Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi TT RS.
Collapse
X
-
waarom heeft de ene een uitklapspoiler en de andere een vaste ?Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenwaarom heeft de ene een uitklapspoiler en de andere een vaste ?
Standaard zit er een vaste op, maar zonder extra kosten kan je de TT RS ook met een uitklap spoiler bestellen.
Ik zou altijd de uitklap spoiler kiezen, want dan kan je tenminste gewoon door de wasstraat met je TT RS.
Met de vaste spoiler is dat niet mogelijk, want je komt er 100% zeker zonder achterspoiler weer uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHet is maar net waar je voor kiest.
Standaard zit er een vaste op, maar zonder extra kosten kan je de TT RS ook met een uitklap spoiler bestellen.
Ik zou altijd de uitklap spoiler kiezen, want dan kan je tenminste gewoon door de wasstraat met je TT RS.
Met de vaste spoiler is dat niet mogelijk, want je komt er 100% zeker zonder achterspoiler weer uit.Krijg er koude rillingen van.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenWasstraat???????????????????????Krijg er koude rillingen van.
Ga al meer dan 15 jaar met mijn auto's door de wasstraat, ga ze echt niet met de hand staan wassen, we leven in de 21ste eeuw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenNiet nodig, wordt gewoon warm water gebruikt.
Ga al meer dan 15 jaar met mijn auto's door de wasstraat, ga ze echt niet met de hand staan wassen, we leven in de 21ste eeuw.
Daar ga ik nu eens niet op antwoorden.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenHoe verloopt de terugroep actie betreffende de remmen in Belgie?
verloopt deze automatisch of moeten bepaalde acties ondernomen worden?
Comment
-
De mijne stond al op 2 april genoteerd voor een terugroepactie.Mijn Rs heb ik nieuw in Duitsland gekocht vandaar.Het hangt van de dealer af en er zijn er die de upgrade pas doen als de wagen voor een onderhoud binnenkomt..erg gesteld met de service hier.Normaal tegen eind mei zou achter elk chass nr in Belgie een nummer moeten staan..Van zodra ik het voor de Belgische weet plaats ik het per direct hier hoor!Ben ondertussen aan t aftellen want Maandag is het zover..
Comment
-
Bedankt invoerder en dealer van mijn voeten in Belgie,vandaag toevallig te weten gekomen...er zijn géén KITS meer ...voorlopig ev tussenoplossing en eind juni zou pas de definitieve upgrade er terug zijn..Er waren problemen met de TUV in Duitsland omdat er geen 3 mm speling meer was tussen de nieuwe klauwen en de velg Pfff Enkel de 19 inch zou zonder problemen zijn...wachten maar zeker want heb 2 sets 18inch om te spelen en ja in 19 inch zijn de semi slicks wel heel duur..D'ieteren zou de slogan van carrefour letterlijk mogen nemen..
Je keert tevreden terug..Na de upgrade komt mijn TT nooit nog bij een dealer van D'ieteren binnen..wip wel de grens over...en die kennen ook een RS terwijl men hier denkt dat het een ander merk is ..gadver........
Comment
Comment