Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Audi TTRS, LO500P LOBA MOTORSPORTS, 508PS, 629Nm.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Hoi, Na weeral ruzie maken is eindelijk de definitieve kit geleverd bij de dealer...Maandag mag TTRS binnen ervoor..toch 3 weken vroeger dan voorzien EINDELIJK!!!!!!Ze zullen van mij géén bedankje krijgen na meer dan een jaar zeuren...foert

Comment

• En dan maar hopen dat de remproblemen tot het verleden horen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            Standaard 18" velgen in een lekker kleurtje.

Die zijn knap! Wil ik anders wel onder mijn A3

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audittboy Bekijk Berichten
                                        Hoi, Na weeral ruzie maken is eindelijk de definitieve kit geleverd bij de dealer...Maandag mag TTRS binnen ervoor..toch 3 weken vroeger dan voorzien EINDELIJK!!!!!!Ze zullen van mij géén bedankje krijgen na meer dan een jaar zeuren...foert
                                        Ik heb de nieuwe remmen sinds 25 maart op de rs3 tot nu toe toch geen problemen mee gehad

Comment

• Dat is goed nieuws...volgens D'ieteren zou ik de enige in Belgie worden met de set up...Ik wacht tot maandag dat ik de code weet van terugroepactie en als ze niet reageren haal ik de pers erbij om iedereen in Belgie de set up te laten krijgen zeker weten...Grts

Comment

Working...
                                          X