Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk BerichtenJe mag nog niet klagen. Ik heb hem besteld in oktober 2009 en ik wacht er nog op...
mijn was ook besteld half oktober en heb hem nu twee al weken
2.0l 136pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fng Bekijk BerichtenVandaag naar garage geweest voor onderhooudsbeurt 30000 Km >>535.84 Euro
Amaai dat vind ik veel
ik heb voor mijn 30.000km onderhoud 305 euro betaald....en het is een V6 met een carter van 7 liter long live olie.....
wel geen vervangwagen..maar ze zijn mijn wagen opt werk komen halen en hebben hem terug gebracht....
Verleden week is hij binnen geweest voor zijn 60.000km onderhoud....nu is ook de olie van de multitronic vervangen...maar heb nog geen factuur gehad....door omstandigheden is hij 2 dagen binnen geweest.( ze hadden per vergissing de filters van de 2 liter besteld )...maar heb wel 2 dagen een nieuwe golf 2.0 tdi DSG mee gekregen voor niets omdat de mijne een dagje langer dan voorzien in de garage bleef....dat noem ik service
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIk heb de mijne besteld op 19 januari. Gisteren nog eens gebeld, alles blijft nog steeds zoals gepland; productie week 12 (eind maart), levering half april.
Hopelijk komt daar geen verandering in in de komende weken.
Ik rij wel rond met een vervangwagen (B7 van 5 jaar) van de dealer... ze gingen er spoed achter zetten.
Ik blijf hopen...
Vandaag dealer gesproken en ik mag de wagen ten vroegste begin april verwachten...
Comment
-
ik begin toch meer en meer te geloven dat wij belgen in de zak gezet worden door d'ieteren, als ik zo eens op franse of duitse forums lees waar er zelfs leveringen gebeuren voor de gestelde termijn...
check it : http://forums.audipassion.com/topic/...e-commande-a4/
nog eens; bij mij zijn op de tijd tussen offerte en bestelling er ineens 6 weken bijgekomen gvd!4 rings driver
Comment
-
Ik volg dit forum al een tijdje en ik heb in hetzelfde schuitje gezeten als de meeste die nog steeds wachten op de levering.
Ik heb mijn Audi A4 2.0 TDIe 136pk besteld op 02/10/2009 en de levering was voorzien eerste week februari. Morgen mag ik hem eindelijk gaan afhalen, dus ik vermoed dat de meesten er wel een maand mogen bijtellen. Dit is wel een leasingwagen dus misschien dat het daar ook wel iets mee te maken heeft dat het iets langer duurt.
Mijn configuratie:
Audi A4 2.0 TDIe 136pk
Ijszilver (metaalkleur)
Leder Milano Zwart
Lounge pack:
- Leder binnenbekleding Milano
- Multifunctiestuur met leder bekleed
- Verwarmbare zetels vooraan
- Binnenspiegel met automatische dag-nachtstand
- Licht- en regensensor
Lifestyle pack:
- Metaalkleur
- Volumetrisch en perimetrisch alarm
- Acoustic Parking System Ar
- Snelheidsregelaar
- Electrisch regelbarebuitenspiegels
- Alu Velgen 6 Spaken AERO 16"
Radio Concert
Lichtpakket
Verchroomde vensteromlijsting
Zonder kentekens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk BerichtenMischien een stomme opmerking , maar moet de auto nie geleverd worden tussen een bepaalde termijn (wat op de factuur staat bij aankoop) of kunnen die dat gewoon verlengen tot er een nieuw model weer is :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk BerichtenJe mag nog niet klagen. Ik heb hem besteld in oktober 2009 en ik wacht er nog op...
rijden er al mee rond sinds 12 februari!
Een kennis A4 besteld op 20 oktober 2009 en geleverd op 3 maart.
Allemaal een A4 rond de zelfde periode besteld hoe verklaart men deze grote verschillen
in leverings datum ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk BerichtenOnze A4 besteld op 21 oktober 2009, eind december nog een optie toegevoegd en we
rijden er al mee rond sinds 12 februari!
Een kennis A4 besteld op 20 oktober 2009 en geleverd op 3 maart.
Allemaal een A4 rond de zelfde periode besteld hoe verklaart men deze grote verschillen
in leverings datum ?4 rings driver
Comment
-
Vandaag telefoon van mijn dealer gehad .
Heb besteld op 21december 2009.
De wagen wordt 6 maart afgeleverd in kortenberg en ergens rond 10 a11 bij de dealer .
Als alles goed loopt zo uik er zeker 3de week maart mee kunnen rijden .
Is ook een redelijk uitgeruste wagen met alle toeters en bellen .
Begrijp de verschillen in levertermijn ook niet goed.
Gelukkig is mijne op tijd ben het rondbollen met mijn mini cooper van 1992 wel moe nu lol.
Beestje heeft zijn best gedaan de passat was sneller verkocht dan gepland lol.
Hey zal een welverdiende rust genieten als de audi er is .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk BerichtenVandaag telefoon van mijn dealer gehad .
Heb besteld op 21december 2009.
De wagen wordt 6 maart afgeleverd in kortenberg en ergens rond 10 a11 bij de dealer .
Als alles goed loopt zo uik er zeker 3de week maart mee kunnen rijden .
Is ook een redelijk uitgeruste wagen met alle toeters en bellen .
Begrijp de verschillen in levertermijn ook niet goed.
Gelukkig is mijne op tijd ben het rondbollen met mijn mini cooper van 1992 wel moe nu lol.
Beestje heeft zijn best gedaan de passat was sneller verkocht dan gepland lol.
Hey zal een welverdiende rust genieten als de audi er is .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichtenwat verbruikt hij nu gemiddeld?
Op de teller staat er nu ongeveer 330km gereden en mijn benzine tank is nu half leeg. Ik doe wel niet zo vaak lange afstanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iTomato Bekijk BerichtenIk had eens een vraagje aan mensen die wat meer ervaring hebben met het roderen van nieuwe wagens.
Ik vroeg mij af of mijn nieuwe auto (1.8 tfsi) na rodage minder gaat verbruiken dan dat hij nu verbruikt?
thx
Voor de ontelbaarste keer: Het roderen van een moderne motor is onzin.
Uiteraard gaat het verbruik alleen dalen als je je rijstijl verandert. Anders niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenVoor de ontelbaarste keer: Het roderen van een moderne motor is onzin.
Uiteraard gaat het verbruik alleen dalen als je je rijstijl verandert. Anders niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pietervdb Bekijk BerichtenNochthans is dit bij mij van 8,8L (eerste 7500km) gezakt naar 7,8L (Totaal gemiddelde bij 16000 km)
- tussen 0 en 10.000 km ==> 7.4L
- tussen 10.000 en 20.000 km ==> 7.4L.
Hetgeen logisch is, gezien ik exact dezelfde rijstijl gehanteerd heb tijdens de eerste en de 2de 10.000 km.
Comment
Comment