Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hallo , ik ben nieuw hier maar ben van plan om een tt rs aanteschaffen , maar nu is mijn vraag is het probleem met de remmen nu echt zo erg ( piepen bij licht remmen , slecht koelen ) ?

Mvg nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickm Bekijk Berichten
      hallo , ik ben nieuw hier maar ben van plan om een tt rs aanteschaffen , maar nu is mijn vraag is het probleem met de remmen nu echt zo erg ( piepen bij licht remmen , slecht koelen ) ?

Mvg nick
      Probleem komt ook door dat de meeste rijders van een TT RS remmen als een huisvrouw.
      Dus lang en zacht remmen met veel warmte ontwikkeling.
      De remklauwen zijn niet eens het grootste probleem, de schijven en blokken daar in tegen wel.
      De lucht stroom naar de remmen is niet geweldig te noemen.

Comment

• heb je er ook last van bij straatgebruik? of alleen als je gaat tracken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Probleem komt ook door dat de meeste rijders van een TT RS remmen als een huisvrouw.
          Dus lang en zacht remmen met veel warmte ontwikkeling.
          De remklauwen zijn niet eens het grootste probleem, de schijven en blokken daar in tegen wel.
          De lucht stroom naar de remmen is niet geweldig te noemen.
          Okey bedankt dan ben ik al wat meer gerust gesteld maar als je goed door remt heb je van niks last dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickm Bekijk Berichten
            Okey bedankt dan ben ik al wat meer gerust gesteld maar als je goed door remt heb je van niks last dan ?
            Op de openbare weg is er niet zoveel aan de hand met de remmen, circuit gebruik is een ander verhaal.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Audi TT RS in modeljaar 2014 niet meer leverbaar in de USA.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Waar blijf je ze toch halen...hoop echt dat em op 100 niet op slot gaat hoor!!Zoals beloofd een paar foto s van de nieuwe remklauwen..Joost mag weten wat die 2 ronde aluminiumkleurige zijn ..doet dat iets als de klauw warm wordt of zo ;.nieuwe remmen ttrs juni 15000km 001.jpgnieuwe remmen ttrs juni 15000km 002.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audittboy Bekijk Berichten
                                        Waar blijf je ze toch halen...hoop echt dat em op 100 niet op slot gaat hoor!!Zoals beloofd een paar foto s van de nieuwe remklauwen..Joost mag weten wat die 2 ronde aluminiumkleurige zijn ..doet dat iets als de klauw warm wordt of zo ;.[ATTACH=CONFIG]97606[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]97607[/ATTACH]
                                        Ik weet er niet het fijne van en heb ze ook nog niet in mijn handen gehad.
                                        Maar wat ik er van begrepen heb is dat dit al weer stopgezet is omdat het niet het gewenste resultaat heeft.
                                        Er zou weer een andere oplossing komen.

Comment

• Comment

Working...
                                          X