat....we zullen wel zien...ben is benieuwd....
              Zonet contact gehad met de garage. Het zou gaan over het pano dak. Ongeveer uurke werk..
              Wat het probleem exact is weet ik nog niet..

Comment

• was jij niet degene die al aan z'n 2de dak toe is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                  was jij niet degene die al aan z'n 2de dak toe is?
                  inderdaad, mijn eerste is eens stuk gesprongen, werd op kosten van Audi vervangen.
                  Sindsdien geen probleem meer mee. Ik weet niet wat precies het probleem zou kunnen zijn, ik zal volgende week maandag wel zien. Het gaat hier niet om een actie dat er iets vervangen dient te worden, maar om een controle actie.

Comment

• de mijne is ook van 4/2009, weliswaar zonder pano.dak
                    Ik merk wel trillingen op bij 140 met de remork aangekoppeld op de E313, zouden ze daar ook een terugroep voor doen

Comment

de mijne is ook van 4/2009, weliswaar zonder pano.dak
                      Ik merk wel trillingen op bij 140 met de remork aangekoppeld op de E313, zouden ze daar ook een terugroep voor doen
                      wat? nen terugroep van den E313 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk Berichten
                        Ik heb spijtig genoeg enkele weken na mijn bestelling(oktober 2009-audi days) nog
                        de bluethoot functie bij besteld (363 euro !) mijn collega die ook enkele aanpassingen heeft laten doorvoeren had dit niet genomen en deze is nu simpelweg geactiveerd!
                        (MMI 3G+)
                        Zit dit standaard in elke MMI? Wij hebben een Q5 van oktober 2010.

Comment

• Bij ons komt er een Avant als vervanger voor de A3. Voor de kleur twijfelen we over Cascadeblauw. Iemand die weet waar we die is in het echt kunnen zien, of iemand die er foto's van heeft? Google levert niet veel duidelijkheid ...
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                            Bij ons komt er een Avant als vervanger voor de A3. Voor de kleur twijfelen we over Cascadeblauw. Iemand die weet waar we die is in het echt kunnen zien, of iemand die er foto's van heeft? Google levert niet veel duidelijkheid ...
                            In deze thread zijn er wel wat foto's van terug te vinden: http://www.autoforum.be/showthread.php?p=3253813
                            En hier nog eentje: http://forum.autowereld.be/showthrea...25046&page=172
                            Last edited by ; 05/11/2010, 08:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BnRt Bekijk Berichten
                              In deze thread zijn er wel wat foto's van terug te vinden: http://www.autoforum.be/showthread.php?p=3253813
                              En hier nog eentje: http://forum.autowereld.be/showthrea...25046&page=172
                              Merci, die eerste had ik al, maar dat beeld binnen lijkt mij niet 100% juist om een goed idee te krijgen van de kleur.
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

de mijne is ook van 4/2009, weliswaar zonder pano.dak
                                Ze gaan wsl als alternatief de E314 voorstellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk Berichten
                                  Ze gaan wsl als alternatief de E314 voorstellen

of den trekhaak van uwe ketel afhalen ...dat zal er ook veel aan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                                    Zit dit standaard in elke MMI? Wij hebben een Q5 van oktober 2010.
                                    Zit standaard op" MMI +" enkel niet geactiveerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk Berichten
                                      Zit standaard op" MMI +" enkel niet geactiveerd.
                                      Maw je kan perfect een GSM koppelen via bluetooth en bellen via de MMI ?

Hoe zit het dat met een microfoon om te bellen, zit die er standaard in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                        Merci, die eerste had ik al, maar dat beeld binnen lijkt mij niet 100% juist om een goed idee te krijgen van de kleur.
                                        Klopt, ik ben er toen voor naar D'Ieteren gereden omdat je destijds (en nu waarschijnlijk nog steeds) die kleur maar zelden tegenkomt in een showroom. Cascadeblauw moet je "in 't echt" gezien hebben voordat je ze kiest. 't is zo'n kleur: love it or hate it

Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                                        of den trekhaak van uwe ketel afhalen ...dat zal er ook veel aan doen
                                        Amai nie, ik ben maar wat tevreden als ik die remparachute thuis kan laten maar soms kan ik echt niet zonder. Er heeft al zoveel rommel in dat hok gezeten dat het ondertussen al wat sporen begint na te laten op het interieur. Eigenlijk wel zonde

Comment

Amai nie, ik ben maar wat tevreden als ik die remparachute thuis kan laten maar soms kan ik echt niet zonder. Er heeft al zoveel rommel in dat hok gezeten dat het ondertussen al wat sporen begint na te laten op het interieur. Eigenlijk wel zonde
                                          Mijne trekhaak staat er ook permanent op. Ik weet niet hoe het komt.....maar in het stad respecteren de meeste dan een maneuver afstand achter je wagen bij het parkeren.....

Comment

Working...
                                          X