Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik a4 s line 120pk en via de garage computerchip heb ik nu 170pk
    wel 1200euro voor betaald
    met de motoren van 120 en 170pk is er geen verschil dus al veilig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door baertjohan Bekijk Berichten
      ik a4 s line 120pk en via de garage computerchip heb ik nu 170pk
      wel 1200euro voor betaald
      met de motoren van 120 en 170pk is er geen verschil dus al veilig
      Veilig voor de motor wel, maar voor de rest (koppeling, aandrijving...)
      Lees maar eens op de site van Hartog tuning.

Comment

• De 120 pk en 136 pk zijn identiek heb ik vernomen, ook qua turbo en koppeling. De 170 pk zal waarschijnlijk wel iets krachtigere turbo (en koppeling?) hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door riddle Bekijk Berichten
          Misschien iemand die toevallig het zelfde probleem heeft?

Ik heb mijn oude Samsung telefoon een aantal maanden geleden vervangen door een HTC Wildfire.
          Omdat wanneer ik een gesprek via BT binnenkrijg deze wel wordt opgenomen door de MMI en de telefoon, maar dadelijk de radio verder gaat spelen en ik niets hoor aan de andere kant van de lijn. De persoon aan de andere kant hoort mij dus ook niet.
          Rest me alleen dan nog om op te hangen en zelf terug te bellen.

Ondertussen dus een HTC, maar ook hier hetzelfde probleem. Nu geeft zelfs Android een foutmelding in de aard van android.com.phone reageert niet meer ...

Eerst leek het of het vooral voorkwam wanneer iemand via een vaste lijn belt, maar de laatste keren gebeurde het ook wanneer de andere persoon mobiel belde.

Heb al eens een volledige herinstallatie gedaan van de telefoon, maar dat hielp ook niet.
          Ja hier, exact hetzelfde verhaal. Wel met de A6 in combi met een BB 9700. Weet niet hoeveel keren ik dit al gemeld heb in de garage maar ze vinden het niet, laaste software update staat erop. Ook met mijn vorige gsm, een BB 9000 had ik er al last van. Wel vreemd is dat ik met mijn vorige A6 er nooit problemen met heb gehad.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni Bekijk Berichten
            De 120 pk en 136 pk zijn identiek heb ik vernomen, ook qua turbo en koppeling. De 170 pk zal waarschijnlijk wel iets krachtigere turbo (en koppeling?) hebben.
            Mag ik vragen van wie je dit vernomen hebt, dat de 120 en de 136 volledig gelijk zijn?

Comment

• Sure! Ik heb me laten informeren door Apecbelgium. Ze wisten wel te zeggen dat de 6de vitesse bij de 120pk langer is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni Bekijk Berichten
                Sure! Ik heb me laten informeren door Apecbelgium. Ze wisten wel te zeggen dat de 6de vitesse bij de 120pk langer is.
                Dus ook hetzelfde als de 143pk, want de 136pk is hiervan een dichtgeknepen versie.
                Dus de 120pk tunen naar bv. 150pk zou geen problemen mogen opleveren.

Comment

• Helemaal niet, ik denk dat 170pk ook zeker en vast veilig is, afhankelijk van hoe de software aanpassing gebeurd is natuurlijk

Comment

• Dectane achterlichten

Beste mensen,

Aangezien ik een Audi A4 sedan heb zonder LED zou ik dit graag willen inbouwen. Heeft iemand ervaring met de LED achterlichten van Dectane? Zoja, heeft iemand foto`s? Wat zijn voor en nadelen?

Alvast bedankt.

Comment

• Beste ,
                      heb je hem door audi zelf laten doen dan ?
                      Dit wil dan zeggen ABT heb je hier een uitdraai van gekregen en is het merkbaar ?

Comment

• Yep zit verschil in. Ten minste in de 120 en 143 pk wel. Op het eerste gezicht zijn ze hetzelfde, maar de 120 pk heeft in detail verschillende onderdelen in de versnellingsbak zitten dan de 143 pk. De onderdelennummers kwamen namelijk niet overeen, ik heb het de dealer uit laten zoeken ivm aanschaf. Kheb contact gehad met JD-Engineering, opadvies van hun de dealer laten uitzoeken of er verschil in zit, en jawel hoor. Kleine verschillen waardoor het max koppel 350Nm mag worden na tuning ipv 400Nm bij de 143 pk versie. De 136 weet ik niet.... Zal ook wel zo'n foefje hebben denkk....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
                          Yep zit verschil in. Ten minste in de 120 en 143 pk wel. Op het eerste gezicht zijn ze hetzelfde, maar de 120 pk heeft in detail verschillende onderdelen in de versnellingsbak zitten dan de 143 pk. De onderdelennummers kwamen namelijk niet overeen, ik heb het de dealer uit laten zoeken ivm aanschaf. Kheb contact gehad met JD-Engineering, opadvies van hun de dealer laten uitzoeken of er verschil in zit, en jawel hoor. Kleine verschillen waardoor het max koppel 350Nm mag worden na tuning ipv 400Nm bij de 143 pk versie. De 136 weet ik niet.... Zal ook wel zo'n foefje hebben denkk....
                          yep, wel degelijk verschil in, andere turbo, slijtvastere onderdelen, andere eindoverbrenging, andere (zwaardere?) koppeling. Het is niet voor niets dat 136pk versie getuned wordt door ABT tot 370 nm want bij de meeste tuningsbedrijven is dit al gauw 400nm, teveel dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
                            Yep zit verschil in. Ten minste in de 120 en 143 pk wel. Op het eerste gezicht zijn ze hetzelfde, maar de 120 pk heeft in detail verschillende onderdelen in de versnellingsbak zitten dan de 143 pk. De onderdelennummers kwamen namelijk niet overeen, ik heb het de dealer uit laten zoeken ivm aanschaf. Kheb contact gehad met JD-Engineering, opadvies van hun de dealer laten uitzoeken of er verschil in zit, en jawel hoor. Kleine verschillen waardoor het max koppel 350Nm mag worden na tuning ipv 400Nm bij de 143 pk versie. De 136 weet ik niet.... Zal ook wel zo'n foefje hebben denkk....
                            Bij ABT tunen ze beide (120pk en 143pk) tot 170pk/370Nm.
                            Dus voor hen is het wel hetzelfde?

Comment

• Navigatie

Weet iemand hoe ik een tomtomfile van het ov2 formaat in de audi gps krijg ? In die file staat mijn klantenlijst en ik heb geen zin om een tweehondertal adressen inte geven. Moet ik die omzetten naar een ander formaat en dan importeren ? Zoja in welk formaat moet het ? Ik heb de gps met harde schijf en twee sd card slots.

Comment

• Ik ben als volgt te werk gegaan:

Alle klanten met hun adres gegevens en telefoon staan in outlook.

Deze heb ik gesyncr. met mijn GSM, zo staan alle gegevens daar ook in.

Mijn GSM heb ik gesyncr. met de telefoon module van de wagen.

Wanneer je een tel. nummer zoekt vraagt ie " bellen of navigeren "
                                bij keuze navigeren neemt de GPS over en navigeerd hij u naar betreffende klant.

Uw GSM dient wel in de lijst te staan van aanvaarde toestellen voor Audi,
                                zodat ie alle gegevens copieerd.
                                Deze lijst kun je terug vinden op de audi site.

succes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bsoers Bekijk Berichten
                                  Beste mensen,

Aangezien ik een Audi A4 sedan heb zonder LED zou ik dit graag willen inbouwen. Heeft iemand ervaring met de LED achterlichten van Dectane? Zoja, heeft iemand foto`s? Wat zijn voor en nadelen?

Alvast bedankt.
                                  Wanneer je voorraan leds hebt kan je achteraan leds steken, is héél simpel om de achtelichten te plaatsen, alles is duidelijk uitgelegd met handleiding met de kafutec achterlichten (699 euro), wanneer je voorraan geen leds hebt moet je er nii aan beginnen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
                                    kafutec achterlichten (699 euro),....
                                    wel veel geld voor iets dat je zelf nooit ziet
                                    ik zou dat geld aan een iPad besteden...

Comment

• Vraagje over de met vag-com geactiveerde bochtverlichting (mistlamp die gaat branden bij indraaien van bocht): is dit eigenlijk wettelijk toegelaten?
                                      Men begint dit meer en meer te zien op Audi en VW. Ik vermoed dat de flikken dit ook zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                        Vraagje over de met vag-com geactiveerde bochtverlichting (mistlamp die gaat branden bij indraaien van bocht): is dit eigenlijk wettelijk toegelaten?
                                        Men begint dit meer en meer te zien op Audi en VW. Ik vermoed dat de flikken dit ook zien...
                                        Ik hoop van wel want het is standaard op zoveel auto's. Ik zie er dikwijls rijden waarvan ik denk: "zet uw mistlichten af en ga naar de garage want er is er 1 kapot", maar dan gaat het steeds om een auto die eventjes eerder uit een zijstraat kwam.

Ik vind het geen zicht en snap de toegevoegde waarde er niet van in ons oververlichte land.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                          Ik hoop van wel want het is standaard op zoveel auto's. Ik zie er dikwijls rijden waarvan ik denk: "zet uw mistlichten af en ga naar de garage want er is er 1 kapot", maar dan gaat het steeds om een auto die eventjes eerder uit een zijstraat kwam.

Ik vind het geen zicht en snap de toegevoegde waarde er niet van in ons oververlichte land.
                                          Ik vraag niet uw eigen mening, ik vraag of het wettelijk is.

Comment

Working...
                                          X