Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo vandaan mijn winterbanden besteld zaterdag moet ik ze gaan opleggen .
    Ik heb gekozen voor de Michelin primacy Alpin PA3 montage en al voor 181€ per band.(225/55/16-95h)
    Welke winterbanden hebben sommigen onder u liggen ?
    Ik heb ervoor gekozen om ze op die lelijke originele aero velgen te zetten aangezien ik in de zomer er toch 20 duims onder ga zetten ;-)
    Ook nog de mistlamproosters besteld met chroom ring origineel voor de gewone bumper .

Comment

• Heb er zelf net dezelfde winterbanden opliggen in dezelfde maat, op de originele wintervelg (5spaak)
      'k ben er best wel tevreden van.

Comment

• Ik rij sinds vorige week terug met de ContiWintercontact's 810 S, samen met de originele S4 velgen.
        Wat me onmiddellijk opviel was het veercomfort dat erop vooruitging. Vooral met Audi Drive select in Dynamicmodus. Nu is die instelling ook bruikbaar op een pokdalig wegdek en dit in tegenstelling tot de zomerbanden ContiSportcontact 5P 255/35/19.

Comment

• Led verlichting

Heeft iemand ervaring met het achteraf aanbrengen van led verlichting. Zou graag led (dagrijverlichting) willen aanbrengen net boven de mistlampen van een nieuwe Audi A4 b8 (sedan).

1. Is dit moeilijk?
          2. Heeft er iemand fotos van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
            Ook nog de mistlamproosters besteld met chroom ring origineel voor de gewone bumper .
            Waar heb je deze gehaald? Besteld op het internet of zijn deze ergens te koop in winkel.

Comment

• De chrome ringen zijn op de website van audiwereld te bestellen.

Nog even een aanvulling op de LEd verlichting die ik wil inbouwen boven mijn mistlampen:

Aangezien ik A technisch ben graag tips en of ervaringen?

Comment

• De drl-leds vind ik mooi maar geen must, ik heb voor de xenons gekozen omwille van de veel hogere lichtopbrengst (aangezien ik 's nachts al eens met een halfwakkere kop de baan op moet).
                Een A4 zonder drl-leds vind ik net evenmooi staan en zou er zelf geen aftermarket leds op monteren. Qua montage kan dat niet zo complex zijn, maar of je er een mooi resultaat mee bereikt vraag ik me wel af.
                Last edited by ; 24/11/2010, 23:07. Reden: typos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bsoers Bekijk Berichten
                  Heeft iemand ervaring met het achteraf aanbrengen van led verlichting. Zou graag led (dagrijverlichting) willen aanbrengen net boven de mistlampen van een nieuwe Audi A4 b8 (sedan).

1. Is dit moeilijk?
                  Geen idee of dat moeilijk is. Maar het zal vooral lelijk zijn. Je kunt ook achteraf je lichtblokken laten vervangen door exemplaren met de LED dagrijverlichting ingebouwd (al dan niet origineel Audi). Dat zal in ieder geval 100x mooier zijn dan die kerstslingers die achteraf tegen de bumper worden geplakt en een erg hoog 2de- of zelfs 3de-hands effect op de ganse auto hebben. Dit heeft echt zo iets van "ik kon mij het origineel niet permitteren en ben dus bij de Brico langsgeweest". En ja, hoe goed het ook is uitgevoerd, van deze indruk geraak je nooit af.

Comment

De chrome ringen zijn op de website van audiwereld te bestellen.

Nog even een aanvulling op de LEd verlichting die ik wil inbouwen boven mijn mistlampen:

Aangezien ik A technisch ben graag tips en of ervaringen?
                    Tja, zoals ik al vreesde is dit een one-size-fits-none systeem wat optisch totaal niet past bij de A4. Ik veronderstel niet dat dit technisch moeilijk te realiseren valt, maar het oog wilt toch ook wat? Waarom een mooie wagen verknoeien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                      Geen idee of dat moeilijk is. Maar het zal vooral lelijk zijn. Je kunt ook achteraf je lichtblokken laten vervangen door exemplaren met de LED dagrijverlichting ingebouwd (al dan niet origineel Audi). Dat zal in ieder geval 100x mooier zijn dan die kerstslingers die achteraf tegen de bumper worden geplakt en een erg hoog 2de- of zelfs 3de-hands effect op de ganse auto hebben. Dit heeft echt zo iets van "ik kon mij het origineel niet permitteren en ben dus bij de Brico langsgeweest". En ja, hoe goed het ook is uitgevoerd, van deze indruk geraak je nooit af.
                      volg DE PAUL volledig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                        volg DE PAUL volledig
                        En ik volg jullie beiden meer dan VOLLEDIG!

NIET DOEN is de boodschap, dat oogt ZOOOOO goedkoop!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                        2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Ik ga mijn auto deze week bestellen, kan dus nog kiezen voor de orginele verlichting. Zelf vind ik de LED verlichting van de A4 niet zo mooi. Daarom ben ik opzoek naar andere opties. Daarbij rijden er zoveel zelfde A4 modellen rond dat ik het persoonlijk mooier vind als het iets afwijkt de standaard. Als sommige mensen dit goedkoop vinden... dat moet ik dan op de koop toenemen. Zelf vind ik het mooier als de LED verlichting lager zitten, ter hoogte van de mistlampen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
                            Waar heb je deze gehaald? Besteld op het internet of zijn deze ergens te koop in winkel.
                            inderdaad de roosters heb ik via audiwereld besteld .
                            Ik heb ze gezien bij een vriend van mij het is dus inderdaad een origineel onderdaal maar dan van azie .
                            Hier niet te bestellen bij de dealer heb het reeds geprobeerd.
                            was 81 euro met verzending .
                            kweet veel geld voor zo een stuk chroom maar ja je leeft ma 1 keer hé

Comment

1. Is dit moeilijk?
                              Audi zou je A4 af moeten nemen mocht je hem zo verkrachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                Audi zou je A4 af moeten nemen mocht je hem zo verkrachten.
                                lol, iedereen moet vooral doen wat hij zelf het mooist vindt (binnen het wettelijk kader uiteraard) en het zal Audi worst wezen wat iemand met z'n A4 uithaalt. Eenmaal betaald doe je er toch mee wat je wil zeker?

Ik denk dat het voor een model van wagens waarop de constructeur zelf DRL aanbiedt (al dan niet in optie) moeilijk is om op een geslaagde manier nadien dit zelf aan te brengen zonder dat het afbreuk doet aan het geheel. Naar mijn mening komt zoiets alleen maar goed tot z'n recht als er tal van aanpassingen gebeuren (bumperkits, velgen, ...==> carstyling) waardoor de wagen in z'n geheel anders oogt. Smaken verschillen

Comment

Ik ga mijn auto deze week bestellen, kan dus nog kiezen voor de orginele verlichting. Zelf vind ik de LED verlichting van de A4 niet zo mooi. Daarom ben ik opzoek naar andere opties. Daarbij rijden er zoveel zelfde A4 modellen rond dat ik het persoonlijk mooier vind als het iets afwijkt de standaard. Als sommige mensen dit goedkoop vinden... dat moet ik dan op de koop toenemen. Zelf vind ik het mooier als de LED verlichting lager zitten, ter hoogte van de mistlampen.
                                  Wel, als je de LED verlichting laat vallen dan heb je al een auto die afwijkt van de standaard.
                                  Als je echt iets speiaals wilt, neem dan een speciale kleur a la carte (of inidivdual of hoe heet dat ook alweer bij Audi) ofzo. De redenering om je auto opzettelijk lelijker te maken alleen om anders te zijn snap ik niet zo. Dan kun je even goed met een voorhamer wat blutsen in je koetswerk slaan, is ook heel speciaal.

Comment

• Wat een rare reacties. Als ik het zelf lelijk zou vinden ga ik het toch niet doen? Waarom hebben jullie allemaal een mening over wat IK mooi of niet mooi zou vinden.

Comment

Wat een rare reacties. Als ik het zelf lelijk zou vinden ga ik het toch niet doen? Waarom hebben jullie allemaal een mening over wat IK mooi of niet mooi zou vinden.
                                      Als jij dat mooi vind dan mag je dat uiteraard doen he. Het is al zo vaak gezegd: over kleur en smaken...

Maar blijkbaar irriteert het je toch dat mensen er commentaar op hebben? Als je die dingen plaatst dan zul je die commentaar ook hebben, maar dan in het echt ipv op een forum. Misschien niet verbaal, maar toch op non-verbale manier. Dat is misschien toch iets om rekening mee te houden. Het kan het plezier in uw investering doen temperen.

Een andere bedenking die ik heb is deze: van bijvoorbeeld een mooie velg kun je nog zeggen dat je er zelfs iets aan hebt: wanneer je wagen geparkeerd staat en jij kijkt ernaar. In het geval van die lichtjes zal dat niet het geval zijn want ze zullen niet branden wanneer je auto geparkeerd is. Zelf heb je dus behoorlijk weinig aan het uitzicht. En de anderen vinden het eerder lelijk dan mooi (afgaande op de reacties hier op het forum). Of zie ik dit verkeerd?

Comment

Ik ga mijn auto deze week bestellen, kan dus nog kiezen voor de orginele verlichting. Zelf vind ik de LED verlichting van de A4 niet zo mooi. Daarom ben ik opzoek naar andere opties. Daarbij rijden er zoveel zelfde A4 modellen rond dat ik het persoonlijk mooier vind als het iets afwijkt de standaard. Als sommige mensen dit goedkoop vinden... dat moet ik dan op de koop toenemen. Zelf vind ik het mooier als de LED verlichting lager zitten, ter hoogte van de mistlampen.
                                        ik kan je geen ongelijk geven : de kromming van de A4-led's heeft mij nooit bekoren
                                        zelfs Porsche heeft led's die op de Philips-oplossing gelijken, en daar keurt iedereen dat goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                          Als ji In het geval van die lichtjes zal dat niet het geval zijn want ze zullen niet branden wanneer je auto geparkeerd is.
                                          het enig rationeel pluspunt van de led's is de zichtbaarheid, en dat is met beide versies gegarandeerd
                                          led's zijn (verkeerdelijk...) blijkbaar statussymbool geworden zo te zien aan sommige reakties
                                          velgen zijn dat ook, maar hebben naast het uitzicht geen ware meerwaarde (slechter comfort, duurdere banden)
                                          de led's stonden op de stockwagen die ik gekocht heb, ik had ze niet besteld
                                          maar ik merk wel in het verkeer dat de andere weggebruikers mij nu beter zien aankomen (o.m. de fietsers en de voetgangers, die minder de neiging hebben om plots voor mijn neus op de baan te springen

Comment

Working...
                                          X