Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• APR Intercooler in zwart.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Hallo, Vandaag TTRS binnen bij de dealer...klauwen zijn dezelfde,remblokken andere compound,remschijf is ook dezelfde slechte kwaliteit maar de ET is 5 mm verandert zodat mijn raceschijf niet meer past omdat ze niet meer in het midden staat.Is ook dus een andere rembeugel....Maar vandaag van TTRS freunde bericht dat Audi de actie stopzet wegens teveel klachten en geen goede oplossing.Nu zou er binnen 6 weken een definitieve oplossing zijn sech...wat is dat allemaal hierna de tekst... Ich hatte heute den Termin zum Bremsenupgrade für meinen TTRS+. Da ich schonmal da bin habe ich auch direkt ein paar andere Sachen machen lassen: Motorölwechsel, Haldexölwechsel, Softwareupdate für die Haldex, Scheppern im Radkasten und Kühlwasser wieder auffüllen. Habe jetzt einen Monat auf diesem Termin gewartet und dann sagte mir der Mitarbeiter das:

"Ich habe leider eine schlechte Nachricht für Sie. Das Bremsenupgrade wurde von Audi zurückgezogen und Sie bekommen es heute nicht mehr!" Weiterhin erklärte er mir, dass Audi mit dem Upgrade nicht zufrieden war und das dieses Update bisher keine langfristig akzeptable Lösung ist. Audi wird an dem Problem weiter arbeiten und ich bekomme dann in 6 Wochen bescheid. Dann soll eine neue Lösung vorliegen!

Tjo... und jetzt..

Comment

• Warten bis diesen premiumhersteller eine passende lösung bereitstellt.

Comment

• Daarom staat die van ons te koop, remmen hebben update gehad en dit is OK
                  Tijd om eens opnieuw een echte RS te kopen...

Dus full-option TTRS te koop > http://www.uwautomakelaar.be/?car=audi-tt-rs
                  Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                  Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Het is echt ongelofelijk hoe krampachtig Audi dit probleem aanpakt.
                    Ze hadden al 10x kunnen overstappen op de 8-zuiger remklauw die bijna op elke performance Audi zit.
                    Hoe moeilijk kan het zijn als ze hem ook op de RS Q3 gebruiken.

Comment

• TEC Wheels by ASA.

Comment

• Vandaag TTRS mogen afhalen..alles is vernieuwd er zijn wel per klauw aan de achterkant 2 ronde aluminium stukken gemonteerd..ga zaterdag eens op de brug hier zetten en fotos nemen..Net vandaag van de Dealer in Duitsland telefoon gehad dat er software update moet gebeuren van Haldex.Die geloofde mij niet toen ik zei dat mijn auto bij dealer stond voor de remmen en volgens hun kwam de mijne hiervoor niet in aanmerking..Heb nu iemand aangespoord die bij Audi brussel werkt en goede contacten heeft met quattro..Ben eens benieuwd dat verhaal klopt dat Audi met een hele goede oplossing komt binnen 6 weken..wordt vervolgd..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audittboy Bekijk Berichten
                          Vandaag TTRS mogen afhalen..alles is vernieuwd er zijn wel per klauw aan de achterkant 2 ronde aluminium stukken gemonteerd..ga zaterdag eens op de brug hier zetten en fotos nemen..Net vandaag van de Dealer in Duitsland telefoon gehad dat er software update moet gebeuren van Haldex.Die geloofde mij niet toen ik zei dat mijn auto bij dealer stond voor de remmen en volgens hun kwam de mijne hiervoor niet in aanmerking..Heb nu iemand aangespoord die bij Audi brussel werkt en goede contacten heeft met quattro..Ben eens benieuwd dat verhaal klopt dat Audi met een hele goede oplossing komt binnen 6 weken..wordt vervolgd..
                          Als ze binnen 6 weken met een hele goede oplossing komen dan vermoed ik dat het gaat om de RS Q3 remmen, dat zou plug&play moeten zijn op de RS.

Voorlopig ben ik klaar met VAG in het algemeen en Audi in het bijzonder, ze staan niet meer bovenaan mijn lijstje.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Ik begrijp niet dat Audi het probleem zo laks aanpakt.
                                Het is te erg voor woorden dat een grote auto fabrikant Als Audi dit niet snel en adequaat kan oplossen.
                                Terwijl er in Engeland door inviduen in korte tijd een mega rem-systeem samen gesteld kan worden voor TT RS en RS3 van bestaande Audi/Brembo onderdelen die op vele R en RS modelen worden toegepast.
                                De eerste Audi TT RS testmules hadden ook RS4 B7 remmen, deze worden ook toepast op de Lambo Gallardo, Audi R8, RS5, RS4 avant, RS Q3, enzovoort.
                                Hoe moeilijk moet het dan zijn om deze ook op de TT RS en RS3 Sportback toe te passen.
                                Ik vind het echt te schandalig voor woorden.
                                Ik ga niet heel deze draad doorlezen, dus daarom mijn vraag, wat is er juist mis met die remmen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                  Ik ga niet heel deze draad doorlezen, dus daarom mijn vraag, wat is er juist mis met die remmen?
                                  Het simpelst is het om te zeggen dat de remblokken een te klein oppervlak hebben en daardoor overhit raken, dit heeft vervolgens een domino effect van andere problemen, kookende remolie, en zo verder.
                                  Het eind resultaat is een complete rem weigering met een pedaal tot op de bodem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                    Het simpelst is het om te zeggen dat de remblokken een te klein oppervlak hebben en daardoor overhit raken, dit heeft vervolgens een domino effect van andere problemen, kookende remolie, en zo verder.
                                    Het eind resultaat is een complete rem weigering met een pedaal tot op de bodem.
                                    Ok bedankt. Kan niet voor een wagen van dit kaliber!

Comment

• Comment

• Spotted in Tokyo, Japan.

Comment

• Comment

Working...
                                          X