Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Continental CSC 5P, 255/35/19.
    Zowel op asfalt als op beton geen klagen over. Noch over geluid noch over comfort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess Bekijk Berichten
      Continental CSC 5P, 255/35/19.
      Zowel op asfalt als op beton geen klagen over. Noch over geluid noch over comfort.
      Continental rules. Allez ik vind dat toch.

Comment

• Ik heb 18 inch velgen, 18x8 velgen, welke spoorverbreders moet je nemen om voorraan 18x18,5 en achteraan 18 x 9,5 te bekomen, of tot welke maat kan je eignelijk gaan voor en achter bij de audi a4b8.
        Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk l Bekijk Berichten
          Thx. voor de link naar de e-site van Audi: het zal met een gouden schroevendraaiertje zijn zeker!
          Hallo , ik heb moeite met schoon houden van de uitlaatsierstukjes, iemand bekend mee of advies welk poetsmiddel te gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk Berichten
            Voor de mistlampen:

Komen van xenonlook.com (te vinden onder bulbs) en zijn van het type:
            Xenonlook Superwhite H11-12V 55W - type N134297

Philips heeft ook dergelijke superwhite lampen, maar volgens het duitse forum komt de kleur van deze minder goed overeen met de xenons van de A4.

De nummerplaatverlichting:

Heeft elke autoshop in de buurt normaal. Wel duidelijk vermelden dat je er wenst met een ingebouwde weerstand, want anders reclameert de auto dat er een lampje kapot is (de wagen checkt de weerstand van het lampje om te zien of er lampen kapot zijn, aangezien een LED een hele lage weerstand heeft zou de A4 dit dus zien als een kapotte lamp. Met een LED met ingebouwde weerstand is dit opgelost!)

Mijne zijn van het merk Pilot, de lokale autoshop had deze liggen. Typenummer vind ik niet terug. Hier nog enkele andere merken, die je via internet kan bestellen:
            http://www.hypercolor.de/products/Ke...Soffitten.html

De lengte die je nodig hebt is 36-37 of 38. Iets anders past niet. Enkel zorgen dat je helder witte LED hebt, en geen blauwe want dat trekt op niks.

Hopelijk lukt het hiermee, maakt de auto echt wel af!

Weet er toevallig iemand waar ik deze lampen kan vinden in het Leuvense? Ben al bij twee autoshops langsgeweest en telkens niets gevonden.

Bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
              Hallo , ik heb moeite met schoon houden van de uitlaatsierstukjes, iemand bekend mee of advies welk poetsmiddel te gebruiken.
              Ik vind dat een hele goeie vraag! Want ik heb dat probleem ook... Al geprobeerd schoon te vegen met gazettenpapier, met een natte spons, met verschillende soorten zeep,... In het beste geval krijg je het oppervlak wel een beetje schoon maar in de opening zelf zitten zwarte vlekken vastgeblakerd op die sierstukken die er volgens mij niet meer af te krijgen zijn. Misschien met koperpoets of zilverpoets of iets dergelijks?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mickster Bekijk Berichten
                Weet er toevallig iemand waar ik deze lampen kan vinden in het Leuvense? Ben al bij twee autoshops langsgeweest en telkens niets gevonden.

Bedankt.
                De xenonwhite voor de mistlampen gaan moeilijk bij een autoshop te vinden zijn vrees ik...
                Ik heb deze simpelweg via internet besteld, weekje later waren ze hier!

In weze denk ik wel dat elke lamp (H11) met 4700K dezelfde kleur geeft.

De LED voor de nummerplaat heeft echt wel elke autoshop, gewoon LED sofitten 36-37 of 38mm vragen die helder wit licht geven en voorzien zijn van een weerstand (zodat de auto niet reclameert). Merk is totaal niet van belang.

Succes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk Berichten
                  De LED voor de nummerplaat heeft echt wel elke autoshop, gewoon LED sofitten 36-37 of 38mm vragen die helder wit licht geven en voorzien zijn van een weerstand (zodat de auto niet reclameert). Merk is totaal niet van belang.
                  toch wel opletten, er is heel wat brol te koop; te weinig/te veel licht; te blauw licht; ...
                  Last edited by ; 14/04/2010, 19:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                    toch wel opletten, er is heel wat brol te koop; te weinig/te veel licht; te blauw licht; ...
                    Klopt, voor 2 euro vind je zoiets niet :-).

Ik heb ze trouwens gehaald bij vandeneynde in heusden (limburg) zoals je aangeraden had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                      Da's wel heel lang... De mijne wordt vrijdag aanstaande geleverd in Brussel. Volgende week dinsdag zou hij reeds bij de dealer zijn... Dat zeggen ze me toch
                      Hij staat in mijn garage! Gisteren afgehaald, prachtige wagen!
                      Ik heb hem gehaald zoals hij toegekomen is, het oppoetsen doe ik zelf; morgen dagje verlof en tegen zaterdagavond is hij klaar voor de dienst
                      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Hij staat in mijn garage! Gisteren afgehaald, prachtige wagen!
                        Ik heb hem gehaald zoals hij toegekomen is, het oppoetsen doe ik zelf; morgen dagje verlof en tegen zaterdagavond is hij klaar voor de dienst
                        raar idee
                        ze hebben in de garage de juiste produkten om je een perfekt gave wagen te kunnen alfeveren, en dan hoeft je nog enkel eens goed te kijken of alles naar wens is
                        stel nu dat je een blutsje of een krasje vaststelt bij je poetsbeurt : nooit gaat de garage het nog aanvaarden dat zij hiervoor verantwoordelijk waren
                        geduld is een mooie deugd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          raar idee
                          ze hebben in de garage de juiste produkten om je een perfekt gave wagen te kunnen alfeveren, en dan hoeft je nog enkel eens goed te kijken of alles naar wens is
                          stel nu dat je een blutsje of een krasje vaststelt bij je poetsbeurt : nooit gaat de garage het nog aanvaarden dat zij hiervoor verantwoordelijk waren
                          geduld is een mooie deugd...
                          Ik heb de wagen goed geïnspecteerd toen ik hem ging halen.
                          2 redenen waarom ik hem zelf opkuis:
                          * ik krijg er korting voor
                          * en vooral geen swirls van begin af, door hun oppoetsprocedure zitten er meestal reeds waskrassen op; kijk maar eens in de showrooms.

Ik plaats er direct mijn polishes en wax erop, is wel wat werk maar het spaart veel werk om hem later te onderhouden

Comment

• velgen

wie heeft deze velgen al eens tegengekomen op het internet of autoshop,
                            kan je me eventueel de site geven of het adres van de verkoper of autoshop
                            bedankt
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ik heb de wagen goed geïnspecteerd toen ik hem ging halen.
                              2 redenen waarom ik hem zelf opkuis:
                              * ik krijg er korting voor
                              * en vooral geen swirls van begin af, door hun oppoetsprocedure zitten er meestal reeds waskrassen op; kijk maar eens in de showrooms.

Ik plaats er direct mijn polishes en wax erop, is wel wat werk maar het spaart veel werk om hem later te onderhouden
                              Proficiat!

Wanneer had jij de uwe weer besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                Proficiat!

Wanneer had jij de uwe weer besteld?
                                Op 19 januari.

Comment

• Ik heb mijn auto 9 januari besteld,

Gisteren kreeg ik te horen dat ie op de "trein" zou staan,
                                  Iemand een idee hoe lang het ongeveer dan nog zou duren?

want het jeuuukt zeneeeej!

Heeft er iemand btw een idee of je de standaard 16inch velgen van het lifestyle pakket op de audi a3 kan zette? ik heb het aan mn dealer gevraagd en die zei nee, maar ik ken die mannen al wat...

greetz fos

Comment

• Achteraf verlagen...?

Volg al een tijdje dit forum, heb op 23 januari mijn A4 besteld en zou week 20 in productie gaan...

A4 avant 2.0 TDi 136pk Multitronic
                                    Monzagrijs
                                    Milano leder zwart (sport)
                                    Lifestyle plus
                                    Lounge
                                    Verchr.vensteromlijsting
                                    Getinte ruiten
                                    Dakhemel zwart
                                    Xenon +
                                    Audi Sound System
                                    18" star velgen
                                    Bluetooth GSM
                                    Verlichtingspakket

Nu vroeg ik de dealer of ik de sportophanging (2cm) er nog kon bij nemen maar dit zou de productie met 3 maanden verlaten. Vandaar de vraag of iemand ervaring heeft met achteraf te verlagen en kostprijs hiervan...

Staat anders nogal hoog op zijn pootjes vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomD Bekijk Berichten
                                      Volg al een tijdje dit forum, heb op 23 januari mijn A4 besteld en zou week 20 in productie gaan...

A4 avant 2.0 TDi 136pk Multitronic
                                      Monzagrijs
                                      Milano leder zwart (sport)
                                      Lifestyle plus
                                      Lounge
                                      Verchr.vensteromlijsting
                                      Getinte ruiten
                                      Dakhemel zwart
                                      Xenon +
                                      Audi Sound System
                                      18" star velgen
                                      Bluetooth GSM
                                      Verlichtingspakket

Nu vroeg ik de dealer of ik de sportophanging (2cm) er nog kon bij nemen maar dit zou de productie met 3 maanden verlaten. Vandaar de vraag of iemand ervaring heeft met achteraf te verlagen en kostprijs hiervan...

Staat anders nogal hoog op zijn pootjes vind ik.
                                      Wacht af tot je hem hebt....rij er een paar maand mee, en beslis dan of je hem wilt verlagen ( verharden ) ...collega van mij heeft onlangs dezelfde besteld...zijn vorige B7 had ook een sportvering, nu heeft hij die niet genomen en hij zei me dat hij dat niet meer zou willen...te oncomfortabel....ik ben er persoonlijk ook niet voor....staat mooi, maar rijd harder.....je ziet maar....maar probeer hem eerst eens zonder verlaging...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                                        Wacht af tot je hem hebt....rij er een paar maand mee, en beslis dan of je hem wilt verlagen ( verharden ) ...collega van mij heeft onlangs dezelfde besteld...zijn vorige B7 had ook een sportvering, nu heeft hij die niet genomen en hij zei me dat hij dat niet meer zou willen...te oncomfortabel....ik ben er persoonlijk ook niet voor....staat mooi, maar rijd harder.....je ziet maar....maar probeer hem eerst eens zonder verlaging...
                                        bij mijn weten dacht ik dat je vanaf de 136pk reeds -2 cm hebt dat is toch het geval op de berline versie .
                                        ik weet niet of er andere regels gelden voor da avant.
                                        Oh ja gisteren even getest hoe snel em kan bij 223 ben ik gestopt en had ik nog over wel raar daar ze 211 op de form schrijven .
                                        De snelheid was op de gps net hetzelfde .
                                        En een A5 sportback die mij volgde kon dit ook bevestigen hihi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
                                          bij mijn weten dacht ik dat je vanaf de 136pk reeds -2 cm hebt dat is toch het geval op de berline versie .
                                          ik weet niet of er andere regels gelden voor da avant.
                                          Oh ja gisteren even getest hoe snel em kan bij 223 ben ik gestopt en had ik nog over wel raar daar ze 211 op de form schrijven .
                                          De snelheid was op de gps net hetzelfde .
                                          En een A5 sportback die mij volgde kon dit ook bevestigen hihi
                                          De min 2 cm geld niet voor de multitronic versies...dit zijn versterkte veren tgv het gewicht van de versnellingsbak...dus bij verlaging best voor audi matriaal gaan...anders zou zijn neus al wel is hard tegen de grond kunnen titsen...

Comment

Working...
                                          X