Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Polo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
    200 zal mss wat overdreven zijn, zat de 'vorige' niet aan 150pk? Denk dat het eerder rond de 180 zal hangen (~ seat ibiza cupra); mede om toch afstand te bewaren tov de golf gti...
    Awel ja, ik denk dat zoiets wel te verwachten valt.
    Zou m.i. erg leuk zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
      Awel ja, ik denk dat zoiets wel te verwachten valt.
      Zou m.i. erg leuk zijn!
      Idd, daar een DSG bakje bij en komt keihard in orde

Comment

• Polo 3-deurs live @ IAA Frankfurt:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• [www.omniauto.it]
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Kopieerchinees!
              Wie neemt er anders foto's van de steunpunten voor een krik?

Comment

• Ik vind de nieuwe Polo een ferm autooke. Serieuze kanshebber om de Golf IV van mijn madam op termijn te vervangen (die moet nog wel een jaar of 2 à 3 zien mee te gaan).

Maar heeft er al iemand eens een wat vrolijker interieurkleur van gezien? Dat oersaaie zwarte interieur is echt wel geen opkikker. En dat bleumotion babyblauw is al helemaal idioot. Wat ik bedoel is een goede foto met lichtergrijze zetels, waarbij de onderkant van het dashboard mee gekleurd is. Dat licht beige in bijlage is ook niet slecht, maar zegt weinig op deze foto...
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gisteren voor het eerst irl zien rondrijden, en was toch beetje teleurgesteld eerlijk gezegd.

Comment

• Jups ook al een paar zien rijden. Best knap maar een tof velgje gaat nodig zijn. En wat staan die dingen weer hoog op hun poten!

Comment

• Bwa, kan me toch niet overtuigen op de foto's
                      Kaal en saai interieur, en conservatief design.
                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Heeft mij ook niet overtuigd! Heb een oude en nieuwe polo naast elkaar zien rijden en de oude was groter dan de nieuwe

Comment

• Gisteren stond er tijdens de KickOff in Gent eentje op het Sint Pietersplein. Het is inderdaad niet het meest opwindende autootje, maar het design is wel netjes en heeft ook 'n aantal mooie details (voor- en achterlichten, etc.).
                          freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                            Bwa, kan me toch niet overtuigen op de foto's
                            Kaal en saai interieur, en conservatief design.
                            In het echt ziet hij er veel beter uit !

Een geslaagde wagen in mijn ogen.

Sober en elegant zonder te vervallen in een overvloedig lijnenspel zoals je dat tegenwoordig veel te vaak ziet.

Comment

• Ik vind het een mooie auto! Tipisch Volkswagen
                              Benzine
                              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                              Diesel
                              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik vind de Polo ook erg geslaagd. Strak, knap en toch een rasechte Polo. Missie volbracht.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Ik vind de Polo ook erg geslaagd. Strak, knap en toch een rasechte Polo. Missie volbracht.
                                  Ik ga akkoord, alleen dat interieur ! Wanneer gaan ze daar nu eens iets aan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Ik ga akkoord, alleen dat interieur ! Wanneer gaan ze daar nu eens iets aan doen.
                                    Ziet er alleszins nogal plastiekerig uit.
                                    Tja, het moet een goedkope wagen blijven natuurlijk. En hij moet strak en zakelijk blijven. Zolang de klanten dat willen (of aanvaarden) zal er op dat vlak niet veel veranderen.
                                    Een interieur als de Peugeot 3008 ware natuurlijk al heel wat beter.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Weet er iemand de steekmaat op deze nieuwe polo?

Comment

• knap bakske, doet kwa lijn een beetje denken aan de oude golfkes
                                        Dit is binnen een aantal jaren nog een knappe auto, veel concurenten zullen er dan serieus verouderd uitzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Ziet er alleszins nogal plastiekerig uit.
                                          Tja, het moet een goedkope wagen blijven natuurlijk. En hij moet strak en zakelijk blijven. Zolang de klanten dat willen (of aanvaarden) zal er op dat vlak niet veel veranderen.
                                          Een interieur als de Peugeot 3008 ware natuurlijk al heel wat beter.
                                          VW Polo en Peugeot 3008 zijn nogal verschillende wagens ...

De nieuwe Polo kan best heel knap aangekleed worden maar het interieur is net als bij de vorige generatie's een zware tegenvaller. Het is doodsaai, geen sprankeltje fantasie, weinig opbergmogelijkheden (buiten de slimme plaatsing voor bekerhouders) en het voelt heel plastiekerig aan.

Comment

Working...
                                          X