Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 (Part II)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk Berichten
    Ga zo dadelijk onze A4 Avant s-line 2.0TDI quattro 170pk afhalen!
    Afspraak om 16.00 uur.
    Volgende opties
    S-line interieur en exterieur
    phantoom zwart
    milano leder zwart sport
    pack lifestyle plus:-metaalkleur
    -volum en perim alarm
    -parkeersyst achter
    -snelheidsregelaar
    - elek regelb en verwarmde spiegels
    -gps plus met harde schijf
    -boordcomp met kleurenscherm
    pack lounge: -leder milano
    -multifunctie stuur
    -verwarmde zetels vooraan
    -binnenspiegel aut dag/nacht
    -licht en regensensor
    dakreling chroom
    vensteromlijsting chroom
    panoramisch dak uit glas
    skizak
    acoustisch parking syst voor
    xenon +
    klimaatregeling 3 zones
    getinte ruiten
    audi soundsyst
    headlight assistant
    verwarmde zetels achter
    buitenspiegel pack 2 (elek inklapbaar)
    verlichtingspakket
    zonder kentekens

Schitterende wagen in 't echt.
    Verkies hem zeker boven een 3-reeks, congrats!
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• S-line logo

Hallo,

Zijn er van jullie die een s-line logo geplaatst hebben in hun grille?
      Op vagshop.nl kan je een s-line logo bestellen voor een grille, maar past dit ook op de grille van een A4? Hoe wordt dit dan bevestigd? Moet de grille daarvoor eruit?

Alvast bedankt voor de reacties.
      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
        Hallo,

Op vagshop.nl kan je een s-line logo bestellen voor een grille, maar past dit ook op de grille van een A4? Hoe wordt dit dan bevestigd? Moet de grille daarvoor eruit?

Heb ook s-line maar in grille staat het" quattro" logo
        Zal morgen eens kijken hoe dit in/op grille geplaatst is, zal waarschijnlijk zelfde
        manier van bevestigen zijn veronderstel ik.

Comment

Hallo,

Volgens mij kan dit men er gewoon inklikken.
          Maar ik vind het persoonlijk mooier zonder logo. Optisch is het verschil duidelijk genoeg, logo hoeft niet, maar dat is persoonlijk.
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Zoek eens op Google naar 'Ocean Blue a4' en 'Deep Sea Blue a4'. Hopen foto's.

Ocean Blue lijkt mij duidelijk lichter te zijn.
            inderdaad, het lijkt iets lichter te zijn... Iemand op de hoogte op diepzeeblauw nog verkrijgbaar is in België?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
              kent iemand toevallig de actuele levertermijnen?
              ben ook vruchteloos op zoek naar een goede foto van een berline in s-line en arubablauw (liefst met de 10 spaaks 18duim)
              deze namiddag eens binnengewipt en een offerte laten maken, levering is eind mei blijkbaar
              4 rings driver

Comment

• logo's in grille

Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                Hoe wordt dit dan bevestigd? Moet de grille daarvoor eruit?
                logo's in de grille kunnen makkelijk verwijderd worden (of geplaatst) zonder dat er sporen achterblijven;
                langs de binnenzijde zitten de logo's vast met metalen klemmetjes met kleine 'weerhaakjes' (bovenaan op foto)

Ivm de vragen over de verschillende kleuren icm met/zonder verchroomde vensteromlijsting: blader eens door dit topic aub, je komt ze snel genoeg tegen.
                Een kleur moet je volgens mij nog steeds (in real life) op het model zelf gezien hebben bij daglicht, anders kom je toch bedrogen uit.
                Last edited by ; 15/02/2010, 21:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                  logo's in de grille kunnen makkelijk verwijderd worden (of geplaatst) zonder dat er sporen achterblijven;
                  langs de binnenzijde zitten de logo's vast met metalen klemmetjes met kleine 'weerhaakjes' (bovenaan op foto)

THX, lijkt me duidelijk. Waar haal je die foto trouwens? Is dat zo bestelbaar (met klemmetjes)?
                  Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                  Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door haghibardio Bekijk Berichten
                    De mijne is uit productie gekomen in week 5 , en is volgens mijn dealer al bijna 2 weken onderweg naar de garage.

Hopelijk krijg ik eerstkomende dagen een telefoontje dat hij binnen is. Ik krijg wel heel weinig uitleg van mijn dealer omtrent een correcte datum, alhoewel ze dit perfect kunnen opvolgen

men A4 avant is geleverd in de garage oef... , weet iemand hoe lang het duurt voor de nr plaat er is via de leasing en de levering kan gebeuren?

Comment

THX, lijkt me duidelijk. Waar haal je die foto trouwens? Is dat zo bestelbaar (met klemmetjes)?
                      Google is my friend: audi + s-line + logo

Geen idee of dat bestelbaar is (waarschijnlijk wel), ik ben gewoon op zoek gegaan naar een foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GBA Bekijk Berichten
                        men A4 avant is geleverd in de garage oef... , weet iemand hoe lang het duurt voor de nr plaat er is via de leasing en de levering kan gebeuren?
                        Beste,
                        Nummerplaten worden thans on-line aangevraagd door de verzekeraar: tot 14.00 ingebracht = 's anderendaags nummerplaat in de bus !
                        Audi A4 B8 Berline 2.0 TDI Multitronic
                        Audi 100 C4 2.3E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moespik Bekijk Berichten
                          Ik ben ook in de voorbereiding om mijn nieuwe lease auto te kiezen. En ik zou hier niet zitten als het geen audi a4 gaat worden!
                          Ik ben alleen nog aan het twijfelen over de kleur.
                          Ik lees dat oceaanblauw hetzelfde is als diepzeeblauw maar als ik de audi car configurator van Belgie en Nederland vergelijk zijn deze
                          kleuren absoluut niet hetzelfde.
                          Is er iemand met een oceaanblauwe audi a4 die eens een foto kan plaatsen of iemand met een oceaanblauwe audi die kan bevestigen dat dit dezelfde kleuren zijn?
                          Oceaanblauw en diepzeeblauw zijn dezelde kleuren. Volgens mij
                          is het ergens verkeerd gelopen in de vertaling, hier is de onze:
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by ; 16/02/2010, 10:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk Berichten
                            Oceaanblauw en diepzeeblauw zijn dezelde kleuren. Volgens mij
                            is het ergens verkkerd gelopen in de vertaling, hier is de onze:
                            Tx Jura!

Het is dit blauw dus wat ik zoek. Toch raar dat 'ocean blue' op het internet een ander soort blauw is :s

Comment

• Hey jongens,

Op afwachting van mijnen tuut zit ik met een vraagje:

-Ik ga zowieso andere velgen plaatsen, maar nu twijfel ik tussen 17 of 18", ik moet wel zeggen dat ik geen sportonderstel heb, beetje express voor gekozen omdat ik met een kleine baby zit etc en nogal veel bulten en vluchtheuvels...

Is het nog confortabel met 18"?
                              Is het met 17" niet zo van zus en zo?
                              Ik zal graag eens wat meningen horen,

Ik twijfel tussen de audi a5 look velgen, de rs velgen of die velgen van de sportkit (die ster look met een gleuf in elke spaak)

greetz

Comment

• Voor degenen die het schakeladvies niet uitgeschakeld hebben: heeft er al iemand gemerkt dat de schakelindicator soms wispelturig is bij koude motor?
                                Ik heb regelmatig het verschijnsel "5>6", schakel dus naar 6 en dan komt er weer "6>5", terug naar 5 dus, "5>6", ...
                                Na een keer of 3 neemt ie dan toch een besluit en blijft het 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                  Voor degenen die het schakeladvies niet uitgeschakeld hebben: heeft er al iemand gemerkt dat de schakelindicator soms wispelturig is bij koude motor?
                                  Ik heb regelmatig het verschijnsel "5>6", schakel dus naar 6 en dan komt er weer "6>5", terug naar 5 dus, "5>6", ...
                                  Na een keer of 3 neemt ie dan toch een besluit en blijft het 6
                                  Sorry, maar als je schakelt volgens dat advies ben je wel heel loom bezig zenne... De eerste de beste Aixam zal je in no-time los rijden denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
                                    Hey jongens,

Op afwachting van mijnen tuut zit ik met een vraagje:

-Ik ga zowieso andere velgen plaatsen, maar nu twijfel ik tussen 17 of 18", ik moet wel zeggen dat ik geen sportonderstel heb, beetje express voor gekozen omdat ik met een kleine baby zit etc en nogal veel bulten en vluchtheuvels...

Is het nog confortabel met 18"?
                                    Is het met 17" niet zo van zus en zo?
                                    Ik zal graag eens wat meningen horen,

Ik twijfel tussen de audi a5 look velgen, de rs velgen of die velgen van de sportkit (die ster look met een gleuf in elke spaak)

greetz
                                    Beste,

Ik heb zelf de 17" structure velgen, met sportonderstel -2cm.
                                    Ik maakte deze keuze om dezelfde reden als u, nl kindjes. Achteraf bekeken heb ik spijt van mijn keuze, maar enkel omdat ik niet voor een 18" gekozen heb.
                                    De auto rijdt naar mijn aanvoelen nog steeds zacht en comfortabel, dus 18" velgen met het normale onderstel mag volgens mij geen problemen geven.

Mvg,
                                    Kristof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
                                      Beste,

Ik heb zelf de 17" structure velgen, met sportonderstel -2cm.
                                      Ik maakte deze keuze om dezelfde reden als u, nl kindjes. Achteraf bekeken heb ik spijt van mijn keuze, maar enkel omdat ik niet voor een 18" gekozen heb.
                                      De auto rijdt naar mijn aanvoelen nog steeds zacht en comfortabel, dus 18" velgen met het normale onderstel mag volgens mij geen problemen geven.

Mvg,
                                      Kristof
                                      Alleen dat dat visueel een eigenaardige combinatie gaat zijn. Grote wielen zonder verlaging gaat eruit zien alsof de wagen verhoogd is vrees ik dan.

Persoonlijk rij ik met standaard ophanging en die standaard 16" wieltjes en ik vind dat het allemaal nog ruim hard genoeg is! De kindjes zitten daar allemaal niet zoveel mee in, maar mijn rug wel. Ik moet dagelijks over betonplaten rijden die soms 7 cm in hoogte verschillen tov mekaar en putdeksels die allemaal perfect 5 cm te laag gelegd zijn. Pijn voor mij en mijn auto.

Comment

• Alexx, heb je al wat mooie foto's geschoten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                          Alleen dat dat visueel een eigenaardige combinatie gaat zijn. Grote wielen zonder verlaging gaat eruit zien alsof de wagen verhoogd is vrees ik dan.
                                          In mijn straat staat vaak een A4 met 18'' (of 19'', ben niet zeker) velgen zonder verlaging. Gisteren heb ik mezelf er eens achter geparkeerd. Het leek wel een X6 Maar toch blijft het mooier dan de 16'' (zoals die van mij helaas).

Comment

Working...
                                          X