Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT RS.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik begrijp niet dat Audi het probleem zo laks aanpakt.
    Het is te erg voor woorden dat een grote auto fabrikant Als Audi dit niet snel en adequaat kan oplossen.
    Terwijl er in Engeland door inviduen in korte tijd een mega rem-systeem samen gesteld kan worden voor TT RS en RS3 van bestaande Audi/Brembo onderdelen die op vele R en RS modelen worden toegepast.
    De eerste Audi TT RS testmules hadden ook RS4 B7 remmen, deze worden ook toepast op de Lambo Gallardo, Audi R8, RS5, RS4 avant, RS Q3, enzovoort.
    Hoe moeilijk moet het dan zijn om deze ook op de TT RS en RS3 Sportback toe te passen.
    Ik vind het echt te schandalig voor woorden.

    Comment


    • idd ze moeten gewoon een andere beugel maken en dan is het echt plug and play...heb het ook overwogen maar géén homologatie in dit land en dus ook geen technische goedkeuring;..bij jullie is dat veel simpeler op dat gebied hoor,des te beter het remt is het goed voor apk...pfff

      Comment


      • Als ik dit zie heb ik echt mijn twijfels over de standaard TT RS rem klauw.
        Ik vind de nieuwe schijf er ook niet meer fris uit zien.

        Comment


        • Comment




          • Comment




            • Comment


              • Comment


                • Comment


                  • There massive front mount intercooler system is nearly ready and will be able to support whatever you can throw at it whether your TT RS is stock or running our Stage III Turbocharger System!

                    The 22.25 in x 3 in x 12.7 in core uses a staggered and louvered design with outstanding thermal effectiveness.

                    Data and details specs, availably and pricing will follow.

                    Final product will be coated in a black, non-heat retaining, finish for a stealthy front mounted appearance.





                    Comment


                    • Comment


                      • Standaard 18" velgen in een lekker kleurtje.





                        Comment


                        • Comment


                          • Oettinger TT RS in nieuwe Tiger design voor de Tuner GP 2013.

                            Comment


                            • Rothe Motorsport.

                              Comment


                              • APR Switzerland, Stage III 550-600 pk.


                                Comment


                                • Rothe Motorsport TT RS.



                                  Leaving the pit with the Oettinger TT RS in front.

                                  Comment


                                  • Comment





                                    • Comment





                                      • Comment

                                        Working...
                                        X