Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn vrouw houdt van SUV's omdat ze hoger wil zitten t.o.v. de rest van het verkeer, beter kunnen zien e.d.
Of voor mensen die met een slechte rug zitten en een hogere instap beter is. Ik zit hier ook met een moeilijk geval thuis. De éne keer is het dat en de andere keer is het dat.
In het CC in Kortenberg staat een zilvergrijze met vijf spaken velgen, zeker niet mis en persoonlijk vind ik hem geslaagder dan de A6 allroad. Veel hangt ook af van de kleurencombinatie en de velgen natuurlijk.
Der A4 allroad quattro ist ein Nischenauto für Audi-Fans, die einen praktischen Wagen für schlechte Wege suchen, aber kein SUV wollen. Die um vier Zentimeter erhöhte Bodenfreiheit, der Kanten-Schutzkunststoff und die Edelstahl-Unterfahrbleche ermöglichen härtere Geländeausflüge, als man mit einem normalen Audi-Allradkombi wagen würde. Das könnte Bootsbesitzer, Angler und Alm-Ausflügler vor angeschlagenen Karosserien und aufgeschrammten Unterböden bewahren. Fährt man den Allroad nach dem Wochenendausflug durch die Waschanlage, hat man wieder einen schicken Vielzweck-Audi, der auf trockenem Asphalt eine gute Figur macht.
Dat gaat ongetwijfeld ten koste zijn van de kwaliteit
OK ik vind die wagen ook maar niks maar het bovenstaande moet je me nu wel eens uitleggen. Hoe zou Audi nu in hemelsnaam aan kwaliteit inboeten omdat ze meer modellen op de markt brengen???
Volgens mij een totaal uit de lucht gegrepen mening!
Ben deze namiddag eens langsgeweest bij mijn Audi-concessiehouder, Delbar te Moeskroen.
Daar heb ik nauwkeurig de afmetingen opgenomen in de kofferruimte en de achterbank van zowel een Q5 als een A4 Avant.
Wat opvalt is dat de A4 Avant merkelijk platter is dan de Q5 (dat moest ik eigenlijk al geweten hebben hé)
Het verschil is makkelijk meer dan 10 cm.
Aangezien mijn teergeliefde zoon (17 jaar) een fervent gitaarspeler is, en al wat vaker gaat optreden, moet ik wel over wat bagageruimte beschikken om versterkers, luidsprekerskasten en kleine PA in weg te bergen.
Daar zal de A4 Avant (en dus ook allroad) niet toereikend zijn.
De Q5 benadert dan wel omzeggens volledig de kofferafmetingen van mijn huidige Touareg.
Ik moet in alle opzichten slechts enkele centimeters opofferen, en daar kan ik en vooral het muziekmateriaal van mijn zoon best mee leven.
Jammer voor de A4 Allroad -fans, maar het zal dus wel een Q5 worden, voorzien van het Offroad-pakket.
Maar 't voornaamste is dat het toch een Audi is hé.... ;-)
Comment