Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
    Al die snufjes maken het leven precies niet echt gemakkelijker...
    ik geef je gelijk...
    idem dito met de auto-ruitewissers
    je komt terug naar huis met droog (geworden...) weer, en je vergeet de hendel terug op "0" te zetten; intussen is je voorruit terug een beetje (?) vuil, en de volgende dag wordt dat vuil op de hele voorruit uitgesmeerd als er maar één druppelje op de voeler valt
    maar 1 oplossing, ruitenwasser inschakelen, en je hele voorkant is nat door de werking van de koplampenwasser...
    met de achterruit is het hetzelfde als je wagen in reverse zet...

nothing is perfekt, maar soms zijn wij beter gediend door iemand (wij dus ) die eerste denkt

Comment

• Ontdek Audi van A1 tot A8 tijdens de Audi Days van 20 september tot 11 oktober.

gevonden op http://deckx-team.be/a1

Comment

• Eens langs gaan dan.

Comment

• heb hem gisteren zien staan bij Dielis in bornem... ah zo klein man, ok ik had niets anders verwacht, maar voor mij is het niets of m'n benen steken in het motorcompartiment denk ik
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouterp Bekijk Berichten
            Ontdek Audi van A1 tot A8 tijdens de Audi Days van 20 september tot 11 oktober.

gevonden op http://deckx-team.be/a1

Iemand al gehoord wat de acties zijn tijdens deze Audi days?
            En vooral voor de A4?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk Berichten
              Hoe bevalt de S4 je ?
              Avant? berline? kleur?.......
              Ben benieuwd naar foto's!
              Hij is uitgesteld tot 13 September. Dus i'm still waiting. Foto's zullen zeker volgen.

Het is een Phantom Black 2011 S4 Berline (verkoper zei dat 90% een avant neemt met de S en RS modellen dus ga ik lekker tegen de menigte in ) met S-tronic en de 7 dubbele spaakvelgen en een hoop andere dure rommel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mystery Bekijk Berichten
                Hij is uitgesteld tot 13 September. Dus i'm still waiting. Foto's zullen zeker volgen.

Het is een Phantom Black 2011 S4 Berline (verkoper zei dat 90% een avant neemt met de S en RS modellen dus ga ik lekker tegen de menigte in ) met S-tronic en de 7 dubbele spaakvelgen en een hoop andere dure rommel.
                welke rommel zoal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mystery Bekijk Berichten
                  (...)verkoper zei dat 90% een avant neemt met de S en RS modellen dus ga ik lekker tegen de menigte in (...)
                  Uitstekende keuze!

Comment

• Mijn zus heeft sinds mei dit jaar een audi A4 avant S-line.
                    Zij en mijn schoonbroer hebben een zoontje van 2,5jaar en nu is ze terug in verwachting en sinds deze week weten ze dat het een tweeling is.
                    Maar kunnen daar 3 kinderzitjes in? Iemand die dit weet?

Comment

• De optielijst spreekt van 'ISOFIX op de plaatsen AR', ikzelf interpreteer dat dan als alle drie de plaatsen....?

Comment

• Heeft er al iemand een mini coyote ingebouwd in zijn A4 MY2010?

Hoe hebben jullie dat gedaan om dat wat mooi weg te werken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                          De optielijst spreekt van 'ISOFIX op de plaatsen AR', ikzelf interpreteer dat dan als alle drie de plaatsen....?
                          Uiteraard, en dat kan de vraagsteller's zus ook vaststellen door gewoon naar de achterbank te kijken. Er zijn 3 plaatsen met isofix voorzien, maar dat is wellicht de vraag niet. De vraag is of er op de 3 plaatsen tegeljikertijd een zitje past. En daar durf ik geen antoord op te geveb, zal wel afhangen van de specifieke modellen/merken van kinderzitjes die gebruikt gaan worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                            Uiteraard, en dat kan de vraagsteller's zus ook vaststellen door gewoon naar de achterbank te kijken. Er zijn 3 plaatsen met isofix voorzien, maar dat is wellicht de vraag niet. De vraag is of er op de 3 plaatsen tegeljikertijd een zitje past. En daar durf ik geen antoord op te geveb, zal wel afhangen van de specifieke modellen/merken van kinderzitjes die gebruikt gaan worden.
                            Dan is dat mogelijk ook een van de wijzigingen tussen MY2009 en 2010.
                            Voor MY2009 geldt het volgende:
                            ISOFIX houdt inderdaad 3 montagepunten in: 2 op de achterbank en 1 op de passagierszetel vooraan. Achteraan in 't midden zit er geen ISOFIX. Bij gebruik van ISOFIX vooraan mag je niet vergeten om de airbag te deactiveren via het contactslot in het handschoenkastje

@dePAUL: heb jij een MY2010 met ISOFIX?

Last edited by ; 07/09/2010, 23:39. Reden: pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                              Mijn zus heeft sinds mei dit jaar een audi A4 avant S-line.
                              Zij en mijn schoonbroer hebben een zoontje van 2,5jaar en nu is ze terug in verwachting en sinds deze week weten ze dat het een tweeling is.
                              Maar kunnen daar 3 kinderzitjes in? Iemand die dit weet?
                              Wij hebben 2 kinderzitjes op de achterbank, en daar kan geen derde tussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                Dan is dat mogelijk ook een van de wijzigingen tussen MY2009 en 2010.
                                Voor MY2009 geldt het volgende:
                                ISOFIX houdt inderdaad 3 montagepunten in: 2 op de achterbank en 1 op de passagierszetel vooraan. Achteraan in 't midden zit er geen ISOFIX. Bij gebruik van ISOFIX vooraan mag je niet vergeten om de airbag te deactiveren via het contactslot in het handschoenkastje

@dePAUL: heb jij een MY2010 met ISOFIX?

Geen idee, ik heb de auto besteld in 2008, en ontvangen begin 2009. Ik heb alleszins dezelfde (sport)stoelbekleding als op uw foto's. Maar nu ik die foto's zie ben ik er ook niet meer zo zeker of er wel 3 plaatsen achteraan zijn, zou eens moeten gaan kijken. 4 ankerpunten zijn idd slechts 2 plaatsen en geen 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                  Wij hebben 2 kinderzitjes op de achterbank, en daar kan geen derde tussen.
                                  Ja lap , dan gaat er binnenkort een A4 avant S-line te koop komen van mei dit jaar...

Comment

Ja lap , dan gaat er binnenkort een A4 avant S-line te koop komen van mei dit jaar...
                                    of de kindjes weg doen........maar dat is geen optie zekers...

Comment

amai, daar zal verlies op zitten hoor

Comment

Is in overweging nemen of het niet interesanter is om gewoon vb een berlingo bij te kopen. Met datgene dat je zou moeten laten vallen op de audi,koop je reeds zo een jong occasie berlingo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                                          ...of het niet interesanter is om gewoon vb een berlingo bij te kopen.
                                          A4 vs. soepkar

Comment

Working...
                                          X