Oorspronkelijk geplaatst door Ixxel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 (Part II)
Collapse
X
-
Inderdaad, ALS die niet in de vlammen opgaat zoals hun showroom in Groot-Bijgaarden
Oorspronkelijk geplaatst door Nuvolari Bekijk Berichtenje kan jouw nieuwe wheels dan wel gaan afhalen in hun pas vernieuwde showroom daar!
Comment
-
Morgen eindelijk de langverwachte dag: afhalen van mijn nieuwe A4 Avant.
Ter info: bestelling geplaatst op 30/10/09.
Extra vraagje voor de kenners: in mijn huidige wagen heb ik een actieve sub van Sony en wou die overbouwen in de Audi, maar volgens de garage zal dit problemen geven met de software.
Volgens hen kan je amper iets aansluiten dat niet van Audi is of 'goedgekeurd' door Audi, maar wat heeft de software met het aansluiten van een sub te maken??
Alvast bedankt voor de info...
Comment
-
Auto ophalen in duitsland
Hey,
Ik heb op het forum gelezen van audi nl dat je je audi ook in duitsland kan gaan afhalen, voor een 400 euro, incl treintickets, rondleiding in de audi fabriek en museum,
iemand ervaring mee of is dit maar een verhaaltje?
Hier is even de link waar dat vernoemd word, midden pagina
Hallo A4 liefhebbers! Ik weet dat er elders op het forum een levertijden discussie is, maar die wordt niet echt actief bijgewerkt. Ik ben geïnteresseerd in de levertijden rondom de S Editions die in re
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk BerichtenHey,
Ik heb op het forum gelezen van audi nl dat je je audi ook in duitsland kan gaan afhalen, voor een 400 euro, incl treintickets, rondleiding in de audi fabriek en museum,
Hallo A4 liefhebbers! Ik weet dat er elders op het forum een levertijden discussie is, maar die wordt niet echt actief bijgewerkt. Ik ben geïnteresseerd in de levertijden rondom de S Editions die in re
greetz
Ze moesten er verdomme 400 afdoen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk BerichtenHey,
greetz
ik zal eens de link opzoeken
Comment
-
Na lang (voor mij dan toch)wachten ben ik op 18/03/10 de wagen gaan ophalen. best op 21/12/2009.
Wagen prima slechts 1 helaas voorval ik ben blijkbaar gezegend met 1 koplamp die koud led licht heeft en 1 led lamp die warm led licht heeft.
De chef garage dacht dat ik niet meer goed zag maar na een korte rit terug naar de dealer zat die zelf vol verbazing .
Nog nooit gezien wist em mij te vertellen zoals we al konden denken .
Voor de rest was de 2 da a4 wel in orde .
Hij ging contact opnemen met dieteren voor een oplossing wel jammer voor zo een dure wagen .
Blijkt dat het koud licht nieuwe standaard gaat worden vind ik ook mooier hopen dat ze die lamp laten zitten in plaats van het warm licht.
Foto's volgen
Heeft nog iemand dit voor gehad ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk BerichtenNa lang (voor mij dan toch)wachten ben ik op 18/03/10 de wagen gaan ophalen. best op 21/12/2009.
Wagen prima slechts 1 helaas voorval ik ben blijkbaar gezegend met 1 koplamp die koud led licht heeft en 1 led lamp die warm led licht heeft.
De chef garage dacht dat ik niet meer goed zag maar na een korte rit terug naar de dealer zat die zelf vol verbazing .
Nog nooit gezien wist em mij te vertellen zoals we al konden denken .
Voor de rest was de 2 da a4 wel in orde .
Hij ging contact opnemen met dieteren voor een oplossing wel jammer voor zo een dure wagen .
Blijkt dat het koud licht nieuwe standaard gaat worden vind ik ook mooier hopen dat ze die lamp laten zitten in plaats van het warm licht.
Foto's volgen
De LED-dagrijlichten van een A5 hebben ook een andere 'kleur' (blauw?) dan die van de A4 (helder wit). Heeft het daar iets mee te maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk BerichtenNa lang (voor mij dan toch)wachten ben ik op 18/03/10 de wagen gaan ophalen. best op 21/12/2009.
.....
Foto's volgen
Ik hoop niet dat ze zomaar die kleur standaard gaan veranderen, dan mogen ze zoiets wel meedelen als je een auto besteld.
Ik zit ondertussen al van 31 oktober te wachten op mijne, terwijl jij bv. hem al 2 maand sneller hebt
Morgen toch nog eens bellen om te vragen of ze nog niet meer weten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk BerichtenOp het duitse forum motor-talk is hier een topic over, valt blijkbaar regelmatig al eens voor:
Ik hoop niet dat ze zomaar die kleur standaard gaan veranderen, dan mogen ze zoiets wel meedelen als je een auto besteld.
Ik zit ondertussen al van 31 oktober te wachten op mijne, terwijl jij bv. hem al 2 maand sneller hebt
Morgen toch nog eens bellen om te vragen of ze nog niet meer weten!
Comment
-
chipen ????
Hoi , mensen .
Intussen rij ik reeds 2 jaar met de nieuwe A4 , en nog steeds kan deze wagen mij bekoren !
Het is wel maar een kale A4 B8 , met de gewone opties en 136pk , maar na een testrit met een nieuwe 163pk , moet ik eerlijk zeggen , humm .... lekker .....
Daarom , lieve mensen , wie o wie , heeft reeds zijn 2 literke laten chippen , en kan daar iets meer over vertellen .
Blijkbaar , na het lezen van deze forum , hebben er nog mensen deze vraag gesteld , maar blijven deze blijkbaar ook op hun honger zitten ........
Wie helpt , want met mijn vorige A4 , bij heinz , geen goede ervaringen gehad .....(geen faktuur , geen vermogenswinst , airco de kluts kwijt , wel een vermogensmeting (grafiek met meer pk's , maar ja , papier en theorie is gewillig é.)
Ik zou eigenlijk bijna mijn A4 verkopen voor een bmw 330d occasie van 2007 , maar , ja , je mag idd geen appel met peren vergelijken , en zowiezo , ik denk nu al dat ik ga spijt hebben van een bwm te nemen : te blazé volgens het vrouwke . ik vind ergens dat ze een punt heeft ,maar ik wijk af van de eigenlijke vraag .
beste groeten
philip , staden
a
Comment
-
Led lichten
Oorspronkelijk geplaatst door Nuvolari Bekijk BerichtenWat bedoel je precies met koud en warm licht? verschil in helderheid en/of kleur van het licht?
De LED-dagrijlichten van een A5 hebben ook een andere 'kleur' (blauw?) dan die van de A4 (helder wit). Heeft het daar iets mee te maken?
ja aan 1 kant koud licht wil zeggen meer naar blauw wit.
Warm licht is meer naar wit . wat je meestal ziet
Ik heb mijn dealer tot woensdag gegeven voor een oplossing anders neem ik verdere stappen .
Als he moet parkeer ik de wagen terug in de showroom daar ik blijf niet met een kerstboom van 40000 euro rijden .
Zulke dingen kunnen niet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nuvolari Bekijk Berichtendacht al dat ik alleen was, ik wacht al sinds 30/10 en de dealer geeft zelfs geen antwoord op mijn e-mails... magere service...
Dikke kloterij zo wachten, terwijl mensen die na u besteld hebben (tis hun gegund!) hunne eerder krijgen.
Ga toch eens vragen aan de garage of ze geen compensatie hebben voor het lange wachten (mijn nadien toegevoegde optie van €180 gratis ofzo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cbriers Bekijk BerichtenGe zijt dus niet alleen, een magere troost maar kom
Dikke kloterij zo wachten, terwijl mensen die na u besteld hebben (tis hun gegund!) hunne eerder krijgen.
Ga toch eens vragen aan de garage of ze geen compensatie hebben voor het lange wachten (mijn nadien toegevoegde optie van €180 gratis ofzo)
lang kan het m.i. toch niet meer duren. er zijn hier forumleden die op 27/10 besteld hebben en die intussen al rondbollen met hun nieuwe A4.
Comment
-
Tdi 136pk chippen
ik heb slechte ervaring gehad met tuning van ZIPTUNING.
volgens hun referenties zou mijn wagen 390nm en 178pk gehad hebben.
in juli 2009 laten chippen en na 3 maand doorslippende koppeling bij normale tot
soms vlotte rijstijl ( geen stoplichtsprintjes)
wel leuke rijervaringen tot de problemen begonnen.(mider verbruik -0,4l bij eenzelfde rijstijl
tov orrigineel)
Wagen is door audi hersteld en staat nu terug orrigineel en dat laat ik zo.
Dus beter niet doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nuvolari Bekijk Berichtenspannend, ben eens benieuwd wie van ons beide hem eerst zal kunnen ophalen... bestelling scheelt maar 1 dag...
lang kan het m.i. toch niet meer duren. er zijn hier forumleden die op 27/10 besteld hebben en die intussen al rondbollen met hun nieuwe A4.
Ter vergelijking, mijn vader had ne Audi A3 besteld in de 3de week van januari. Vorige week belde de garage dat zijn wagen binnen was, terwijl die pas geleverd zou worden einde mei
Begrijpen wie begrijpen kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ixxel Bekijk BerichtenHeb mijn wagen ook besteld op 31/10 en volgens de dealer zou hij vorige week toegekomen moeten zijn, maar heb nog niets gehoord, dus ik vrees ervoor
Ter vergelijking, mijn vader had ne Audi A3 besteld in de 3de week van januari. Vorige week belde de garage dat zijn wagen binnen was, terwijl die pas geleverd zou worden einde mei
Begrijpen wie begrijpen kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pizzaturki Bekijk BerichtenIk zou eigenlijk bijna mijn A4 verkopen voor een bmw 330d occasie van 2007 , maar , ja , je mag idd geen appel met peren vergelijken , en zowiezo , ik denk nu al dat ik ga spijt hebben van een bwm te nemen : te blazé volgens het vrouwke . ik vind ergens dat ze een punt heeft ,maar ik wijk af van de eigenlijke vraag .
beste groeten
philip , staden
a
Comment
Comment