Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
    heb totaal 317 euro betaald. was wel 25 euro voor vervangwagen en
    je betaald ongeveer een 86 euro voor je longlife service, alles btw incl.
    deze prijzen excl. btw op factuur.:
    5l olie 92,6
    filter 8,65
    filter 33,01
    vijs 1,57
    koelwater 2,33
    ruitenreiniger 2
    kleine leveringen 5,6
    eco bijdrage 2,77
    longlife service 86,19
    interrieurluchtfilter 6,63
    huur vervangwagen 20,66

excl. 261,91 btw 55 tot 316;91
    Vandaag naar garage geweest voor onderhooudsbeurt 30000 Km >>535.84 Euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
      Je mag nog niet klagen. Ik heb hem besteld in oktober 2009 en ik wacht er nog op...

mijn was ook besteld half oktober en heb hem nu twee al weken
      2.0l 136pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fng Bekijk Berichten
        Vandaag naar garage geweest voor onderhooudsbeurt 30000 Km >>535.84 Euro

Amaai dat vind ik veel
        ik heb voor mijn 30.000km onderhoud 305 euro betaald....en het is een V6 met een carter van 7 liter long live olie.....
        wel geen vervangwagen..maar ze zijn mijn wagen opt werk komen halen en hebben hem terug gebracht....
        Verleden week is hij binnen geweest voor zijn 60.000km onderhoud....nu is ook de olie van de multitronic vervangen...maar heb nog geen factuur gehad....door omstandigheden is hij 2 dagen binnen geweest.( ze hadden per vergissing de filters van de 2 liter besteld )...maar heb wel 2 dagen een nieuwe golf 2.0 tdi DSG mee gekregen voor niets omdat de mijne een dagje langer dan voorzien in de garage bleef....dat noem ik service

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
          Ik heb de mijne besteld op 19 januari. Gisteren nog eens gebeld, alles blijft nog steeds zoals gepland; productie week 12 (eind maart), levering half april.
          Hopelijk komt daar geen verandering in in de komende weken.
          Ik rij wel rond met een vervangwagen (B7 van 5 jaar) van de dealer... ze gingen er spoed achter zetten.
          Ik blijf hopen...
          Ik bestelde op 30/10/2009 en kreeg voor de levering eind februari 2010 als streefdatum.
          Vandaag dealer gesproken en ik mag de wagen ten vroegste begin april verwachten...

Comment

• ik begin toch meer en meer te geloven dat wij belgen in de zak gezet worden door d'ieteren, als ik zo eens op franse of duitse forums lees waar er zelfs leveringen gebeuren voor de gestelde termijn...
            check it : http://forums.audipassion.com/topic/...e-commande-a4/

nog eens; bij mij zijn op de tijd tussen offerte en bestelling er ineens 6 weken bijgekomen gvd!
            4 rings driver

Comment

• Mischien een stomme opmerking , maar moet de auto nie geleverd worden tussen een bepaalde termijn (wat op de factuur staat bij aankoop) of kunnen die dat gewoon verlengen tot er een nieuw model weer is :p

Comment

• Ik volg dit forum al een tijdje en ik heb in hetzelfde schuitje gezeten als de meeste die nog steeds wachten op de levering.

Ik heb mijn Audi A4 2.0 TDIe 136pk besteld op 02/10/2009 en de levering was voorzien eerste week februari. Morgen mag ik hem eindelijk gaan afhalen, dus ik vermoed dat de meesten er wel een maand mogen bijtellen. Dit is wel een leasingwagen dus misschien dat het daar ook wel iets mee te maken heeft dat het iets langer duurt.

Mijn configuratie:
                Audi A4 2.0 TDIe 136pk
                Ijszilver (metaalkleur)
                Leder Milano Zwart

Lounge pack:
                - Leder binnenbekleding Milano
                - Multifunctiestuur met leder bekleed
                - Verwarmbare zetels vooraan
                - Binnenspiegel met automatische dag-nachtstand
                - Licht- en regensensor

Lifestyle pack:
                - Metaalkleur
                - Volumetrisch en perimetrisch alarm
                - Acoustic Parking System Ar
                - Snelheidsregelaar
                - Electrisch regelbarebuitenspiegels
                - Alu Velgen 6 Spaken AERO 16"

Radio Concert
                Lichtpakket
                Verchroomde vensteromlijsting
                Zonder kentekens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
                  Mischien een stomme opmerking , maar moet de auto nie geleverd worden tussen een bepaalde termijn (wat op de factuur staat bij aankoop) of kunnen die dat gewoon verlengen tot er een nieuw model weer is :p
                  Lees eens de kleine lettertjes. Als de constructeur niet levert aan de dealer moet de dealer ook niet aan u leveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KriBroX Bekijk Berichten
                    Je mag nog niet klagen. Ik heb hem besteld in oktober 2009 en ik wacht er nog op...
                    Onze A4 besteld op 21 oktober 2009, eind december nog een optie toegevoegd en we
                    rijden er al mee rond sinds 12 februari!
                    Een kennis A4 besteld op 20 oktober 2009 en geleverd op 3 maart.
                    Allemaal een A4 rond de zelfde periode besteld hoe verklaart men deze grote verschillen
                    in leverings datum ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk Berichten
                      Onze A4 besteld op 21 oktober 2009, eind december nog een optie toegevoegd en we
                      rijden er al mee rond sinds 12 februari!
                      Een kennis A4 besteld op 20 oktober 2009 en geleverd op 3 maart.
                      Allemaal een A4 rond de zelfde periode besteld hoe verklaart men deze grote verschillen
                      in leverings datum ?
                      gps ? kleur? velg? sline of niet ? diesel/benzine ? bepaalde optie ... ik zou het ook willen weten (niet dat ik mijn bestelling nog zou aanpassen ze)
                      4 rings driver

Comment

• Vandaag telefoon van mijn dealer gehad .
                        Heb besteld op 21december 2009.
                        De wagen wordt 6 maart afgeleverd in kortenberg en ergens rond 10 a11 bij de dealer .
                        Als alles goed loopt zo uik er zeker 3de week maart mee kunnen rijden .
                        Is ook een redelijk uitgeruste wagen met alle toeters en bellen .
                        Begrijp de verschillen in levertermijn ook niet goed.
                        Gelukkig is mijne op tijd ben het rondbollen met mijn mini cooper van 1992 wel moe nu lol.
                        Beestje heeft zijn best gedaan de passat was sneller verkocht dan gepland lol.
                        Hey zal een welverdiende rust genieten als de audi er is .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
                          Vandaag telefoon van mijn dealer gehad .
                          Heb besteld op 21december 2009.
                          De wagen wordt 6 maart afgeleverd in kortenberg en ergens rond 10 a11 bij de dealer .
                          Als alles goed loopt zo uik er zeker 3de week maart mee kunnen rijden .
                          Is ook een redelijk uitgeruste wagen met alle toeters en bellen .
                          Begrijp de verschillen in levertermijn ook niet goed.
                          Gelukkig is mijne op tijd ben het rondbollen met mijn mini cooper van 1992 wel moe nu lol.
                          Beestje heeft zijn best gedaan de passat was sneller verkocht dan gepland lol.
                          Hey zal een welverdiende rust genieten als de audi er is .....
                          jij bestelde 7 weken LATER als ik en in mijn geval is er zelfs nog GEEN productiedatum gekend

Comment

• Voor de geïnteresseerden, wij bestelden op 22/12/2009. Volgens de dealer zou hij op 18/03 in Brussel moeten zijn... Spannend...
                            (Voor de details van de opties, zie enkele pagina's terug.)

Comment

• Roderen en verbruik

Ik had eens een vraagje aan mensen die wat meer ervaring hebben met het roderen van nieuwe wagens.

Ik vroeg mij af of mijn nieuwe auto (1.8 tfsi) na rodage minder gaat verbruiken dan dat hij nu verbruikt?

thx

Comment

• wat verbruikt hij nu gemiddeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
                                  wat verbruikt hij nu gemiddeld?
                                  goh dat zou ik eens moeten in het oog houden. Kmoet het nog wel allemaal eens uitzoeken hoe alles in zijn werking gaat met die boordcomputer enz. aangezien ik hem (A4) pas heb sinds donderdag.
                                  Op de teller staat er nu ongeveer 330km gereden en mijn benzine tank is nu half leeg. Ik doe wel niet zo vaak lange afstanden.

Comment

• Was een vergissing in het systeem van de garage. Prijs van de olie > prijs van 1 L aangerekend voor 1/2L en de remolie vervangen wat nog niet moest (niet moeten betalen).
                                    Nu heb ik 392 Euro betaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iTomato Bekijk Berichten
                                      Ik had eens een vraagje aan mensen die wat meer ervaring hebben met het roderen van nieuwe wagens.

Ik vroeg mij af of mijn nieuwe auto (1.8 tfsi) na rodage minder gaat verbruiken dan dat hij nu verbruikt?

thx

Voor de ontelbaarste keer: Het roderen van een moderne motor is onzin.

Uiteraard gaat het verbruik alleen dalen als je je rijstijl verandert. Anders niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        Voor de ontelbaarste keer: Het roderen van een moderne motor is onzin.

Uiteraard gaat het verbruik alleen dalen als je je rijstijl verandert. Anders niet.
                                        Nochthans is dit bij mij van 8,8L (eerste 7500km) gezakt naar 7,8L (Totaal gemiddelde bij 16000 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pietervdb Bekijk Berichten
                                          Nochthans is dit bij mij van 8,8L (eerste 7500km) gezakt naar 7,8L (Totaal gemiddelde bij 16000 km)
                                          en bij mij is het verbruik:
                                          - tussen 0 en 10.000 km ==> 7.4L
                                          - tussen 10.000 en 20.000 km ==> 7.4L.

Hetgeen logisch is, gezien ik exact dezelfde rijstijl gehanteerd heb tijdens de eerste en de 2de 10.000 km.

Comment

Working...
                                          X